kerro vitsi

1,454 posts, 73 pages, 1,326,712 views

Avatar
#361 • • --- Guest
Tummaihoinen poika sanoi tummaihoiselle isälleen: isä isä saanks mä leikkii sun pippelillä? Isä: no saat, mut älä mee liian kauas.
Avatar
#362 • • astaroth Guest
Rin Tin Tinin vanhemmat?

- Emä Tin Tin ja Sii Tin Tin.
Avatar
#363 • • --- Guest

Astaroth:
Rin Tin Tinin vanhemmat?

- Emä Tin Tin ja Sii Tin Tin.



tosi vanha
sapeli

Posts: 11,768

#364 • • sapeli jokukukamikä?

äpärä:
---
Astaroth:
Rin Tin Tinin vanhemmat?

- Emä Tin Tin ja Sii Tin Tin.
---
tosi vanha



Aika karmivaa mutta mä tajusin justiinsa että viimeks kun mä olen tän vitsin kuullut niin osa klubbarilaisista ei ollu vielä edes syntynyt *igor* Eli kun vitsi on tarpeeksi vanha se voikin olla aika monelle ihan uusi *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rndm

Posts: 91

#365 • • rndm color-it
mitä satiainen sano toiselle linnanmäellä?
-mennääks kaikkii vehkeisii?
Avatar
#366 • • astaroth Guest

äpärä:
tosi vanha


Mutta silti mielestäni ihan tautisen hyvä. ^__^
Avatar
#367 • • --- Guest
Siili hengitti perseestä.... se istu maahan ja kuoli.
zarwiz

Posts: 3

#368 • • zarwiz
karhu ja jänis olivat metsässä tamppaamassa kunnes heille tuli samaan aikaan akuutti shidoone hätä. heidän vääntäessä torttua karhu kysäisi jänikseltä hieman vaivaantuneen oloisena, että "ei jäbäl sattumoisin tartu paska turkkiin?" jänis vastasi hieman häkeltyneenä kysymyksestä "ei" karhu otti jäniksestä suivaantuneena kiinni ja pyyhki tällä pyllynsä ja sit mä hajosin.........
mousez

Posts: 85

#369 • • mousez Amatimies
miks blondi hukku??
rannal oli kyltti mis luki "uiminen kielletty"
*hih*
Fucking Nobody

Posts: 393

#370 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Batman meni snägäril ja tilas kaks nakkia ja myyjä kysy et laitetaaks sinappii ni Batman sano et ei.
sapeli

Posts: 11,768

#371 • • sapeli jokukukamikä?

mousez:
miks blondi hukku??
rannal oli kyltti mis luki "uiminen kielletty"
*hih*



Mistä lähtien blondit on osannu lukea? *ding* *muhaha*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

äm

Posts: 2,376

#372 • • äm
Nissan-liikkeeseen tuli turkulainen ostamaan autoa. Automyyjä tuli apuun esittelemään autoja ja sanoi:
- Tää tässä on Sunny.
Turkulaisen suu loksahti auki:
- Jaa, onk tää mun ny?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

maude

Posts: 173

#373 • • maude
hoh hoh...

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

Illustrator

Posts: 3,171

#374 • • Illustrator
Mummo ja pappa pelas tennistä, pappa hävis. Etsintöjä jatketaan edelleen..*muhaha*
Saara

Posts: 1,954

#375 • • Saara #2970
Tuli mieleen tämmönen loru joka oli ala-asteella "tosi kova juttu".

Oli herra dingdong, lähti maahan Hongkong
Tapas neiti Singsong, puki ylle kortong
Synty pieni KingKong made in Hongkong

Ets semmosta :P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#376 • • astaroth Guest
Osaako kukaan jauhelihavitsejä?
Garo

Posts: 446

#377 • • Garo #jake
Monta klubbarin foorumin käytäjää tarvitaan hehkulampun vaihtamiseen?

How many forum members does it take to change a light bulb?

1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed
14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently
7 to caution about the dangers of changing light bulbs
1 to move it to the Lighting section
2 to argue then move it to the Electricals section
7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs
5 to flame the spell checkers
3 to correct spelling/grammar flames
6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid
2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"
15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct
19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum
11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum
36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty
7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs
4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's
3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group
13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"
5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy
4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"
13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"
1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.

