LiQuid @ Tampere-talo (28.2.2004)

131 posts, 7 pages, 10,410 views

Avatar
#61 • • Docklands Team Guest

asiallista tekstiä rivikaupalla...



Aika asiallisen sävyyn kirjoitettu palaute :) Hienoa että pysytään hyvän maun puolella, toivottavasti sait nyt kaikki purettua sydämmeltäsi. Tamperelaisena joudun sanomaan tähän vain lyhyesti ja ytimekkäästi että OOSNY!. Skutta-porukan puolesta tipahtaa järjestäjille propsit upeista valoista ja parhaasta äänestä mitä olen tampere-talossa koskaan kuullut. 2-pisteääni hyvin säädettynä on jee, ei pahemmin puuroa kuultu.
Itse ollaan kerran lähdetty tampere-talosta vekselit kädessä, joten tunne on tuttu. Sitä ei toivoisi kenellekään, mutta onneksi elämä jatkuu ja olemme taas tukevasti omilla jaloillamme.

Anniskelut ovat aika kinkkinen asia, ja niiden saaminen K16 tapahtumiin on lähes mahdotonta. Itselleni ei ole vieläkään selvinnyt miksi tapahtumat kuten Provinssirock, pääsevät tämän seuraavan pykälän ohi kuin koira veräjästä:

Anniskelulupa voidaan jättää myöntämättä tai lupaviranomainen voi rajoittaa anniskeluaikaa, anniskelualuetta, anniskeltavien alkoholijuomien lajeja tai asiakaspaikkojen lukumäärää taikka asettaa anniskelun valvonnan ja järjestyksenpidon kannalta tarpeellisia ehtoja, jos:

1) anniskelulupaa haetaan pääosin lapsille tai nuorille tarkoitettujen tai heidän käyttämiensä tilojen yhteyteen tai välittömään läheisyyteen tai paikkaan, jossa elinkeinotoiminnan on katsottava kohdistuvan pääosin lapsiin ja nuoriin.

Länsi-Suomen läänin sekä Tuotevalvontakeskuksen mukaan ko. pykälä tarkoittaa sitä, että erillistä anniskelualuetta EI VOI olla K16 tapahtumissa, koska elinkeinotoiminta kohdistuu nuoriin. Taistelemme itse jatkuvasti saman ongelman kanssa, jopa asianajajan voimin, eikä mielestäni syy anniskelujen puuttumiseen ole pelkästään järjestäjän. Tietysti voisi järjestää K18-tapahtumia, mutta...

Jos "massan" elämä nyt on mennyt päin helvettiä siitä syystä ettei anniskelualuetta ollut, niin eipä voi kovin suuret kuviot ko. henkilön nupissa olla. Kyllähän "menetetty" 30 euroa voi harmittaa, mutta käsittääkseni bileisiin tullaan musiikin, ei alkoholitarjoilun takia. Itse ainakin olisin halunnut Marco V:n nähdä, oli anniskeluja tai ei. Harmikseni jouduin sähläämään i-klubilla jatkoja kasaamassa. Anniskelujen päätarkoitus lieneekin tapahtuman kohdistaminen tietylle ikäryhmälle...

Eli kiteytettynä:

OOSNY!

- Matti -
SKUTTA aka KONSORTIO
Avatar
#62 • • Tapsa Guest

.. eikä mielestäni syy anniskelujen puuttumiseen ole pelkästään järjestäjän..



Samaa mieltä.

Mutta sapettaa niin himpskutisti,
ku noista ei ilmoteta :(
Avatar
#63 • • Scott Guest


varsinkin kun miettii että otitte viä n.30 000 euroo takkiin...
se että tamperelaisessa oli hehkutettu parhaista valoista ja äänestä jnejne,saa ihmetyttään että mikä oli loppujen lopuks niin ylivoimasta että se lipun hinta oli tosiaan 30e ja vielä teini bileisiin...

koititteko rahastaa? jos koititte,niin ei ainakaan tulevaisuudessa kannata mitään kauheitä konkeloita koittaa tehdä kun pelkistä rave bileistä otitte normi baari dj:n 4vuoden liksan verran suihkut!!
tais mennä yks levykauppakin siinä ohessa,mikäli detunez teitä oli jeesaamassa?`

ilmeisesti tarvi beliar rahaa kun on kuultu kertovan että miehen autosta varastettiin yli 600 levyä...kai ny joka ihminen ymmärtää että tarvii olla vähintään farmari auto että sinne mahtuu edes vajaat kymmenen maito laatikkoo vinyyliä...

