Paul van Dyk @ Colors

48 posts, 3 pages, 4,435 views

Avatar
#41 • • hpi Guest
Satans helvete, kivat pirskeet olis ollut länsimeren takana.. :right:

http://www.deejaypromo.com/smc/lineup.cfm

tälläista Pauli laittoi siellä ainakin..ja toisessa salissa samaan aikaan Deep Dish (olivat myrtyneet valoista, joita oli liikaa...ei koskaan enää ruotsiin!!?)

Terry Bones vs Fred Baker - Introspection (John Askew Remix)
Paul van Dyk vs Second Sun - Crush
Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
Three Drives - Carrera 2 (Nu-NRG Remix)
Paul van Dyk vs Marco V - For A Revolt
Ralphie B - Massive(Paul van Dyk Rework)
Tiesto - Traffic
Donald & Giles - Weekend Wonder (Donald & Giles Mix)
Lunatic Asylum - Cabal
Holden Vs Thompson - Nothing
Paul van Dyk - Another Way
Paul van Dyk ft. Vega 4 - Time Of Our Lives (Club Mix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping String Mix)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Paul van Dyk - Reflections ??
Avatar
#42 • • mcmadman Guest
Voi härregyy mikkä bileet! Pitkästä aikaa oli henk. koht todella hauskaa pippaloissa. Kuten Funkyboy sanoi että tästä jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa piste!
Avatar
#43 • • Cype Guest
:cool: Hauskaa oli, vaikka tuli staran koko setti tanssittua rappusissa...
No tulipahan sekin koettua, taisi olla ainoo paikka missä oli ees vähän tilaa ja näki Dj:kin. Setti oli vähän tasapaksua joo, kuten jo muutama mainitsikin, mutta mulla oli ihan kivaa, vaikka tilaa olisi saanut olla enemmänkin.. varsinkin kun ympärille taisi liimautua joitain joille siitä palkkaakin maksettiin..

Kiitokset porukalle, jonka mukana pääsin itse bileisiin. Oli mahtava reissu, jos ei maanantaita lasketa, silloin oli takki tyhjä ja paluumatkalla hiljaisuus kuulosti paremmalta, kuin mitään muu :laugh:

Ensi kertaan.
Ps. missäs mahtaa olla kuvia tapahtumasta? Salamat ainakin vilkkui (ne ei ollu stroboja) ja taisi siellä joku videokamerankin kanssa liikkua :mad:

Edit: kuvia löytyi kun avasi silmänsä :right:
Avatar
#44 • • Pete Input Guest
Kiitän.
Pikkasen kismittää kun en Käpää kerinnyt kuulemaan...
Alex taas oli mitä parhaimmassa vedossa. Jessus mitä biisejä... huh!
PVD yllätti positiivisesti tunkemalla välillä tiukempaa soundia ja taasen välillä softimpaa. Hyvä niin...

Ainoa miinus tulee Mempparin puolen VOLUME tasosta. Soittivat ihan saatanan LUJAA. Ei mitään järkeä...
Avatar
#45 • • cinnamon Guest
Petellä pointtia tossa....Se toisen puolen deejii soittii aikas pitkälti liian lujaa...... :crybaby: Harmi,sillä biisit oli ihania... :angry:

Alex oli kyllä illan paras imho. :heart: PvD oli maineensa veroinen,vaikken kovasti diggaile herraa,joskin onhan hän uraa tehnyt... :excellent: Jep,tilaa oli enemmän kuin Tieston aikana,mutta kuuma oli edelleen.Ja terveiset sille ääliölle,joka yritti paistaa MUN Lauraa koko illan!Se on MUNMUNMUNMUN! :winkwink:
Bailuseura oli loistavaa,paitsi se yksi,joka ei olisi millään EDES avannut paitaansa...... :D Kiitos taas!
Avatar
#46 • • mrt Guest


Bailuseura oli loistavaa,paitsi se yksi,joka ei olisi millään EDES avannut paitaansa...... :D Kiitos taas!



Heh, tais olla Jarkkeli ;) Nooh, kivaa oli :)
Avatar
#47 • • Ansku Guest
Pitkään kesti mutta lopulta mäkin pääsen kirjottamaan tänne suuret kiitokseni Colorssin väelle :)

Minulle ilta oli täydellinen...johtunee ehkä suuremmaksi osaksi siitä että herra PvD on jo pitkään ollut minulle se ykkönen ja yksi haaveni on ollut aina nähdä hänet livenä :hearts:

Ja en pettynyt..ilta meni tiiviisti korokkeella tanssien. Hymy ei hyytynyt illan aikana, paikka, musiikki, seura..kaikki osui kohdalleen!!!Ainakin mun mielestä..

Kymmentä yli kolme iski paniikki -Tää loppuu kohta!!!! Iik! Viiminen biisi teki tehtävänsä...tais kyynel valua silmäkulmasta..
Tuleeko näin mahtavaa iltaa enää koskaan? :(

Erityis kiitos Alexille...mä uskalsin liian myöhään tulla juttelee..muistit sentään :laugh:

-irokeesi tyttö-
Avatar
#48 • • cinnamon Guest
Heh, tais olla Jarkkeli ;) Nooh, kivaa oli :)[/quote]
Juuh,tais olla juu.... :right: ::shocked:
Täytyypi opettaa poika tavoille...;)