SINDISSENTIAL 13.03.04 @ Club Grab (Tku)

10 posts, 1 page, 1,323 views

Avatar
#1 • • alashattu Guest
Jees.. eli nyt on nämäki bileet sitte ohi *helpotushuokaus* :D
On vielä sen verran hämillään ettei osaa oikein muuta kuin hymyillä ja niin väsynyt ettei jaksa ajatella. Haluaisin kuitenkin kiittää kaikkia mukana olleita - *hali*. Nyt pakko pistää aivot lataukseen ja pää tyynyyn! zz...
Avatar
#2 • • linnu Guest
Kello neljä ajattelin mennä grabiin nauttimaan muutaman päiväoluen, ihan kaikessa rauhassa. Grab oli täynnä savua ja ihan täys mäiske käynnissä. Kyllä meni tytöltä hetkeksi ilme häkeltyneeksi. :D
Avatar
#3 • • Laite Guest
hahaha, käytiin täälläkin soittelemassa. onneksi oltiin pukeuduttu bileiden vaatimalla tavalla ;)

eli jos joku ihmetteli mun ja arin asusteita, niin roskasta tultiin tänne soittelemaan :)
Avatar
#4 • • waif Guest
älä selitä, ihan samannäkösiä aina ollu :P
Avatar
#5 • • Laite Guest

älä selitä, ihan samannäkösiä aina ollu :P


koitettiin sulautua polkkakansan sekaan, mutta ihmisten ilmeistä päätellen epäonnistuttiin :(
Avatar
#6 • • waif Guest
joo näillä nykyajan nuorisolla on kyl niin omituiset vaatteet ettei se ihan niin vaan onnistu
Avatar
#7 • • Dervish Guest

hahaha, käytiin täälläkin soittelemassa. onneksi oltiin pukeuduttu bileiden vaatimalla tavalla ;)

eli jos joku ihmetteli mun ja arin asusteita, niin roskasta tultiin tänne soittelemaan :)



Ihanat pöksyt sulla. he-he :D
Loistavaa settiä taas jälleenkerran pojat. onneksi Phace ehti poistua klubin puolelle ö... "tyhjentymään" :laugh:
Avatar
#8 • • JussiS Guest

onneksi Phace ehti poistua klubin puolelle ö... "tyhjentymään" :laugh:


Ikävä kyllä Ari päätti tyhjentyä mun vaatteille... :mad:
Avatar
#9 • • waif Guest
go ari go go! :silence:
Avatar
#10 • • phace Guest
:roll: :happyroll: