LiQuid @ Tampere-talo (28.2.2004)

131 posts, 7 pages, 10,405 views

Avatar
#21 • • okiru Guest
Hyvät (mutta lyhyet) unet nukuttuani on hyvä kasata muutamia mietteitä eiliseltä.

Ensiksi, kiitos järjestäjille mainioista bileistä. Noin hyvin soiviaa PA:ta en ole vielä liian usein ole kohdannut vaikka monissa bileissä olen käynyt. Joten iso käsi RMC:n jampoille ammattitaitoisesta osaamisesta ja säädöstä.
Myös valot tulivat samalta firmalta ja mielestäni niitä oli riittävästi tuohon tilaan. Järkevä sijoittelu kaikenkaikkiaan. Mutta vasta oikeassa käsittelyssä nuo valot tulivat oikeuksiinsa ja Stefu ja JayKay kyl hoiti saa*an hyvin hommansa. Harvoissa bileissä saa meikäläisen ihokarvoja noin nostettua pystyyn valojen ja musiikin upealla synkronoimisella. Täällä olisi saanut olla paikalla kaikki VJ:t ottamassa mallia imo. Mieletöntä. Jopa paskat biisit sai kiksusormet kattoon sen fiiliksen puolesta. Erittäin hyvin hoidettu homma kotiin. Mad props!

Olihan siellä muutama asia, joka kusi ja ei miellyttänyt silmää. Alakerta oli kyllä loppujen lopuksi todella kolkko ja nihkee huone. Selmiä sioille tippui Coman, Tremontin ja Uken viskomana, mutta tanssilattia ei houkutellut sen liiemmin kun yläkerrassa oleva show kiinnitti huomion. Tosiaan bissen anniskelun kuseminen oli monia vituttanut asia, mutta minua se ei haitannut, koska aiemmin olin päättänyt olla selvinpäin liikenteessä perjantain Kerman dokailemisen jälkeen. Mutta hyvin siel jengii kännis oli kuitenkin. I-olut tekee ihmeitä ;)
Myös pientä nihkeilyy ystävästämme järjestyksenvalvojista. Kuulemma oli varauduttu kyynelkaasuin paikalle, asiakaspalvelun täydellinen puute ja musan dissailu avoimesti ja näin ollen pahan viban lietsominen ei kuulu teidän tehtäviinne. En olis maksanut paskaakaan noille junteille!
Harmittavaa myös oli väen vähyys. Ihan sopivasti siellä oli käsiä ilmassa, mutta tosiaan illan tavoitelusta määrästä jäätiin alle :(

Illan DJ tarjonnasta parhaiten upposi Coma (mitä ehdin kuulla), Orkidea ja Marco V. Palasi muistot mieleen teinivuosilta kun tuli Tullikamarilla tampattua samanlaisen musan tahtiin. Hiki virtasi ja fiilis oli 24:00 > huipussaan. Semmosta hittiputkee tipahteli ja se tietty yksi nousi mun suosikiksi. Beliar, Orkidea ja Marco V soittivat sen kukin. Semmonen huuver töötti siin ja joka tulee silleen tyhjästä yht'äkkiä ja sit tulee järee hallibasari :excellent: (tiedän - tuo kuvaus sopii 80% illan biiseistä :D )
Orkidean remixi Requem for a Dreamistä on niin kaunis et kyyneleit tippuu. Mutta näin vaihteeksi kiksumpaa musiikkia fiilistellen oli erittäin onnistunut ilta!

Kiitos teille lukuisille kamuille jokka piditte seuraa ja jaksoitte meikäläisen huonoja juttuja: Sami, Tapsa, Risto, Timce, Jussi, Masa, Nenna, oPossu (Olikolla Kimmolla viel aktiviteettia kun pääsit hotellihuoneelles? :D ) ja koko iso Tre-posse + kaikki ulkopaikkakuntalaiset jotka unohdan mainita :( Ootte kaikki rattoisaa seuraa ja aina mukava kelailla juttui :D

Jatkoilla todellakin oli Steam meininki. Sankarikiksuu tuli tuutin täydeltä ja muutama kiva klassikkokin. Tuomas taas omassa elementissään spottailemassa :) Tarvinkin nykyään jonkun tekeen ton puolestani, kun itse ei muista mitään. Pastorin noustessa lauteille oli pakko luovuttaa ja suunnata aamudösällä himaan. Aamua piristi se ettei kuski velottanut mitään matkasta, kun lippimasiina oli rikki (voi kun harmitti :D )

Kiitos LiQuid, kiitos pósse!
Avatar
#22 • • 029 Guest

Bileet!
Kyllä sinne sitten lopuksi ilmeistyi pari hassua olutkoria ja energiajuomaa joita "jotainnauttinut" tyttö siellä myi :panic: :( . Jäi kyllä oluet ostamatta :right:



tääh =D sehän oli just mukava tyttönen :)
Avatar
#23 • • ReQ Guest
Nii juu, piti vielä mainita et se pukukilpailu + spiikkaukset (ehkä ykkösbissen lisäksi) oli ainoa asia mikä muistutti et nää oli tai ainakin piti olla teinibileet :D
Avatar
#24 • • h.renell Guest
huhuh. olipas kemut. jospa tämä päänsärkykin hellittäisi joskus!

samaahan minulla kuin muillakin.

