Imatran Voima Klubilla vuodenvaihteessa

19 posts, 1 page, 3,023 views

Avatar
#1 • • da_chef Guest
Loistavaa musiikkia, paljon ihmisiä, ei aivan tarpeeksi bassoa, mutta hemmetin hyvät bileet minun osalta.

Erityiskunniamaininta DJ:lle joka juuri ennen IVOn keikkaa soitti Dizzee Rascalin I Luv U:n.
Avatar
#2 • • nenna- Guest
Oli kyl!..ihmisiäkin oli paikalla..ja musa oli yllättävän kivaa!

..Kiitos Klubille Vuodenvaihtumiskemuista!

..nyt illuihin :roll:
Avatar
#3 • • rhedlund Guest
tulin.koin.lähdin.

iha jees, vaik ei itel mitää hirveempii fiilareita kertynykkää. ivo oli kova kuten aina.

moro vaa niil tutuil ketä en morotellu.
Avatar
#4 • • dab Guest
Oli hemmetin kivaa. :)

Kuulemma mulle sanottiin että mun olis parempi mennä kotiin. Nyt on huono olo ja päähän sattuu.

Eli kaiken kaikkiaan loistava uusi vuosi. :roll:
Avatar
#5 • • Lunatica Guest
Täällä oltiin ja oli ihan mukavaa, tosin pikkasen alko korviin sattua ja pää sumeta IVO:n aikana. Pidin kovasti Toffon ja Tim O:n soitannasta ja kyllähän IVOkin sai polvea notkumaan :excellent: Kiitoksia edm henkilöille! :D
Avatar
#6 • • Boot Guest
Hyvää musaa ja mukavasti (kännistä) porukaa paikalla.
IVO roks! :)
Avatar
#7 • • burdock Guest
IVO kova kuten aina. illan muu musiikillinen tarjonta ei kyllä sykähdyttänyt, joten lähdettiin melko ajoissa kotiin.

mitä paikan äänelle on muuten tapahtunut? onko laitteet samat kuin säätämössä? jotenkin vaan soundi oli hivenen heikko.
Avatar
#8 • • da_chef Guest

mitä paikan äänelle on muuten tapahtunut? onko laitteet samat kuin säätämössä? jotenkin vaan soundi oli hivenen heikko.



EOS.

Minusta siellä oli parempi soundi mitä Säätämön aikoina, mutta onhan tuosta yli puoli vuotta kun siellä viimeksi olin.

Soittaako muuten IVO tai velcrot koskaan Pimeyden jousta omilla keikoillaan? Käsittääkseni se on jonkin sortin yhteistuotantoa se remiksi.
Avatar
#9 • • burdock Guest

Soittaako muuten IVO tai velcrot koskaan Pimeyden jousta omilla keikoillaan? Käsittääkseni se on jonkin sortin yhteistuotantoa se remiksi.



kyllähän "kaikki kuolee" aina silloin tällöin :D eli soittavat kyllä... tai ainakin minä olen kuullut.
Avatar
#10 • • Laite Guest
Mulla oli hauskaa, kuume haittasi menoa aika pahasti loppujenlopuksi, mutta oli ihan hauskaa kuitenkin. Lähdettiin vissiin ivon jälkeen pois ja sitten odoteltiin taksia yli tunti torin laidalla. Kivakiva ja silleen, nyt tollanen 38-39 asteen kuume muistutuksena.

Eli kuvia tulee sitten kunhan vähän tervehdyn.
Avatar
#11 • • hugebass Guest

Soittaako muuten IVO tai velcrot koskaan Pimeyden jousta omilla keikoillaan? Käsittääkseni se on jonkin sortin yhteistuotantoa se remiksi.



kyllähän "kaikki kuolee" aina silloin tällöin :D eli soittavat kyllä... tai ainakin minä olen kuullut.



hei se levyversio ON livenauhoitus! (recorded live @ kipsari 18.3.2002 tms) mm koneiston IVO vs MRVF back-to-back showssa se esitettiin encorena...

