Näköradiomies - equinoctial point [huussi]

11 posts, 1 page, 1,927 views

Avatar
#2 • • D Fast Guest
Etenee hienosti ja muutamia makeita soundeja mukana.
Miks ihmeessä miltei jokaisessa soundissa on tommoinen ABC-huoltoaseman kylppärin kaiku? En ole ikinä oppinut arvostamaan tommosta särähtävää tilasoundia. Toisaalta oon melko kyllästynyt kaikuun muutenkin, kun kaikki tunkevat tilasoundia joka kolkkaan aivan liikaa. Hieno efekti juu, mutta liika on liikaa.
Mutta mukavaa chillimpää jönttörää joka tapauksessa.
Avatar
#3 • • crc Guest
jos abc kylppäristä saa noi mageen jouskarin ni mä meen äänittää sinne jotain biisejä ;)..
meikästä hyvä just näi, ja ite oon aika kyllästyny taasen sellaseen tosi yberkuivaan soundiin :P
Avatar
#4 • • näköradiomies Guest
hitto jos oisin tiennytkin king tubbyn tms. artistien käyttäneen abc.n miesten wc:tä en ois koskaan tuhlannut rahojani jousikaikuun:)

juu mutta myönnän käyttäväni kaikua paljon, täytän sillä tuotannossani niitä rakoja minne ei taidot riittäneet;)

kiitti palautteest kumminkin:)
Avatar
#5 • • kosmo Guest
kaiku on uus kuiva.

Tää oli hyvä! Joo eteni kivasti joskin mua rupes vituttaa toi padi alussa kun se soi kokoajan. Ja ehkä omaan makuun ois voinu olla vähempi tavaraa perkkupuolella, mutta groovas näinkin. Soundi pro.
Avatar
#6 • • roisto ratissa Guest
kova biisi, täs oli jotain samaa kuin vanhoissa dave angeleissa.. se tuli ehkä noista perkoista ja padeista. eli en muuttais mitään, no ehkä vois olla pitempi kun nyt lopppuu ku seinään. en tiedä mitä soundille on tapahtunut mut tää on ehkä kaks leveliä kovempaa näköradiota ku edelliset. ehkä se on se jousikaiku tai abc:lla käyminen joka on inspiroinut.
Avatar
#7 • • Kair Guest
Onpas hemmetin hyvä biisi. Hauska myös huomata että biisit sen kun paranee.
Jos tätä ei julkaista omana 12" menetän uskoni teknobusinekseen :)
Avatar
#8 • • Timo Beast Guest
tekno bisness :D eikai ny sentään.
Avatar
#9 • • Needless Guest
nyt on kyllä niin ajattoman kuuloista teknoilua et oksat pois, tunnelmaa ja sielua löytyy vaikka muille jakaa. kiitti tästä!
Avatar
#10 • • jUSSi Guest
On muuten ihan perkeleen kova. Ajatonta materiaalia.
Avatar
#11 • • näköradiomies Guest
on kyllä ajatonta kommenttia!

ens kerral sitte ehkä jotaki detroitimpaa tiiä vaan:)