+ dj's
+ valot ja ääni aivan älyttömän hienoa.
+ paikka toimi todella hyvin.
+ lattia ihanteellinen tanssimiseen
+ tanssitytöt(!)
+ jatkot (+ siel ne tanssitytöt)
+ mukavat ihmiset

- 19-02
- alahuoneessa ei porukkaa, eikä b52:set ilmeisesti edes päällä.
- alkoholimyynnitön
- ihmisten vähyys (paitsi jatkoilla oli pirusti porukkaa!)

eipä täs muuta tule mieleen., kertakaikkiaan loistavat pippalot noin kokonaisuudessaan. ehdottomasti top 5 reissuihin menee.
Avatar
#25 • • Loopy Guest
Tuo H.Renellin lista olisi voinut olla minun kirjoittamani.

Tuohon pitäisi vielä lisätä ainoastaan etkot. Kiitokset raumalaisposselle. Löysitte sentään lopulta perille saakka.

Löytötavaratoimistoa leikkiessäni löytyi:
- Yksi uutuudenkarhea H&M:n pipo
- Pussillinen purkkaa
- Vitullinen kaljatahra olohuoneen valkoisessa matossa

Kaljanmyyjäpojille terkkuja: Olisi sitä voinut aikaisemminkin kertoa, että se oli ykköstä. Makueroa en huomannut, sillä en normaalisti juo olutta.

Jatkot oli kyllä rok&påp! Olisipa vaan ne scanit kestäneet loppuun saakka. (Olisi niitä tosin voinut enemmänkin olla)
Avatar
#26 • • Pokemon Guest
jeps jeps asiat on tullutkin jo moneen kertaan mutta... tässä vielä.

Positiivisin juttu, VALOT!!! pieksi kaikki pitkään aikaan suomessa näkemäni! loistavaa käyttöä ja oikeisiin paikkoihin asennettu.

Tila, oli kanssa hyvä sekä pääarena että ala-areena hyviä tiloja tosin toinen jäi tyhjilleen, mutta hyvä venue, enivei.

Ääni, siis bassoahan ei ikinä missään varmaan saa niin paljon kuin mä haluaisin, mutta loistava ääni kuitenkin, tuon limitteri puuroilua lukuunottamatta skulas helmesti.

Marco V, niin siis marcon settejä kauan on tullut kuunneltua ja teknisesti toi todella oli yksi parhaista mitä äijältä kuullut, harmitti pienoinen hittiparaati, mutta toiseaalta se oli tiedossa ja itseasiassa joukkoon mahtui kuitenkin pari sellaista teknoraitaa että kyllä veti hymynhuulille ja siinä vaiheessa unohtu ne juustosemmat/ kuluneemmat raidat. Kaiken kaikkiaan yksi parhaista suomessa vierailleista artisteista, taitaa mennä vuoden sisään kuulemistani 2!

No sitten se mikä eniten jäi harmittaa on se oluen puute, tai siis mikä tahansa alkoholi juoma olis tälle juopolle maistunut:) mutta onneksi pääsi käymään himassa hakeen bissee ennen jatkoja ja salakuljetettua ne vielä sisään.

Järkkärit nyt oli mitä oli, mutta toiseaalta se oli ihan hauskaa, tärkeintä että turvatarkastus meni nopeesti, sen jälkeen mun puolesta saa ollakkin Auswitch/Smackdown meiningillä. Tietty ikävää että joitain ihmisiä heitettiin pois hieman heppoisin perustein... no joo ei osunut tällä kertaa mun kohdalle onneksi:)

Heh pukukilpailu, kyllä muistutti mistä oli kyse.. siis mä taidan olla liian vanha näihin juttuihin...

Jatkot- I klubi oli laitettu kivaan kuntoon! ainoo hämäs paljon vaan se että saundi tuli dj:seen nähden väärältä puolen... ei oikeen tiennyt miten päin siinä tanssilattialla olis ollut, mutta olis varmaan pitänyt vetää hed-spinniä siinä niin olis toikin ratkennut. Tämä vanhus joutui luovuttaan jo 5 aikoihin, uni otti yliotteen....

mutta siis yhteenvetona, arvosana 9, ja toivottavasti tulee lisää! siis valot ja tekniikka pieksi koneiston ja marco v vei coxia satanolla, joten siinäpä se lyhykäisyydessään.
Avatar
#27 • • Juki54 Guest

Tuo H.Renellin lista olisi voinut olla minun kirjoittamani.

