Originally posted by Pussy Club info
nyt ett ihan tiedä mistä puhut!!kannattasi ehkä käydä vähän klubbaileen muuallakin
kun täällä suomessa. meillä soitetaan 5,5h musaa joista spiikkejä on yhteensä noin 20min jos sitäkään! en kuitenkaan raiskaa koko iltaa dj:tten settejä!!
mutta saat anteeksi, koska taidat olla vielä tässä kulttuurissa lapsen kengissä!"..;) ja sulle ei ole tuttua tää meidän meininki.
Olen mä nyt kuitenkin klubbaillut kesän 2002 ympäri Saksaa, tänä vuonna kolme kuukautta Thaimaassa, ja Helsingissä kymmenkunta kertaa, joten en ihan newbienä itseäni pidä vaikka täällä korvessa asunkin. Ilmeisesti jossain Ibizalla on myös tapana raiskata niitä settejä spiikkauksilla, ja jos sama kuuluu Pussyn viisivuotiseen konseptiin, ja porukka siitä ilmeisesti enimmäkseen tykkää niin mikäs siinä, ignoroikaa rauhassa minun vaatimattomat mielipiteet jos siltä tuntuu.
sanahan on vapaa ei siinä mitään!! mutta totuus joskus satuttaa!! on tosi kurjaa saada tämmöistä palauttetta
kuitenkin hyvien bileiden jälkeen.
mut hei, kaikkea hyvää sinnepäin, jokainen löytää oman paikkansa missä tykkää viettää iltansa.
taru
Joo kaikkea kivaa vaan sinnekin, pahoittelut turhasta puristipaatoksesta ja sori ämmittelystä. Pussyn tyyli ei ollut ennestään tuttu, ja siksi kärjistetyt mielipiteet. Kokonaisuutena teillä on kuitenkin erinomainen klubi, jonka uudistettuun ilmeeseen tutustun ehkä joskus myöhemminkin, ja ensi kerralla paremmalla toleranssilla sun juttuja kohtaan :)