harrastukset...

118 posts, 6 pages, 34,066 views

tws

Posts: 512

#81 • • Edited tws
jalkapalloo oon iha nappulast asti pelannu, joskus muutamii vuosii sit harrastin iha kunnol.. mut nykyää sit käyn iha muutenvaa vaa potkimas pari kertaa viikos (joskus useemminki).

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Yonna

Posts: 372

#82 • • Yonna
No mä harrastan ratsastusta 5-6 krt/viikko. Lenkillä tulee kans käytyä. Siinä ne onkin sitten mihin aika riittää..
Wavescale

Posts: 9

#83 • • Wavescale
Aikido, salibandy, musiikin tekeminen. Lumilautailua säännöllisen epäsäännöllisesti. Pelaamiseenkin menee vähäsen aikaa (Wii <3)...
syfilisx

Posts: 61

#84 • • syfilisx
Longboard skate. Mäkienlasku, kruisailu ja fiilistely maximus. Myös slaidaaminen.
Suunnitelmissa tänä kesänä akustinen kitara.

--
/Welcome to the shallow nation/

isokeksi

Posts: 260

#85 • • isokeksi iskekosi
Musiikki (laulu+huilu+piano), snoukkaus, skeittaus, lenkkeily, hapkido.
sapeli

Posts: 11,768

#86 • • sapeli jokukukamikä?
Roolipelaaminen tuli aloitettua uudelleen viime vuonna parin vuoden tauon jälkeen, ja nyt sitten pelataankin 1-2 kertaa viikossa, ja suurin osa muusta vapaa-ajasta menee hahmojen ja pelien suunnitteluun. *hymy* Ja ihan ekana pitää (taas) sanoa että ei, en larppaa, eli me pelataan ihan vaan jonkun himassa tai kerhohuoneella ja heitellään noppia. *vink*

Viimeisen vuoden aikana ollaan pelattu Star Wars Sagaa, Warhammer: Dark Heresyä, D&D (3.5 editiota), Mage: the Ascensionia, Gurpsia (4s editio), sekä monia lauta- ja korttipelejä joiden kaikkien nimiä en edes muista (ainakin Descent ja Arkham Horror). Nyt on alkamaisillaan Gurpsiin käännetty Vampire: the Masquerade kampanja. *pahis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

plink

Posts: 1,405

#87 • • plink team paska
enemmän tai vähemmän aktiivisesti harrastelen mm. seuraavia:

- sulkapalloa
- kiipeilyä
- kuntosalilla käyntiä
- musisointia
- lautapelejä
- bileitä
- erinäisiä rakennusjuttuja (yks niistä ammateista, joista ei pääse eroon vapaa-ajallakaan...)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

jusqu

Posts: 762

#89 • • jusqu pilipalipilotti
Mun uusin harrastus on basso. Ostin sellasen reilu kuukaus sitte ja nyt mä kovasti koitan treenata itteni maailman parhaaks :)

Lenkkeilyä tulee harrastettua valitettavan epäsäännöllisesti. Joskus iskee kauhee treenikuume (yleensä sen jälkeen, kun oon joku krapula-aamu kattonu jonku Rocky -leffan:) ja lenkillä tulee käytyy useita kertoja viikossa. Yleensä onnistun sit juoksemaan ittelleni jonku penikkataudin ja treenaamiset jää taas joksikin aikaa.

Yks harrastus mille ei oo "löytyny" aikaa moneen vuoteen on piirtäminen ja se harmittaa. Sitä tekis mieli harrastaa huomattavasti useammin.

--
*pupu**piis*

RiD

Posts: 2,817

#90 • • Edited RiD Nukemi
Alkoholismi ja itsetyydytys.

Ja kun näiltä liikenee välillä aikaa niin käyn myös reenaamassa Bujinkan Budo Taijutsua!

--
*super* *possu*

kinderi

Posts: 1,783

#91 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Nykyään harrastustoiminta jostain syystä jääny aika vähälle..Lukemisesta oon aina tykänny(jep,tylsä olen) , ja neulomisesta (olen siis äärimmäisen tylsä). Kaitpa sitä vois sanoa et nykyjään harrastan ulkoilua,noita vaunuja kun tulee aika tiuhaan työnneltyä tuolla pihalla *vink*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

A-E

Posts: 528

#92 • • A-E Detroit Techno Militia
- musiikin tuottamista
- dj
- maastopyöräilyä
- tietokoneita
- golffia