tulen siihen tulokseen että parempi että beliar & co pysyttelette vaan siä semaforissa ja laitatte sinne viikonlopuks sisäänpääsy maksuks 29e,ennakko ja 39e ovelta niin saatte joskus sen pystyn hoidettua liquideista....JOO,voitte vaikka tehdä comebackin sillä mikälie liftofffuckoffshutoffmikäthansaoff klubillanne mikä oli joskus tendervillessä ja onnenpäivissä...se klubi ihan verrattavissa liquideihin paitsi että vähän ehkä paremmat iltamat kun sai oikeeta bissee jne...



hah :D ..tän postauksen luettua tuli kyl ihan hymy korviin, sun kannattas varmaan eka hommaa pikkasen faktatietoa ennen kun heittelet perättömiä huhuja ilmoille.. tai sitten oot todella kovissa sisäpiireissä ;)
Avatar
#64 • • Tapsa Guest

..ja varsinkin toi paljonko tuli takkiin vois olla sellanen asia mikä kannattasi noin suunnilleen laittaa johonkin luokkaan koska itse kuullut erinäisiltä tahoilta summia 10 000e - 30 000e väliltä..



Kannattais laittaa :confused:
Minkä vitun takia ?

Ei kuulu meille.
Kuuluu Järjestäjille..
Avatar
#65 • • ReQ Guest


varsinkin kun miettii että otitte viä n.30 000 euroo takkiin...
se että tamperelaisessa oli hehkutettu parhaista valoista ja äänestä jnejne,saa ihmetyttään että mikä oli loppujen lopuks niin ylivoimasta että se lipun hinta oli tosiaan 30e ja vielä teini bileisiin...

koititteko rahastaa? jos koititte,niin ei ainakaan tulevaisuudessa kannata mitään kauheitä konkeloita koittaa tehdä kun pelkistä rave bileistä otitte normi baari dj:n 4vuoden liksan verran suihkut!!
tais mennä yks levykauppakin siinä ohessa,mikäli detunez teitä oli jeesaamassa?`

ilmeisesti tarvi beliar rahaa kun on kuultu kertovan että miehen autosta varastettiin yli 600 levyä...kai ny joka ihminen ymmärtää että tarvii olla vähintään farmari auto että sinne mahtuu edes vajaat kymmenen maito laatikkoo vinyyliä...

tulen siihen tulokseen että parempi että beliar & co pysyttelette vaan siä semaforissa ja laitatte sinne viikonlopuks sisäänpääsy maksuks 29e,ennakko ja 39e ovelta niin saatte joskus sen pystyn hoidettua liquideista....JOO,voitte vaikka tehdä comebackin sillä mikälie liftofffuckoffshutoffmikäthansaoff klubillanne mikä oli joskus tendervillessä ja onnenpäivissä...se klubi ihan verrattavissa liquideihin paitsi että vähän ehkä paremmat iltamat kun sai oikeeta bissee jne...



hah :D ..tän postauksen luettua tuli kyl ihan hymy korviin, sun kannattas varmaan eka hommaa pikkasen faktatietoa ennen kun heittelet perättömiä huhuja ilmoille.. tai sitten oot todella kovissa sisäpiireissä ;)



Tainnu Beliar viedä tän massa-tyypin muijan tai jotain kun noin paljon tuntuu olevan tarvetta heittää kyseenalaista paskaa :D *sisäpiiritietoo*



...tai sit ei
Avatar
#66 • • Beliar Guest
Nonni! OlkaasNY! ;)

Ensinmäisenä pakko kiittää koko tahoa, joka oli osaltaan toteuttamassa liQudia! Aloitetaan Marco V:stä, joka itsekin diggasi kemuista! Jengi, jota oli surullisen vähän, antoi kuitenkin Hollannin pojalle semmoisen fiiliksen, että jaksoi se hehkuttaa sitä vielä seuraavanakin päivänä ajellessamme HKI-Vantaan lentokentälle. Orkidea pläjäytti kauniin settinsä, kuten uskalsinkin odottaa... onhan h'n kova... :) Magellanin pojat, coma, uke (***ttu solit muuten humalassa) ja tremontti - suuri kumarrus ja kiitos teille. Oma settini oli sitä, mitä yt voi odottaa, ku ei ehdi ennen kemuja kahteen viikkoon edes levyjään tutkimaan - edes niitä uusia. mitä postista saapui...

