Erityiskunniamaininta DJ:lle joka juuri ennen IVOn keikkaa soitti Dizzee Rascalin I Luv U:n.
19 posts, 1 page, 3,050 views
mitä paikan äänelle on muuten tapahtunut? onko laitteet samat kuin säätämössä? jotenkin vaan soundi oli hivenen heikko.
Soittaako muuten IVO tai velcrot koskaan Pimeyden jousta omilla keikoillaan? Käsittääkseni se on jonkin sortin yhteistuotantoa se remiksi.
Soittaako muuten IVO tai velcrot koskaan Pimeyden jousta omilla keikoillaan? Käsittääkseni se on jonkin sortin yhteistuotantoa se remiksi.
kyllähän "kaikki kuolee" aina silloin tällöin :D eli soittavat kyllä... tai ainakin minä olen kuullut.
toffo ja tim o rokkas kybällä oli siistiä kuulla hyvää breiksiä pitkästä aikaa. ivo oli loistava tosin miksaaja olis voinu hieman leikata yläpäistä otti niin paljon korviin et ens kerralla tulpat messiin. kiitos järjestäjille :thumbs up:
toffo ja tim o rokkas kybällä oli siistiä kuulla hyvää breiksiä pitkästä aikaa. ivo oli loistava tosin miksaaja olis voinu hieman leikata yläpäistä otti niin paljon korviin et ens kerralla tulpat messiin. kiitos järjestäjille :thumbs up:
Klubin Karri siinä näytti miksaajana olevan, itse seisoskelin keikan siinä perinteisellä pouspaikalla, miksaajan vieressä :P
Mutta siinä soundi oli kyllä ihan ok.
Hillittömän poskettomat polkkagroovet jne jne....wendy i can fly...jooh...siinnä määrin että taidan olla vieläkin samalla ns. reissulla!!
Paljon mukavia ihmisiä ja hyvää musiikkia ja atmosfääriä!
Terkkuja kaikille tutuille!
Seb rokkaa!!