Tuohon pitäisi vielä lisätä ainoastaan etkot. Kiitokset raumalaisposselle. Löysitte sentään lopulta perille saakka.

Löytötavaratoimistoa leikkiessäni löytyi:
- Yksi uutuudenkarhea H&M:n pipo
- Pussillinen purkkaa
- Vitullinen kaljatahra olohuoneen valkoisessa matossa



Kiitokset itsellesi! Oli oikein mukavaa.. Oon nyt sitten yhdet etkot velkaa :) Jos vaikka täällä Raumalla joskus jotain tapahtuisi.. :excellent:

Niin, se pipo on mun kaverin, purkkapussi vissiinkin mun.. Saat sen kyllä pitää :laugh: Ja sitä kaljatahraa en tunnusta :happyroll:
Avatar
#28 • • panu Guest
kaikki muu olennainen onkin jo sanottu, paitsi se että marcon setti oli settinä aika pirun tylsä. olihan se musa ehkä rankkaa juu, mukava tanssia, mutta oli kyllä niin 99% yllätyksetön kuin vain voi.
sama kuin jos olisi laittanut jonkun hittikokoelman soimaan. mutta onhan se toisaalta mukava katsella kun elävä vieteripupu pomppii levareiden takana :).
ja sanon tämän siksi että vaikka en ko. tyyliä juurikaan seuraa, oli suurin osa biiseistä silti hyvinkin tuttuja.
ja vissiin myös siksi että jotenkin sitä varmaan aina odottaa staroilta enemmän, mutta siihen lienee oikeuskin jos heille maksetaan joskus monikymmenkertaisestikin kotimaisiin verrattuna.

samanlaiseen sisällölliseen tylsyyteen olen isoista nimistä kuullut vain sashan yltävän helsingissä, mutta hänkin soitti muutaman superhyvän tulevan hittiviisun.

(näin jälkeenpäin tulee vähän sama olo kuin jonkun bändin keikalla, joka soittaa niin kliinisesti, ettei tiedä tuleeko ääni suoraan uusimmalta cd:ltä/taustanauhalta vai ei. eli ns. milli vanilli/zen cafe-fiilis...
vaikka taisi siellä pari laukkaakin olla, nyt tuo olo tuli siis biisivalinnoista johtuen)

kyllä seteissä pitää aina pientä ronskiutta ja yllätystä olla.
tai ehkä sitten vain onnistuin missaamaan kaikki piristykset.
tiedä sitten illan aiemmista seteistä kun en niitä kuullut.

tuo ainoa 1%:n ylläriplussa marcolle tulee siitä oikein mukavasta hyvin bassovoittoisesta teknommasta biisistä loppuvaiheessa, kertokoon joku mikä jos tietää.

mutta itse bileet oli siis tosi hyvät, hienoa että jotku jaksaa tällaisia järjestää.
ja coman musiikkiin ihastuin, biisilistasta tulisi iso kiitos.
Avatar
#29 • • tR3mONt Guest

Alakerrassa ei ilmeisesti oltu kuultu, että lauantaina järjestetään mega-luokan reivit; savukone ja valkoiset seinät eivät olleet mikään mieltä nostattava näky.



Samaa ihmettelin..olihan siellä sumukone joka toimi. välillä... valitukset sikseen koska se pääsali oli kyl makee!!! valot, ohjaus, musa ym ym

(paitsi järjestyksenvalvojat alakerrassa jotka pousas KOKO bileet siellä nurkilla ja katto kaikkia pahasti...saakelin kuumottavaa varmaan tulla joraileen siihen valvovan silmän alle. plus kaikkia juttuja kuulin järkkareista mutta ei oo mun asia)
Avatar
#30 • • tempest Guest
Oli kyllä vitun huiput bileet ja ehkä rankin viikonloppu miesmuistiin ;) Vieläki hieman univelka ja krapula painaa :) Kiitos vaan liQuidi posselle ja ihmisille joiden kans tuli vietettyä aikaa illan mittaan! Sellasia valoja ja pa:ta, kuin liquidissa oli, en oo kyllä nähny aiemmin missään bileissä. Huomaa heti kun on ammattilaiset asialla niin homma oikeesti toimii kans! Mut missä oli kaikki ihmiset?? Nää bileet olis taatusti rokannu vielä tuplasti enemmän jos olis ollu 1000 ihmistä lisää :)
Avatar
#31 • • Loopy Guest

Oon nyt sitten yhdet etkot velkaa :) Jos vaikka täällä Raumalla joskus jotain tapahtuisi.. :excellent:


Sitten kun on seuraavat Rauman teinipileet @ mikäliesaunatila, niin kutsu tullee ajoissa :)

Löytötavaratoimiston leikkiminen jatkuu:
- Ruskeat sormikkaat.

