(|) Pussy - Hesperia's Discharge (|)

30 posts, 2 pages, 4,127 views

#21 • • te i nie m mi Guest
oho!
tulin flunssaan mut ei haittaa, se oli sen arvoista.
en kyllä muista millon ois ollu noin kivaa kun orkidean setin vika tunti oli. hypin pompin ja hikoilin kuin sika, vähän ninkun melkein jokainen ympärilläkin. oli siistii katsoo kun soittopöydän eteen oli pakkautunut kasa ihmisiä jotka kurotteli tapsaa kuin pikkutytöt bäkstreetboysin konsertissa ikään. muutenkin kädet oli kyl ilmas itse kullakin loppuillasta.

en sit kyl oikein muuta osaa sanoo ku et: :006: :006: :006:
paitsi et mielestäni taru saa vastaisuudessaankin huutaa mikkiin minkä lystää, varsinkin kun prodigy lähti soimaan niin se hehkutus kyllä oli paikallaan.

KIITOS!!
#22 • • jUSSi Guest

puristiläppä on sitten niin ihanaa :DD kiitos nauruista.

vittuiletsä :005:

:D
#23 • • Edited hexagon Guest

Originally posted by Pussy Club info
nyt ett ihan tiedä mistä puhut!!kannattasi ehkä käydä vähän klubbaileen muuallakin
kun täällä suomessa. meillä soitetaan 5,5h musaa joista spiikkejä on yhteensä noin 20min jos sitäkään! en kuitenkaan raiskaa koko iltaa dj:tten settejä!!
mutta saat anteeksi, koska taidat olla vielä tässä kulttuurissa lapsen kengissä!"..;) ja sulle ei ole tuttua tää meidän meininki.

Olen mä nyt kuitenkin klubbaillut kesän 2002 ympäri Saksaa, tänä vuonna kolme kuukautta Thaimaassa, ja Helsingissä kymmenkunta kertaa, joten en ihan newbienä itseäni pidä vaikka täällä korvessa asunkin. Ilmeisesti jossain Ibizalla on myös tapana raiskata niitä settejä spiikkauksilla, ja jos sama kuuluu Pussyn viisivuotiseen konseptiin, ja porukka siitä ilmeisesti enimmäkseen tykkää niin mikäs siinä, ignoroikaa rauhassa minun vaatimattomat mielipiteet jos siltä tuntuu.

sanahan on vapaa ei siinä mitään!! mutta totuus joskus satuttaa!! on tosi kurjaa saada tämmöistä palauttetta
kuitenkin hyvien bileiden jälkeen.

mut hei, kaikkea hyvää sinnepäin, jokainen löytää oman paikkansa missä tykkää viettää iltansa.

*piis*

taru

Joo kaikkea kivaa vaan sinnekin, pahoittelut turhasta puristipaatoksesta ja sori ämmittelystä. Pussyn tyyli ei ollut ennestään tuttu, ja siksi kärjistetyt mielipiteet. Kokonaisuutena teillä on kuitenkin erinomainen klubi, jonka uudistettuun ilmeeseen tutustun ehkä joskus myöhemminkin, ja ensi kerralla paremmalla toleranssilla sun juttuja kohtaan :)
#24 • • Edited Vesa Guest
...
#25 • • Mikco Guest

Mikco, olit aivan oikeassa kun epäilit Tuukan sanoja siitä, että olin paikalla. No, onneksi näit omin silmin, muuten olisi ollut varmaan vaikea uskoa...

Näin oli :) En tosiaankaan uskonut ennekuin näin :)

Ihan ok bileet oli vaikka kaipaankin enemmän niitä nosturin tussuklubeja.Musiikki ei hirveesti napannu paitsi orkkidea tokavika biisi: ei hyvä(aloita tanssiminen)
Olipahan ihan jees jatkomesta mun epävirallisille synttäribileille :D
#26 • • Tres Guest
Pinpi on aina pinpi, eli ns. peruskivaa ilman yllätyksiä.

Illan miinukset oman kamerakädettömyyteni lisäksi
Nessille saatanallisesta luukuttamisesta - enkä nyt
viittaa mainioon musiikkiin vaa äänenpaineeseen joka
oli todella vittumainen. DJ voi olla millanen kunkku
tahansa mutta jos gainit ei pysy tän tason klubilla
kontrollissa niin mun puolesta miehen voi käydä
hakemassa pois dekkien takaa.
#27 • • espoo_rumpshaker Guest
@tres

you've obviously never heard dj rush dj :D
#28 • • Edited Tres Guest

@tres
you've obviously never heard dj rush dj :D

I've heard plenty of deaf DJ's play - including Neon ;) -
and I'm generally ok with it at parties in general
(and I've blown some speakers myself :rolleyes: ),
but at a high-profile club (such as pussy) this kind of mayhem
just won't do.
#29 • • unik Guest
Eli tässä olisi tarjolla kuvia Mosson näytöksestä, mikä oli viime Pussy:ssa.
[img]http://www.isoroba.com/kuvat/listpics.asp?dir=2003%2D08%2D16+Mosso+show+%2D+Pussy+Club%5C[/img]
#30 • • unik Guest
Jip-pii !
Tänään saa pillua!