Etenee hienosti ja muutamia makeita soundeja mukana.
Miks ihmeessä miltei jokaisessa soundissa on tommoinen ABC-huoltoaseman kylppärin kaiku? En ole ikinä oppinut arvostamaan tommosta särähtävää tilasoundia. Toisaalta oon melko kyllästynyt kaikuun muutenkin, kun kaikki tunkevat tilasoundia joka kolkkaan aivan liikaa. Hieno efekti juu, mutta liika on liikaa.
Mutta mukavaa chillimpää jönttörää joka tapauksessa.
jos abc kylppäristä saa noi mageen jouskarin ni mä meen äänittää sinne jotain biisejä ;)..
meikästä hyvä just näi, ja ite oon aika kyllästyny taasen sellaseen tosi yberkuivaan soundiin :P
Tää oli hyvä! Joo eteni kivasti joskin mua rupes vituttaa toi padi alussa kun se soi kokoajan. Ja ehkä omaan makuun ois voinu olla vähempi tavaraa perkkupuolella, mutta groovas näinkin. Soundi pro.
kova biisi, täs oli jotain samaa kuin vanhoissa dave angeleissa.. se tuli ehkä noista perkoista ja padeista. eli en muuttais mitään, no ehkä vois olla pitempi kun nyt lopppuu ku seinään. en tiedä mitä soundille on tapahtunut mut tää on ehkä kaks leveliä kovempaa näköradiota ku edelliset. ehkä se on se jousikaiku tai abc:lla käyminen joka on inspiroinut.