Koskas tuutte hakemaan :D
Avatar
#32 • • Skyther Guest

(paitsi järjestyksenvalvojat alakerrassa jotka pousas KOKO bileet siellä nurkilla ja katto kaikkia pahasti...saakelin kuumottavaa varmaan tulla joraileen siihen valvovan silmän alle. plus kaikkia juttuja kuulin järkkareista mutta ei oo mun asia)



Haha, olin siellä alhaalla suurimman osan muistaakseni Coman setistä ja kyllähän ne poket huvitti :D Oli se kyllä outo tilanne tanssia siinä yksin ja ympärillä about 10 turvamiestä kattelee naama rutulla, että "on siinäkin ihme epeli". Myöhemmin lattialle tuli myös kaksi kappaletta neitokaisia, niin ei ollu sit niin orpo olo :happyroll: Kiitos heille ^_____^
Avatar
#33 • • stalker Guest
Marco missattiin, vaan suoraan jatkoille. Kivasti populaa, hyvä fiilis! Sergei ja Cosmicman pelasti illan, kiitoksia ! :hearts:
Avatar
#34 • • Hexe Guest


Sitten kun on seuraavat Rauman teinipileet @ mikäliesaunatila, niin kutsu tullee ajoissa :)
:D



Juu, soitetan sit ilmeisestikin!
Kiits Loopy alkuillasta!
Kyl sitä pitäis sin Ulvilaankin tul käymään :happyroll:
Avatar
#35 • • dark-raver Guest
mistäköhän johtuu vähäinen kuvien olemassa olo?
hirveän vähän kuvia vasta netissä kun vertaa siihen paljonko niitä otettiin ja videoo ei vielä ollenkaan.. no kaippa olen vain liian hätäinen..
yleinen arvosana bilestä on 91/2 koska poket oli mitä oli..
kaikki + ja - tässä onkin jo listattu joten turha niitä kait enää on kirjoittaa =D
kiitos järjestäjille ja kaikille paikallaolijoille =D
Avatar
#36 • • Laite Guest

mistäköhän johtuu vähäinen kuvien olemassa olo?
hirveän vähän kuvia vasta netissä kun vertaa siihen paljonko niitä otettiin ja videoo ei vielä ollenkaan.. no kaippa olen vain liian hätäinen..



Osalla kuvaajista tuo kuvien nettiin laittaminen ei ole todellakaan prioriteettilistalla aivan ensimmäisenä (osa käsittelee kuvat jälkikäteen ja suorittaa jopa jonkinlaista karsintaa ja poistaa huonot otokset). Odottele rauhassa, eiköhän niitä vielä tule.
Avatar
#37 • • anri Guest


Haha, olin siellä alhaalla suurimman osan muistaakseni Coman setistä ja kyllähän ne poket huvitti :D Oli se kyllä outo tilanne tanssia siinä yksin ja ympärillä about 10 turvamiestä kattelee naama rutulla, että "on siinäkin ihme epeli". Myöhemmin lattialle tuli myös kaksi kappaletta neitokaisia, niin ei ollu sit niin orpo olo :happyroll: Kiitos heille ^_____^



Mä voin sanoo noille neidoille terkkuja! Hassu juttu, ovat nimittäin molemmat veljeni entisiä heiloja :eek:
Avatar
#38 • • jorkki Guest
Ei kukaan olis sattunu löytään jatkoilta Siemenssin puhelinta..?? :confused: Ite bileet meni valitettavasti ohi natsiportsareiden takia :(
Avatar
#39 • • hahmo Guest
tekniikka oli kyllä loistavaa..tai siis täydellistä! ..ehkäpä tämä selittää lipun hintaa joilllekkin :)

ja kaikki oli muutenkin ok...tosin tampere-talon puolesta pari pahaa sanaa vois sanoa, mutta tämä asia kuuluu pääjärjestäjille..viitaten anniskeluun..

järjestysmiehet olikin sitten mitä oli..tosin oli niis hyvääkin porukkaa ja muutama todella hauska tyyppi..ainakin turvallisuus oli taattu kun niitä kaappeja oli joka paikassa, mutta vois ees pikkasen rajoittaa työintoo jos oikeesti joku juo ykköstä tai batterya..ja etenkin oli kiva selvittää tilanteita asiallisen keskusteluun pyrkien ja saada vittuilua vaan naamalle.."olitpa promoottori tai et, jos nyt et painu vittuun siittä saat porttikiellon" :)

kokonaisuudessaan jäi kyllä loistoilta taas taakse, harmittamaan jäi vain pääjärjestäjien saamat tappiot..
Avatar
#40 • • Tapsa Guest

..Ite bileet meni valitettavasti ohi natsiportsareiden takia..



:confused: