23 posts, 2 pages, 3,824 views
Kuka niitä prässejä pimittää? Pitäs olla kuumina jo! Kolehti kehiin! Kuumat ja kylmät rahat molemmat tiskiin!
ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä)
:king:
\:D/
EISSS!
EISSS!
ne muuntimet ne muuntimet, kullatut liittimet ja paskat etuset ;)
kun taas lähtee se vitun kliseinen kolkki-kikkailu kehiin, niin blaah... tääkin joutaa alelaariin, mutta tässä olisi potentiaalia kovaan biisiin. Nyt kertakuuntelukamaa. 2,5/5
kun taas lähtee se vitun kliseinen kolkki-kikkailu kehiin, niin blaah... tääkin joutaa alelaariin, mutta tässä olisi potentiaalia kovaan biisiin. Nyt kertakuuntelukamaa. 2,5/5
no ihan ensimmäiseksi joutuu miettimään minkä vuoksi joku laittaa kliseisen kolkin biisiin, ei varmasti sen takia ettei tajuaisi että se on kliseinen vaan koska se kuuluu asiaan. mulla on jotain samatapaista matskua tehtynä ilman kolkkia, eli itse en olisi laittanut kun en kolkista välitä ja en ikinä sitä käyttäisi.. mutta hyväksyn sen kokin tuossa kun se on siihen laitettu.. eikä se pahalta kuulosta, ja hyvä niin. oisko tää parempi ilman kolkkia, tuskin, koska silloinhan siitä se kolkki puuttuis!!! :)
en tosiaan itse edes tullut ajatelleeksi että kraftwerk-fiboja oli mukana, mutta joo olihan siellä etäisesti jotain sellaista. niitä olisi voinut vilejellä lisääkin, ei varmasti olis haitannut ollenkaan.. jatketaan taas
onko se nyt näin että riffi on klisee vai itse vekotin? ...