Mummon kuulolaite olis pitänyt lainata.
240 posts, 12 pages, 27,864 views
ainii heh mun sisäänpääsy vielä..
jonotin ~25 minuuttia, saavuin paikalle klo 2230 aikoihin.. ei pitkään, mutta kun piti olla 2300 jo soittamassa niin alko jo vähän kuumottamaan yhessä vaiheessa.
ei ollut ilmeisesti mitään artistien sisäänkäyntiä, ja loppujen lopuks kävi niin etten edes päässyt mihinkään tiskille missä olisin voinut sanoa nimeni / hakea badgen tms. vaan sanoin pokelle et helvetti nyt mä meen tonne sisään sanoit mitä sanoit. sit jouduin toisen poken kuumotukseen joka otti riveleistä kiinni ja paiskas mut sellasta pöytää vasten mihin sit tyhjens mun levylaukun sisällön (siinä hötäkässä meni mm. pari vinyylin sleeveä paskaks) ja sen jälkeen mun taskujen sisällön. huomattuaan etten ollu muuli, se päästi mut sisään ja sit mä vaan menin puolijuoksujalkaa inkvisition huoneeseen ja ehin just soittamaan.
ens kerralla pitänee olla paikalla tuntia aiemmin jos mielii ehtiä rauhassa dekkien taakke ennen settiä. :/
ei ollut ilmeisesti mitään artistien sisäänkäyntiä, ja loppujen lopuks kävi niin etten edes päässyt mihinkään tiskille missä olisin voinut sanoa nimeni / hakea badgen tms. vaan sanoin pokelle et helvetti nyt mä meen tonne sisään sanoit mitä sanoit. sit jouduin toisen poken kuumotukseen joka otti riveleistä kiinni ja paiskas mut sellasta pöytää vasten mihin sit tyhjens mun levylaukun sisällön (siinä hötäkässä meni mm. pari vinyylin sleeveä paskaks) ja sen jälkeen mun taskujen sisällön. huomattuaan etten ollu muuli, se päästi mut sisään ja sit mä vaan menin puolijuoksujalkaa inkvisition huoneeseen ja ehin just soittamaan.
ens kerralla pitänee olla paikalla tuntia aiemmin jos mielii ehtiä rauhassa dekkien taakke ennen settiä. :/
Kaikkein eniten harmittaa niiden muutaman järkkärin puolesta, joiden ilmeen pääsin näkemään siinä vaiheessa kun oli jo selvää että homma pissii syistä jotka eivät ole omia.
Eiköhän narinat ole naristu tuolla ylempänä, kiitos Esalle ja muille entrooppareille vaivannäöstä.
Eiköhän narinat ole naristu tuolla ylempänä, kiitos Esalle ja muille entrooppareille vaivannäöstä.
Tapahtumassa oli muuten yli 100 talkootyöntekijää Entropyn toimesta... varovasti siis tuon personifikoinnin kanssa. ;)
Marusha ei näköjään osaa edelleenkään miksata.
Marusha ei näköjään osaa edelleenkään miksata.
ööh...muutama hassu laukka ja pari volyymivirhettä 3½ tuntiin ei ole mun mielestä välttämättä hirveen paha. Kyllä täti ainakin mun mielestä osas miksata ihan hyvin...Jos noin arvostellaan, niin juuri kukaan dj ei osais miksata.
Mitä tulee jonotuksiin, tästä asiasta pitäisi imho yrittää tapella yleisesti vähän enemmänkin. Jos kerran päätetään syynätä 2000 (?) ihmisen bileet henkilö henkilöltä läpi, niin se on kanssa tehtävä tilanteen vaatimilla resursseilla
Entropyn toimintaan kohdistuneista kommenteista "vakavin" eri foorumeilla (Platinum, Klubitus ja Elixiria) näkemäni liittyi siihen, miksi chill-outissa ei ollut patjoja. Tämänkin vastaus on siinä, että juuri ennen tapahtuman alkua paikalla käynyt palotarkastaja määräsi patjat piiloon.
Yleisesti ottaen, omat bilefiilikset katosivat täysin äänentoistolle asetettujen rajojen myötä. Jos asia oli tiedossa ennen bileitä (kuten pitäisi olla), niin ihmettelen suuresti paikan valintaa. Jono-ongelmien laajuus hämmensi, sillä tapahtuman jättimäinen suosio oli tiedossa jo päiviä, ellei jopa viikkoja aikaisemmin. Itse pääsin tosin sisälle n. 20 minuutin leppoisan jonottelun jälkeen, mutta useimmille ihmisille koko toisen jonon olemassa olo jäi loppumetrien yllätykseksi. Muutenkin kaksi jonoa noilla turvatoimilla (joita tämän kokoluokan nuorisotapahtumissa tarvitaan imo ehdottomasti) tuntui liian pieneltä määrältä.
Myös Jyväskylä/Lahti-bussin porukalle kiitos ja anteeksi.
t: perskänninen matkanjohtaja