+ IVOn uudet biisit oli tiukkoja, kiinteitä niinku pojat itsekin!
Avatar
#13 • • sammy_g Guest
toffo ja tim o rokkas kybällä oli siistiä kuulla hyvää breiksiä pitkästä aikaa. ivo oli loistava tosin miksaaja olis voinu hieman leikata yläpäistä otti niin paljon korviin et ens kerralla tulpat messiin. kiitos järjestäjille :thumbs up:
Avatar
#14 • • da_chef Guest

toffo ja tim o rokkas kybällä oli siistiä kuulla hyvää breiksiä pitkästä aikaa. ivo oli loistava tosin miksaaja olis voinu hieman leikata yläpäistä otti niin paljon korviin et ens kerralla tulpat messiin. kiitos järjestäjille :thumbs up:



Klubin Karri siinä näytti miksaajana olevan, itse seisoskelin keikan siinä perinteisellä pouspaikalla, miksaajan vieressä :P

Mutta siinä soundi oli kyllä ihan ok.
Avatar
#15 • • Seb Guest

toffo ja tim o rokkas kybällä oli siistiä kuulla hyvää breiksiä pitkästä aikaa. ivo oli loistava tosin miksaaja olis voinu hieman leikata yläpäistä otti niin paljon korviin et ens kerralla tulpat messiin. kiitos järjestäjille :thumbs up:



Klubin Karri siinä näytti miksaajana olevan, itse seisoskelin keikan siinä perinteisellä pouspaikalla, miksaajan vieressä :P

Mutta siinä soundi oli kyllä ihan ok.



Jep. Mä en kauheen hyvin osaa sanoa äänestä keikan aikana, kun hilluin yläparvella, mutta soundcheckissä soundi oli oikein hyvä. IVOn jätkät ainakin oli siihen tyytyväisiä.
Avatar
#16 • • Elohopea Guest
Hillittömän poskettomat polkkagroovet jne jne....wendy i can fly...jooh...siinnä määrin että taidan olla vieläkin samalla ns. reissulla!!
Paljon mukavia ihmisiä ja hyvää musiikkia ja atmosfääriä!
Terkkuja kaikille tutuille!

Seb rokkaa!!
Avatar
#17 • • Mya Guest
Täällä olin. Ja ihan perusmeininkii. Olis sitä voinut vuoden vaihtaa paremminkin. Siis ei täs tapahtumassa ollu vikaa, mut MÄ oon vanha ja väsynyt... kaikkeen... :crybaby:

Sellasta tää elämä on.

Mutta: Seppo ja Karri :heart:
Avatar
#18 • • Lank Guest

Hillittömän poskettomat polkkagroovet jne jne....wendy i can fly...jooh...siinnä määrin että taidan olla vieläkin samalla ns. reissulla!!
Paljon mukavia ihmisiä ja hyvää musiikkia ja atmosfääriä!
Terkkuja kaikille tutuille!

Seb rokkaa!!



Voi sinua kekeseni :D:D
Taisit vetää turun pisimmät uv:t ;)

Seppo tosiaan rokkas lopussa aivan järkyttävästi kun crystal pamahti ilmoille :hearts: - Muuten ainut kappale jonka muistan tuolta :hah:

Samoin rokkasivat kyllä ivo ja muutkin dj:t. Meno oli iloista ja välillä vähän liiankin kanssa mutta olihan uv :laugh:

Muisti meni ja kamalia kuvia tuli paljon. Vähiten kamalat kuvat voi tsiikata klubin sivuilta: http://www.klubi.net/tku/html/index_galleria.html

Kiitos jälleen seppo ja karri. I luvv uuuu :hearts:
Avatar
#19 • • Kalle Karvanen Guest
Ei kalissut hampaat kuten joskus aikoinaan IVOn keikalla säätämöllä. Mutta ei se mitään kun siirryin suuren humalan saattelemana missaamaan IVOn setin ja nukkumaan jonkun pöydän ääreen. Musatarjonnasta mun on siis turha antaa palautetta.

Pertzzalla oli sentään amisviikset! Sen muistan. Ikuisesti! Kiitos kaikille!