Kiitokset myöskin menee meidän seksikkäille tanssitytöillemme!!! PERKELE, että te todellakin osasitte hommanne! Meinasi levyjensoittaminen kärsiä välistä lievistä keskittymisvaikeuksista... RISPEKT!! :D Harmillista, että taidatte kaikki olla vaan varattuja... :)

Suurin kiitos menee kuitenkin RMC:n pojille!!! Hintaa tekniikalle tuli, mutta olihan se sen arvoistakin! Halvemmallakin tekninen toteutus oltaisiin voitu tietenkin toteuttaa, mutta olisitteko TE tai Marco ollut sen arvoista?!? EI!!! Kun tekniikka on viimisen päälle, täytyy sitä osata myös käyttää ja niinpä isoa tassua menee Stefulle ja JK:lle! Teidän panoksenne varmasti itse tiedättekin, mutta kerrottakoon myös muille, että meillä oli kaksi jumalaa valojen puikoissa ja suunnittelussa... ;)

Bileistä tuli kyllä kieltämättä turpaan ja se tuhat lisää maksavia asiakkaita olisi vienyt ekat liQuidit plussan puolelle. Täytyy toki muistaa, että kun isoa toteutetaan, ei voi koskaan odottaa ensinmäisistä tai edes toisistakaan bileistä rahasampoa - on siis oltava valmis saamaan turpaansa... Rahastuksesta ei siis ollut kysymys...

Mitä taas tulee anniskeluun; Suomen laissa ei varsinaisesti ole kielletty myymästä alkoholia tapahtumassa, missä on alaikäisiä nuoria. Vrt. esimerkiksi ruokaravintolat. Alkoholin myyminen vain alaikäisille on ehdottomasti kiellettyä! Anniskelun surullinen kohtalo selvisi vasta noin pari tuntia ennen bileitä, kun anniskelusta huolehtivan ravintolan johtaja ilmoitti minulle kantansa, sekä ravintolan sekä Tampere-Talon välisen sopimuksen sisällön. Tiedottaminen oli siis tässä vaiheessa hieman myöhäistä. :(

Massalle taas kommentoisin, että "auto" oli Fiat 127 ja kyllä ne levyt sinne takapenkille mahtui! Mutta levyt eivät enää sillä tavalla sureta, kuin silloin 10 vuotta sitten. Ainoa levy, joka eniten suretti oli Age of Love, mutta senkin olen jälkeenpäin saanut takaisin palkkiona nussimalla äitiäsi! :P Mutta oot sä silti hyvä tyyppi, kuka sitten ikinä oletkin... :) Tuu tänään Semaan, ni "jutellaan" lisää...

Ps. Aijoo! Poket oli natseja! Myönnetään! ...mutta mitäpäs muutakaan niiltä voi odottaa... :(


kiitoksia vielä kaikille paikalle saapuneille - nähdään liQuid 2:ssa...

Täytyy lopettaa tähän, ku tää Pub Höyryn monitori taitaa possahtaa kohta silmille.... :O
Avatar
#67 • • dark-raver Guest



second trip
Kannattais laittaa
Minkä vitun takia ?

Ei kuulu meille.
Kuuluu Järjestäjille



no ite ainakin kuullut jo kuinka detunez olis menny nurin...
tarkoitin lähinnä sitä tieto siitä mihin tuo takkiin tullut summa vaikuttaa ja mihin ei mutta peace nyt vaan :)
Avatar
#68 • • Tapsa Guest

..mutta senkin olen jälkeenpäin saanut takaisin palkkiona nussimalla äitiäsi!..



Go babe go !
*hurrausta*
_o/




'dark-raver' -> piis, piis ! :)
Avatar
#69 • • ReQ Guest



second trip
Kannattais laittaa
Minkä vitun takia ?

Ei kuulu meille.
Kuuluu Järjestäjille



no ite ainakin kuullut jo kuinka detunez olis menny nurin...
tarkoitin lähinnä sitä tieto siitä mihin tuo takkiin tullut summa vaikuttaa ja mihin ei mutta peace nyt vaan :)



Tommonen huhujen levittely on kyl harvinaisen perseestä... "joojoo mäkin kuulin et street beat menee konkkaan ja oceania ja pacifique on peruttu ja ja..." :excellent:
Avatar
#70 • • Laite Guest

..mutta senkin olen jälkeenpäin saanut takaisin palkkiona nussimalla äitiäsi!..



Olipas fiksu postaus. rispektiä heruu vaan kovasti.
:scared:
Avatar
#71 • • Circle Guest
Huhhuh onpa täällä lämpöset tunnelmat.. Jee mut ääni oli kyl hyvä!! +Marcon setti! Mut se pukukilpailu/palkinnot kyl vähän pisti naurattaan/itkettään Hahahaha.. Tuli ihan yläaste mieleen;) Peace!
Avatar
#72 • • zAo Guest
No huh, antaa kyllä kovin hassun kuvan
organisaatiosta, kun järjestävän tahon kommentit
ovat yhtä "tasokkaita" kuin eräs bilepalaute täällä.

