Absolute Millennium 6.12. @ Club Feenix, Turku

86 posts, 5 pages, 11,733 views

Avatar
#21 • • sakin Guest

Kiitoksia järjestäjille!!!

.... Suurimmat ihmetyksen aiheet tapahtuivat tällä kertaa baaritiskillä: Vodka loppu, kossu loppu, tequila loppu. AARGGHH!!! Olivatko ihmiset niin juovuspäissään vai juotiinko vanhat viinakset loppuun? :)



-vai sillein...heh.. itselläni aiheutti ihmetystä se ett tilasin jossain vaihees yhden sirkun ja salmarin ja maksoin 10 egen setelil...niin baarimikko laitto viel 2 euroo takasin päin.. en jaksanut alkaa kinaamaan ett mahtoko ottaa väärin. olin vaan tyytyväinen :D :D


S.
Avatar
#22 • • Bio Guest

edit: Niinjoo, kiitos Biolle etkoista! oli todella mukavaa kun oli hyvää seuraa ja kivaa musiikkia :)



joo.. tuntui taas et aloittelumeininki oli hauskempaa kuin itse ilta. Niin ja mun ilta feenixiin jäi vähän lyhyeen, kun piti vain mennä morjestaa koulukaveria toiseen paikkaan.. sinne sit jäin :angry:
Avatar
#23 • • Tweeek Guest
Ne pääsalin valot, huh huh :hearts:
Mulla oli kivaa... kiitos kaikille! :heart:
Avatar
#24 • • te i nie m mi Guest

Suurimmat ihmetyksen aiheet tapahtuivat tällä kertaa baaritiskillä: Vodka loppu, kossu loppu, tequila loppu. AARGGHH!!!



joo tää oli kyllä pöyristyttävä vääryys! onneks joku simpsakka baarityttö osas hoitaa hommansa silti kotiin kun annoin sille tarkat speksit mitä juomaltani vaadin.
muuten sit olikin varsin hauskaa. paljon tuttuja ja aikamoinen dejavu-tunnelma. en edelleenkään tykänny feeniksista, enkä myöskään musasta muualla kun ylhäällä ja auditorios ajoittain. mut eipä sekään sit oikeastaan haitannu, suurin osa ajasta meni siellä chillissä ja kivaa oli. kiitos siitä! :)
Avatar
#25 • • Edited Laite Guest
Lisäsinpä sittenkin muutaman kuvan minkä ehdin ottamaan ennen klubille siirtymistä. suurin osa on bäkkäriltä / aulasta otettuja. yhtään deko / valo / ympäristökuvaa ei ole mukana ikävä kyllä.

edit: niinjoo sen linkin vois kans heittää jos joku ei huomaa kaivaa sitä signaturesta.

eli http://laite.org
Avatar
#26 • • taro Guest
Pääsinpäs aamuihin :excellent:
Siellä kyllä kauaa pystynyt, sen verran väsytti..

Henkilökunta vaikutti kyllä mukavalta (pojat maksoivat oluesta 4e, minä 3e) :D

Toivottavasti joku kerta kykenisin olemaan kunnolla paikalla. Alusta loppuun.
Avatar
#27 • • Nefertete Guest
Ensimmäinen ja viimeinen kerta Feenix:ssä. Paikka oli kyllä oikein kivan näkönen, ja hienoksi laitettu. Valot olivat hienot, vaikka se isoin laser menikin rikki tms.
Musiikilliselta anniltaan ei mitään maatajärisyttävää ollut, mut se fiilis, mikä tuolla oli =:hearts:
-kakku oli ihan hyvää ja booli maistui :hah:
Porukkaa oli mukavasti paikalla, muttei kuitenkaan ollut tungosta. Alkuillasta korvat vähän valittivat et musiikit sois aika kovalla, mut parempi ehkä kuitenkin näin päin kuin että liian hiljaisella -Nyt kun on sekin koettu.
Auditorio oli hauska, talokerroksessa käytiin vaan alkuillasta, jotenkin sit ei ehtinyt/eksynyt sinne enää myöhemmin..
Polkkakaan ei kauheasti napannut, joten aika kiksupainotteiseksi taas meni. Masan setti tais tulla tanssittua alusta loppuun. Sinäänsä sääli, et viimeset loppuhehkuttelut jäi väliin, mut toisaalta ei yhtään harmita, koska vältyttiin narikkajonoilta ja tänne korpeen ajaa niin kauan..Kuskimme vielä joutui sunnuntaina töihin..
Kiitos Tommi, teemu &co! :hearts:
Ja Paljon Onnea millennium 5v. (ja suomi 86v.)!
Näiden pileiden perusteella voisin kuvitella eksyväni Turkuun joskus tulevaisuudessakin.
Avatar
#28 • • JussiS Guest
Kivaa oli, kiitos kaikille :)

Sorry jos soitettiin liian lujaa, järjestäjiltä ei tullut oikeastaan minkäänlaista ohjeistusta ennen settiä tai sen aikana, eikä kukaan muukaan ilmoittanut asiasta, joten luulimme soittavamme ihan OK volumella.