*nauru*
xqUe

Posts: 110

#378 • • xqUe

UnityF:
Pieni vanha nainen meni Kanadan suurimpaan liikepankkiin mukanaan kassillinen rahaa. Hän vaati päästä pankinjohtajan puheille avatakseen talletustilin, koska hänellä oli paljon rahaa!

Hetken emmittyään virkailija päästi naisen johtajan puheille. Kun johtaja kysyi talletuksen määrää, nainen vastasi 165.000 jenkkidollaria ja kumosi laukkunsa sisällön johtajan pöydälle.

Johtaja oli tietysti erittäin utelias tietämään, miten ihmeessä naiselle oli kertynyt niin paljon rahaa ja sitä kysyikin naiselta.

Nainen siihen vastaamaan, että tekee vetoja. Johtaja ihmetteli minkälaisia vetoja ja nainen siihen että: No, esimerkiksi lyön vetoa sinun kanssasi 25.000 dollarista, että pallisi ovat littanat! Johon johtaja: Tuohan on aivan absurdi veto!

No suostutko vetoon? Johtaja: Varmasti. Lyön vetoa 25.000 dollarista, että pallini eivät todellakaan ole littanat!

Pieni vanha nainen sanoi: OK, mutta koska niin suurista rahoista on kyse, saanko tuoda huomenna kello 10 lakimieheni todistajaksi?

Johtaja: Tottahan toki.

Yöllä johtaja oli hyvin hermostunut vedosta ja vietti pitkän tovin peilin edessä tutkien pallejaan. Hän tutki ne perinpohjin, etteivät ne olleet littanat ja sitä kautta oli varma, että voittaa vedon.

Seuraavana aamuna täsmälleen kello 10 pieni vanha nainen ilmestyi pankijohtajan huoneeseen lakimies mukanaan. Hän esitteli heidät toisilleen ja kertasi vielä vedon sisällön 25.000 dollaria, mikäli pallit eivät olleet littanat.

Johtaja hyväksyi vedon ja niinpä nainen pyysi johtajaa riisumaan housunsa, jotta kaikki näkisivät kiistakappaleet. Pieni vanha nainen tarkasteli hyvin läheltä sukukalleuksia ja pyysi, jos vielä saisi koskea niihin.

No, okei, sanoi johtaja, 25.000 dollaria on niin paljon rahaa, että täytyyhän sinun olla aivan varma!

Juuri silloin johtaja huomasi naisen lakimiehen pamauttelevan päätään seinään.

Johjaja: Mitä helvettiä sinun lakimiehesi tekee?

Nainen: Ei mitään. Paitsi, että löin juuri vetoa 100.000 dollarista hänen kanssaan siitä, että tänään kello 10 minulla on Kanadan suurimman pankin pankinjohtjan pallit kädessäni!

*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis*




haha nauroin 5min iha räkänä tolle *nauru* *nauru* *aplodit* *aplodit*

--
Place Go Boom!

AnssiV

Posts: 1,798

#380 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Tässäpä ,uutama mukava...

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona,
ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.

Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

Poika: Täällä on niin pimeää, etten kättäni erota.
Tyttö: Älä huolehdi, minä tiedän missä se on.

Mitkä seuraavista ovat Suomen kuntia:
a) Isä, Pani, Lehmiä
b) Setä, Nussi, Nautoja
c) Eno, Veteli, Karjaa

Lääkäri soitti potilaalle: Määräsin vahingossa masennuslääkettä ripuliinne.
-Joo ihmettelinkin, kun oon istunut 2 tuntia paskat housussa, eikä vi**ta yhtään.

Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä. Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan.

Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot. Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille.

Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä: "Olin hiekoittamassa tietä..."

Äiti oli lähdössä synnyttämään. Kyseli lähtiessään pieneltä pojaltaan:
"Mitä toivoisit minun sieltä tuovan?"
" Jos perse kestää niin polkuauto olis kiva ."

Tiesittekö, että EU-lainsäädännön mukaan maanviljelijät saavat huoltoasemalta ostetut kondomit verotukseen. Kuittiin pitää kirjoittaa: "Työntövarren suojakumi" !

Miksi suutarit ovat juoppoja?
Ammattitauti. Kenkien teko-ohjeessa (=heidän Pharmaca) sanotaan: "Kun kenkien teko aloitetaan, OTETAAN TUKEVAT POHJAT..."

Mies valokuvausliikkeessä:
- Suurennatteko kuvia luonnolliseen kokoon?
- Kyllä, se on erikoisalamme.
- Hienoa. Minä olen kuvannut sinivalaan.
*lmao*