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

zari

Posts: 716

#93 • • zari Team Tamppaajat
- Jalkkista tullu pelattua jo monta vuotta joukkueessa
- Salilla käymistä (säännöllisen epäsäännöllisesti *nauru* )
- Talvisin lautailuu

Siinä ne kai oli... *ding*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

miGGi

Posts: 236

#94 • • miGGi ...same shit, different asshole...
tainnu pärähtää urheiluu ihan lopullisesti ku alkanu kävelee töihin ja nyt on olo NIIN saatanan hyvä ja loppua ei tuu näkymää!!! *jiihaa*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

SamHard

Posts: 2,098

#95 • • SamHard
Rullalautailu (joskin aika vähäistä nykyään), Piirtäminen (aloittamassa uudestaan),
Kaikki hyvään ruokaan liittyvä*slurps*
KiimanenKurre

Posts: 791

#96 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
pyöräilyä pikkusen
rulliksilla meno joskus
piirtämistä jonkin verran
nörtteilyä
ym ym...

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Josssu

Posts: 506

#97 • • Josssu
Ratsastus kahdesti viikossa
Balletone ja sit tulee käytyä kaikenlaisissa jumpissa vähän fiiliksen mukaan ja tietty salilla.
Kesällä tulee myös uitua, pyöräiltyä sekä juostua
Taitoluistelun vois aloittaa uudestaan vuoden tauon jälkeen ehkä sitten syksyllä.
Se on vaan ikävää kun ei meinaa aika riittää kaikkeen mitä haluaisi tehdä.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#98 • • Hitchhiker
-Maastopyöräily: XC, freeride (harvoin valitettavasti, pelkää nykysellään yhen pahan kaatumisen jälkeen) ja lähinnä yssikseen tulee ajeltua maastossa (noh on yksi kaveri jonka kanssa yritetään käydä kerran viikossa lenkillä, ite ajan sen 3-7 kertaa viikossa)+ympärivuotinen harrastus
-Piirtäminen silloin tällöin
-Koneen vieressä istuskelu
-Vaeltaminen mehtässä ja urbaanimmassakin ympäristössä
-Valokuvaaminen (noh en ny tie onkos toi ny niin harrastus, jos ottaa sillon tällöin niitä kuvia ja eikä se laatukaan aina niin huippua ole, mutta harjoitus tekee mestarin)
-Ruoan laitto ja hieman kokeellisemmatkin ruuat menevät (tosin välillä tuo menee siihen nopeaan laittamiseen kun ei aika aina riitä pitkään sessioon)
Hitchhiker

Posts: 1,754

#99 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 6.6.2008 14:20:
-Maastopyöräily: XC, freeride (harvoin valitettavasti, pelkää nykysellään yhen pahan kaatumisen jälkeen) ja lähinnä yssikseen tulee ajeltua maastossa (noh on yksi kaveri jonka kanssa yritetään käydä kerran viikossa lenkillä, ite ajan sen 3-7 kertaa viikossa)+ympärivuotinen harrastus
-Piirtäminen silloin tällöin
-Koneen vieressä istuskelu
-Vaeltaminen mehtässä ja urbaanimmassakin ympäristössä
-Valokuvaaminen (noh en ny tie onkos toi ny niin harrastus, jos ottaa sillon tällöin niitä kuvia ja eikä se laatukaan aina niin huippua ole, mutta harjoitus tekee mestarin)
-Ruoan laitto ja hieman kokeellisemmatkin ruuat menevät (tosin välillä tuo menee siihen nopeaan laittamiseen kun ei aika aina riitä pitkään sessioon)


-Musiikin "kerääminen" (plattoja on jonkin verran *lmao*) ja kuuntelu, tota voi jo kutsua harrastukseksi kun koko ajan kotosalla soi musiikki ja yritän aina etsiä eri alueilta kuunneltavaa musiikkia. Musiikkimaku on hyvin laaja, (klassisesta vanhaan metalliin (näistä vanhemmista alueista) ja niitä tullut kuunneltua n. 3 vuotiaasta saakka), kiitos äidille tästä ja onhan hänellekkin omasta mausta uponnut jonkin verran (esim. Protskun vanhemmat mixit ja yms. sekalainen musiikki).
pirpeli

Posts: 5,533

#100 • • pirpeli
- Jooga kansalaisopistolla, alkeiskurssi
- Leffojen katselu
- Ajattelin alkaa pitkästä aikaa piirtämään (kun alotan ton Sarjiskurssin lapsille.. :D)
- Bileiden järkkäys ja itse biletys :)
- Lukeminen
- Netin ihmeellinen maailma

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-