Pääbileitten setti tulee ehkä jakoon (jos tekniikka suostui vain toimimaan), ja jatkojen biisilista löytyy täältä.

Tommille vielä extrasuuri kiitos kaikesta :)
Avatar
#29 • • Pokemon Guest
Loistava turun reissu!

Tosihelmet etkot (kiitos boot ja krista) illan paras musiikkianti:)

Itse feeniksissä oli hyvin porukkaa ja ainakin hardin puolella samien raidat maistuivat odotuksien mukaan ja loistava ÄÄNI! niin myöskin ylhäällä tuli tosi hyvää soundia varsinkin Homegrove! ja hyvin toimi ääni sielläkin. Pääarena ei taas ollu mun juttuja mutta se on kyllä Feenixissä aina ollut kivan kokoinen ja muotoinen siisti hengata siellä korotetuilla reunoilla. Chillissä tuli tavan mukaan tehtyä uusia tuttavuuksia ja uudelleen tavattua vanhoja..

Kiitos webbelle väli ajasta! jatkot menikin sitten jotenkin aikas pikaisesti hämärästi ohi.. chillissä tuli kyllä oltua mutta jotenkin se että oli taas samassa paikassa hämärsi mun muistikuvia missä vaiheessa bileet vaihtui jatkoiksi, no anyway PARONI UG! helmee tais olla vasta kolmas kerta mulle mutta kivaa oli! Kiitos Tommille kun olit niin kohtelias mies biljardissa, ja toivottavasti ei jäänyt kenenkään pakaroihin ikimuistosia merkkejä tikoista;)

Harmittaa vähän kun kuski sittenkin löytyi jostain päin turkua ja tarvi lähtee juuri kun sokeri aukesi... mutta ensi kerralla varaudutaan paremmin eikä lähdetä näin aikasin! Ja näin tamperelaisena täytyy tunnustaa että turku on loistava bilekaupunki! (lue: ykkönen suomessa)!

jaa niin kiitos Kitty säilytyksestä, toivottavasti mixsaus maistuu ja paidan ilmeisesti löysitkin? ensi kertaan! heips kukkuu,
Avatar
#30 • • Zeta Guest
Feenix paikkana tuli koettua ekan kerran, oikein mainio klubitila.
Itse bileissä oli hyvä fiilis jokapuolella, ja ihmisiäkin oli aikalailla sopiva määrä.
Musa pääareenalla eikä hardipuolella oikein sytyttänyt, illan kohokohta musiikillisesti löytyi Homegroven setistä ullakolta. Muuten vietinkin suurimman osan ajastani aarresaaressa auditoriossa, joka oli parhaita chillitiloja miesmuistiin. Ullakolla tuli epäilemättä enemmänkin hyvää settiä, nyt en vain voinut revetä kahteen eri paikkaan, kun tuo chilli veti voiton.
Avatar
#31 • • cinnamon Guest
Oli kyllä ihan mieletön fiilinki yläkerrassa!!!! :hah: :hah:
Siis ihan uskomatonta menoa,jengi biletti ku viimistä päivää! :D
That's the way to go!Hieman jänskätti soitella Kauniin Hannun jälkeen,mut hyvinhän se siitä lähti rullaamaan.
Ja ensimmäistä kertaa tultiin pyytämään jotain iloisempaa..???Siis,yksi tytsi tuli ihan oikeesti pyytämään jotain iloisempaa(lue:housea!!),ja vielä pariinkin otteeseen.Kiitos sille henkilölle! :heart:
Näyttäis tämmönen "rankempi"soundi toimivan paremmin,sekä jengille,että meille itsellemme...Kiitos Lauraseni taas uskomattoman hienosta illasta!!!Sä olet P-A-R-A-S!!!!!!! :D :hearts: :hearts:

Paljoo ei muita settejä kerenny kuulemaan,Hannu oli upea ja Kalle hyvä,kuten aina! :)
Kiitos kaikille!Tommi,kiitos taas kaikesta!Pete,valoshow oli todellakin suuri osa meidän onnistunutta iltaa,KIITOS!
Avatar
#32 • • nenna- Guest

Lisäsinpä sittenkin muutaman kuvan..



