paras tv-ohjelma

268 posts, 14 pages, 70,680 views

Avatar
#101 • • Relic Guest
OZ OZ OZ OZ OZ
kuu

Posts: 1,174

#102 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
Mut joo siis Idols on kyllä tän hetken parhaita ohjelmia, siitä irtoo niin hyvät naurut *nauru* Pistää vaan ihmetteleen et miten niin moni ihminen voi kuvitella osaavansa laulaa *nauru*



Popstars oli kyllä paljon parempi! *hahjust* Siinä laulettiin ja mokailtiin enempi.Tossa vaan ne juontajat yrittää olla maailman hauskmpia.Pöh! *nauru* Voi niitä aikoja kun popstars tuli.. *justjoo*

--
köh köh

ravec

Posts: 1,102

#103 • • ravec

kuu:
---



Popstars oli kyllä paljon parempi! *hahjust* Siinä laulettiin ja mokailtiin enempi.Tossa vaan ne juontajat yrittää olla maailman hauskmpia.Pöh! *nauru* Voi niitä aikoja kun popstars tuli.. *justjoo*
---



Mihinkä jäi tenavatähti kilpailu *hih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#104 • • hallucinogen Edain
Siis mun mielestä se on niin loistava kun ne juontajat heittä paskaläppää siitä kun ne ei osaa laulaa ja osa ottaa niin itteensä *nauru*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#105 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
Siis mun mielestä se on niin loistava kun ne juontajat heittä paskaläppää siitä kun ne ei osaa laulaa ja osa ottaa niin itteensä *nauru*



Vammasia ne on. *igor*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#106 • • hallucinogen Edain
Kuu, sulla jotain henkilokohtaista kaunaa niitä kohtaan? *vink*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#107 • • kuu tyttttö
Ne juontajat vaan saa mun hermot kireille! *nuha* Ei muuta.On ne varmaan ihan hyviä tyyppejä.. *iihhih**hahjust**igor*

--
köh köh

fadeout

Posts: 171

#109 • • fadeout NoStatus

kuu:
---
hallucinogen:
Siis mun mielestä se on niin loistava kun ne juontajat heittä paskaläppää siitä kun ne ei osaa laulaa ja osa ottaa niin itteensä *nauru*

---


Vammasia ne on. *igor*



Varsinkin tää Jone (pitkäletti) vittuilee niille ihan sujuvasti. Onhan ne jotkut tosissaan aivan surkeita, mut ite en kyllä haluis mennä noin julkisesti nolattavaks. Toki osaisin laulaa hyvin *nauru*

--
tamppauskone - se olen minä

Dalifemme

Posts: 1,629

#110 • • Dalifemme Dementia simplex

fadeout:
---


---


Varsinkin tää Jone (pitkäletti) vittuilee niille ihan sujuvasti. Onhan ne jotkut tosissaan aivan surkeita, mut ite en kyllä haluis mennä noin julkisesti nolattavaks. Toki osaisin laulaa hyvin *nauru*


Nikula on ihan kingi!! Levykerhon alkuajoista alkaen osannut pistää jengille jauhot suihin ja vielä perustella asiansa. *hahjust*
misjah

Posts: 3,373

#111 • • misjah Team Sika
Ring-a-ling!!!! aivan loistava.. *nauru*

--
www.team*possu*.tk

pupuankka

Posts: 869

#113 • • pupuankka poly-wtf?!

Ring-a-ling!!!! aivan loistava..




aaaarrrghh!! *eiei**dissaa*

ja bonus... *poks* miten niin hirvee juontaja voi olla...
kuu

Posts: 1,174

#114 • • kuu tyttttö

pupuankka:
ja bonus... *poks* miten niin hirvee juontaja voi olla...



Ai, ku mun mielestä se on niin taitava ja luonteva kaikinpuolin.. *hahjust*

--
köh köh

Sallakat

Posts: 2,220

#115 • • Sallakat jungle, baby !
Prisma *joo*
POSER

Posts: 800

#116 • • POSER Wimp and Poser
Antiikkia antiikkia ja He-Man

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#117 • • m3ss Guest
skabadabaduu! *blush*
Avatar
#118 • • Cera Guest
oh. Alias tulee taas ensviikolla ^___^
Avatar
#120 • • CryOniC Guest
...kylmä rinki on aika ykkönen...sopranossien kanssa*piis*...ja se uus kotimainen *ding*..kuumia aaltoja tai jotain!...Muuten ei nykysin paljon aikaa telkkarille jää..*justjoo*