Ainankin itselleni antaa huomattavasti ammattimaisemman
kuvan järjestävästä tahosta, kun palaute on asiallista,
vaikkakin pääasiallisesti se toki oli sellaista...
Avatar
#73 • • DyyD Guest

Nonni! OlkaasNY! ;)



No ollaan vaan. :confused:

Bileistä tuli kyllä kieltämättä turpaan ja se tuhat lisää maksavia asiakkaita olisi vienyt ekat liQuidit plussan puolelle. Täytyy toki muistaa, että kun isoa toteutetaan, ei voi koskaan odottaa ensinmäisistä tai edes toisistakaan bileistä rahasampoa - on siis oltava valmis saamaan turpaansa... Rahastuksesta ei siis ollut kysymys...



Eli tästä voimme päätellä sinun odottavan bileistäsi rahasampoja vastaisuudessa? Seuraaviin tapahtumiin ihmiset miettivät tämän kommenttisi jälkeen varmasti kaksi kertaa ennenkuin maksavat, koska emmehän tiedä onko hinta nyt ok- vai rahasampo-hinta.

Ainoa levy, joka eniten suretti oli Age of Love, mutta senkin olen jälkeenpäin saanut takaisin palkkiona nussimalla äitiäsi!



Todella loistava kommentti, tästä tulee rispektiä oikeen enemmänkin. :right:
Avatar
#75 • • Hege Guest
Voi kauheaa. Eihän sitä enää missään bileissä uskalla käydä. Jokuhan voi jopa saada siitä rahaa ja mahdollisuuden järjestää uusia bileitä. ;)

Lippuja oli myynnissä 20 eurolla joka ei todellakaan olisi ollut paha hinta noista puitteista.

Oon ilmeisesti myös ainoa jonka mielestä hetkautus takaisin anonyymille läpälle oli hauska..
Avatar
#76 • • DyyD Guest

Voi kauheaa. Eihän sitä enää missään bileissä uskalla käydä. Jokuhan voi jopa saada siitä rahaa ja mahdollisuuden järjestää uusia bileitä. ;)



Eihän sitä ihan tuota ajettu takaa. 30 euroa on vaan aika suolanen lipunhinta noin ylipäänsä mistä tahansa kemusta, minulle ainakin. Kertamaksuna se tuntuu lompakossa joka kerta. Jos vielä järjestäjä ilmoittaa että seuraavat kemut ovat "rahasampo" niin mietityttää sitten sen lipunhinnan muodostus.

edit: Olen tainnut olla jossain piilossa kun en kertaakaan muuta lipunhintaa kuullut kuin tuon 30 euroa.
Avatar
#77 • • Hege Guest

edit: Olen tainnut olla jossain piilossa kun en kertaakaan muuta lipunhintaa kuullut kuin tuon 30 euroa.



Alkuunhan se oli 20 ennakkoon rajoitetun ajan, sitten 25 ennakkoon, 30 ovelta..
Avatar
#78 • • anri Guest

Olen tainnut olla jossain piilossa kun en kertaakaan muuta lipunhintaa kuullut kuin tuon 30 euroa.



olet tainnut olla
Avatar
#79 • • Tapsa Guest

..Oon ilmeisesti myös ainoa jonka mielestä hetkautus takaisin anonyymille läpälle oli hauska..



Et ole :D
Avatar
#80 • • drS Guest

Et ole :D



et kyllä, mutta taitaa olla niin että tällasta 'huumoria' ymmärtävät vain tamperelaiset, puhumattakaan 'oosny' -jutuista joita lisäksi tajuavat myös monet ulkomaalaiset kiksutähdet. ;)

minä taas en täysin ymmärrä dyydin kovaa kritiikkiä tapahtumaa ja sen järjestäjiä kohtaan, sillä uskoisin että olet lukenut tapahtumasta myös muualla kuin täällä past events foorumissa, esim. upcoming eventsissä mainitaan useaan otteeseen lipunhinnoista ja niitä flaijereita on varmasti myös siellä turun suunnalla liikkunut. tietysti ymmärrän jos jotkut bileet alkavat kiinnostaa vasta siinä vaiheessa kun past eventsissä on postauksia kahden sivun verran.

rahasampojutussakin on järjen käyttö sallittua. vai oliko kommenttisi sarkasmia? tai sit en vaan tajunnu :confused:

olisi tietysti mukavaa, jos kaikki järjestäjät postaisivat vain fiksuja juttuja mutta where's the fun in that? edit: tähän kasa hymiöitä varmuuden vuoksi. ei sitä koskaan tiedä..