:D ..koulukuva meininkii..ja taitaa olla vielä sieltä pahamaineiselta tarkkailuluokalta :winkwink: ..hyvälaatuisia ovat kyl! :hearts:
Avatar
#33 • • Laite Guest

Lisäsinpä sittenkin muutaman kuvan..



:D ..koulukuva meininkii..ja taitaa olla vielä sieltä pahamaineiselta tarkkailuluokalta :winkwink: ..hyvälaatuisia ovat kyl! :hearts:



:hah:

bäkkärin tarkkikselta tosiaan. Alunperin oli suunnitelmissa tosiaan käydä pikaisesti tuolla klubilla ja sitten tulla kuvaamaan lisää, mutta loppujenlopuksi kävi hieman eri tavalla.
Avatar
#34 • • kitty Guest
info kiittää ja kumartaa....

hmm... mitä pitäis sanoa.... henk.koht mult meni bileet kokonaan ohi mut kai siel ihan kivaa on ollu... :excellent:
muutamat sankarit tuli taas ostamaan bissee ja tupakkaa mult vaikka siel tais lukea aika isolla et INFO! mut anyway... mul oli ainakin kivaa sen takin ja hatun kanssa....
kiitoksia kaikille paikalla oleville...
special thanks:
tommille, ilman sua näit ei olis
benedix, tiedät kyllä miksi
ne kax muuta infotyttöä, jätkät vei mun duunin...
ozzi, vihdoinkin sain mun paidan takas
ym. ym. ym.
pete, olen todella pettynyt.... mun yllätys?!
jatkot, jatkojen jatkot ym. meni ohi... mä lähin ottaa päikkärit himaan ja heräsin sit joskus yöl.... sit pitikin lähtee leikkimään sotilasta... :scared: :crybaby: :sad: :right:
mut palataan astialla....
over and out
Avatar
#35 • • Tommi Guest
väsynyt, mutta onnellinen :hearts:

laajempi selonteko myöhemmin...

plip.
Avatar
#36 • • Kaino Guest
joo joo. taas tällasta kuraa. paikalla oli about _kaikki_ tutut ja meininki oli loistava! piti dokailla vaan hillitysti, mutta ilmeisesti booli ei ollut ihan niin laimeeta miltä maistu ja yllätin itseni suojahumalasta ja taistelukunto oli valmis. jepjep, kiitos ja kumarrus tommille ja kaikille jotka kiitokseni ansaitsevat \o_ _o/.
Avatar
#37 • • Laite Guest

taistelukunto oli valmis.



sun napa maistui suolaiselta :crybaby:
Avatar
#38 • • Kaino Guest

taistelukunto oli valmis.



sun napa maistui suolaiselta :crybaby:



suolainen napa on miehen merkki
Avatar
#40 • • Mage Guest
Aarresaari kiittää kaikkia tämänkertaisesta chill-out pläjäystä kohtaan osoitetusta mielenkiinnosta!

Meillä oli oikein hauskaa, toivottavasti vielä soitellaan jossain yhtä hyvällä kokoonpanolla. Erityisesti illan yllätys-MC Polarsoul nosti mielestäni tunnelmaa, mutta jokainen artisti ansaitsee kyllä kunniamaininnan esiintymisestään ja/tai esiintymiskunnostaan.

Tallenteet chillitilan äänimaailmasta pyritään saamaan online huomenna tai ylihuomenna. Soittojärjestys (joka lyötiin lukkoon Naxin baarissa hieman ennen tapahtuman alkua) meni suunilleen näin, korjatkaa joku jos olen väärässä:

21.00 - 21.45 aarresaari allstars massive
21.45 - 22.30 crash vs. lähiösamaani
22.30 - 23.15 rhj vs. kv (juappojen taistelu)
23.00 - 24.00 jimmy d. vs. kek-1
00.00 - 00.45 juhani vs. tapsuli feat dj polarsoul + muita jotka auttoivat
tässä vaiheessa ehkä oli se visailu jota marski veti?
00.45 - 01.30 welmu
01.30 - 02.15 signify feat welmu
02.15 - kaaputin vs. puupi
tasaisesesti illan mittaan hommaa säesti MC Polarsoul ja jossain välissä joku illan tunnelmaan virittäytynyt tuntematon nuori mies kävi pitämässä puheen siitä kuinka mukavaa on, että ihmiset olivat tulleet juhlimaan.
Jossain vaiheessa myös lähiösamaani yritti lausua runoja alkuperäisen esiintyjän peruuttaessa, mutta epäonnistui.

erityiskiitokset niille jotka uskalsivat rohkeasti tulla puhumaan mikrofoniin ja sille tytölle, joka toimi esitanssijana sinnikkäästi siinä edessä.