12 vuotiaasta 18-vuotiaaksi nuoriso-osastossa, jonka jälkeen olin 3 vuotta hälytystehtävissä..
Pois jäi sen takia kun muutin kotipaikkakunnalta pois ja aikaa rupesivat viemään muut harrasteet (lue baarit ja muu häröily)
Han Moo Do:
vuodesta 1999 vuoteen 2002.. selkänikama hajosi kissanputoamistekniikoissa, ja lääkärisetä sanoi soo-soo lajin jatkamiselle.. ainakin epämääräiseksi ajaksi.. Noh, saavutuksena lajissa tuli SM-pronssi..
Rullaluistelu:
Kivaa liikuntaa.. kesäisin tulee potkittua yleensä pidempiäkin matkoja..
Lukeminen, nörtteily, elektroniikka, biletys, levysoittimien+mikserin kanssa kikkailu...
on se urheilu niin pirskatin ihanaa!! Syksyn pimeyden aikana motivaatio tipahtaa kummasti, mut sitten kun taas saa kunnon treenin alle niin tulee niin loistava fiilis et huhhuh!!
Monille käy yleensä kesän jälkeen niin et jää vaan himaan sohvaperunaksi, eikä tee mitään joten ei mikään ihmekään jos masentaa. Kannattaa urheilla!!
Mäkin treenaan milloin mitäkin syksyisin 4-6 kertaa viikossa ja pysyn terveenä ku pukki!! ;))
joo.. mullakin alko fudistreenit tossa viimeviikonloppuna ja alux mennään vaan 2 kertaa viikossa ja joskus tammi-helmikuussa jo about 4-5 ktr. viikossa..
mut muutenki kuuluu urheilu niin lähelle :tä ettei se menoa haittaa vaikkakin sitoo kyllä aika paljon vapaa ajasta..
muuten punttii, lenkkii ja koulussa jotain sisälajeja..
eli nytkin jo joku 4-6 kertaa viikossa jotain urheilua..
- salilla tulee käytyy 3-4krt/vko
- salibandyä pelaan miesten VI-divarissa ~1 peli/vko
- kesällä rullaluistelu
- bilistä yleisen oleskelun ohessa
- bileistys (sis. alkoholi sun muut)
- irc \o/
Mä niinkun irkkaa, irkkaan, irkkaan, pelaan diabloa, irkkaan, pelaan diabloa...
Sit jos joskus ehtii muuta ni hoidan mun käärmeitä ja käyn tanssimassa ja kuntosalilla. Luen lehtiä ja kirjoja, yleensä matkalla paikasta a paikkaan b. Ja tietenkin (yllätys, yllätys) käyn bileissä.
Enemmän tai vähemmän satunnaisia harrastuksia: rullaluistelu, pyöräily, melonta, sukeltaminen, vaeltaminen, matkustelu...
harrastelut on jäänyt vähän vähiin just nyt, kun yrittänyt ahkerasti opiskella ja käydä töissä. ny taas pakko raivata aikaa, sillä kilot alkaa kertyyn huimaa vauhtia ja se ei oo kiva juttu.
eli harrastuksiini kuuluu:
-kuntosali 4xvko
-nyrkkeily 2xvko
-lenkkeily tai reippaat kävelylenkit
-uinti satunnaisesti kun jaksaa halliin raahautua
-lukeminen on intohimo ja musiikki toinen sellainen
Näitä harrastuksiahan piisaa: jääkiekko, salibandy, biletys, musan kuuntelu, Klubbari (+muu netti), kielet, kirjoittaminen, lukeminen... ja tietty matkustaminen aina kun rahat ja aika sallivat.
Ja teenhän mä vaikka mitä noidenkin lisäksi: käyn uimassa, kesällä pelamassa rantalenttistä, juoksemassa, pyöräilemässä, suunnistamassa jne., mutta kuitenkin vähän satunnaisemmin. Ja vietän tietty aikaani kavereiden kanssa (tosin usein jonkin edellä mainitsemieni touhujen merkeissä). On mulla pianokin, mutta se ei mahdu opiskelijakämppään, joten sitä ei tule nykyisen pahemmin soiteltua. Tykkään myös leffoista ja valokuvista.