CRC - Disposal Robot 139 / Blueshift (Electro/Acid/Chill)

23 posts, 2 pages, 3,605 views

Avatar
#1 • • Edited crc Guest
otettu pois .. kaupoissa joskus!
Avatar
#2 • • näköradiomies Guest
tuo blueshift on kaunis kappale, tullu kuunneltua sitä paljon.

paljon.
Avatar
#3 • • Superflyer Guest
No nää on jo tosi hyviä :O Sörssistä tuli sitte kertaheitolla suomen AFX-Analordi... Prässit vaa kuumiks!
Avatar
#4 • • mad'ison Guest
Blueshift on yhtä kaunis ku korson keskusta marraskuussa.
Eli nää on kyl molemmat hiton kovia.
Avatar
#5 • • borg nagar Guest
Kuka niitä prässejä pimittää? Pitäs olla kuumina jo! Kolehti kehiin! Kuumat ja kylmät rahat molemmat tiskiin!
Avatar
#6 • • näköradiomies Guest

Kuka niitä prässejä pimittää? Pitäs olla kuumina jo! Kolehti kehiin! Kuumat ja kylmät rahat molemmat tiskiin!



NIINPÄ
Avatar
#7 • • Ville.A Guest
mää tykkään tämmösist musiikeist :happyroll:
Avatar
#8 • • happosepi Guest
Täyttä tavaraa, kummatkin!
Cutoff

Posts: 14

#9 • • Cutoff
Disposal robotissa on mukavan Claro Intelecto fiilis, ehkä jopa vähän Dexter tulee mieleen. Loistava elektroraita, mutta noi lfo soinnut välissä olisi voinut olla vähemmän perushumppa perus-soinnut. Ne myös vaihtuvat aika tönkösti. Kolkkiin olisi kaivannut johonkin filliin vaikka oktaavia korkeemmalta patternin parit viimeiset nuotit.
Näistä huolimatta tämän hetken elektrokärkeä. Toivottavasti joku lafka tarttuu kii.
Avatar
#10 • • Edited roisto ratissa Guest
disposalissa nuo chordit/soinnut on vähän eri maailmasta kuin koko muu biisi (toisaalta ne on mukavan deepit mutta tekee biisistä jotenkin laiskan).. jos rakennetta muuttais niin että ne feidais tooodella hitaasti pitkän nostatuksen aikana ja toimis tavallaan B-osana, ja tosiaan kerran vaan biisin aikana, niin ne saattais ajaa paremmin asiansa.. muutenhan biisi oli ihan timangi. biitit on just sopivan rähmäinen ja kolkki on ihq.

blueshift täydellinen.

EDIT: kolkista en pahemmin henk.koht välitä, mutta ei se huononna näitä kappaleita.. ja mitä väliä sillä on mistä minä välitän tai kukaan muukaan mistään välittää, autetaan vaan kaveria mäessä.
Avatar
#11 • • _U Guest
Mun varmaan pitäis lopettaa tää kommentointi, koska olo on kuin jollain vitun filmikriitikolla. Dissaa kaiken, ja kehuu vain sitä mikä kolahtaa itselle. Perseitä en suostu nuolemaan. No, olen ainakin rehellinen.

Disposal Robot: teknisesti toimii, mut saundeiltaan aika pirun tylsä. Elektrokliseet kierrätetty, ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä) ei nappaa yhtään. Biisi kuulostaa joltain 90-luvun alkupuolen virityksiltä. Liikaa kliseisiä mielikuvia Rotherin ja Kraftwerkin suuntaan; en löydä tästä mitään sen ihmeempää. 2/5.

Blueshift: tässä onkin sitten jo enemmän ideaa. Jos toi Disposal Robot joutaa alelaariin ja kehityskeskusteluun, niin tää toimii huomattavasti paremmin, ainakin alussa! En tiedä mitä gearia olet tässä käyttänyt, mut aika softalta kuulostaa. Mut mitäpä sillä on väliä, jos homma toimii. Kraftwerkin ideoita kierrätetty hienosti, mut se on normaalia. MUTTA: kun taas lähtee se vitun kliseinen kolkki-kikkailu kehiin, niin blaah... tääkin joutaa alelaariin, mutta tässä olisi potentiaalia kovaan biisiin. Nyt kertakuuntelukamaa. 2,5/5.

Arvon crc, tuntuu että olet hieman hukassa tyylillisesti? Kokeilet ja kikkailet, mutta et oikein itsekään tiedä mitä teet ja mitä haluat? Varmasti sydämessäsi tiedät mitä haluaisit tehdä, mutta et vain saa sitä ulos? Nämä biisit ovat erittäin ammattimaista työtä, mutta näistä puuttuu sydän. Nämä hukkuvat massaan, hapuilunomaisesti...

Uusia biisejä odotellessa!
Avatar
#12 • • master bator Guest

ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä)



:king:
Avatar
#13 • • näköradiomies Guest

ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä)



:king:



\:D/
Avatar
#14 • • borg nagar Guest

ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä)



:king:



\:D/



EISSS!
Avatar
#15 • • näköradiomies Guest

ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä)



:king:



\:D/



EISSS!



ne muuntimet ne muuntimet, kullatut liittimet ja paskat etuset ;)
Avatar
#16 • • _U Guest

ja toi tb-kikkailu (kuulostaa aivan Rebirthiltä)



:king:



\:D/



EISSS!



ne muuntimet ne muuntimet, kullatut liittimet ja paskat etuset ;)



Hyvä että hauskaa. :) Aivan sama millä on duunattu, originaalilla vai softalla, jos kuulostaa tökerölle. :)

Ja tässä nyt tulisi kuitenkin muistaa se että nämä ovat jokaisen yksittäisiä mielipiteitä. Joku tykkää, joku ei. Ja jos joku saa tiettyjä assosiaatioita vaikkapa saundeista, go for it. Edelleenkin, diggaan crc:n kamasta, mutta en en näistä.
Avatar
#17 • • roisto ratissa Guest

kun taas lähtee se vitun kliseinen kolkki-kikkailu kehiin, niin blaah... tääkin joutaa alelaariin, mutta tässä olisi potentiaalia kovaan biisiin. Nyt kertakuuntelukamaa. 2,5/5



no ihan ensimmäiseksi joutuu miettimään minkä vuoksi joku laittaa kliseisen kolkin biisiin, ei varmasti sen takia ettei tajuaisi että se on kliseinen vaan koska se kuuluu asiaan. mulla on jotain samatapaista matskua tehtynä ilman kolkkia, eli itse en olisi laittanut kun en kolkista välitä ja en ikinä sitä käyttäisi.. mutta hyväksyn sen kokin tuossa kun se on siihen laitettu.. eikä se pahalta kuulosta, ja hyvä niin. oisko tää parempi ilman kolkkia, tuskin, koska silloinhan siitä se kolkki puuttuis!!! :)

en tosiaan itse edes tullut ajatelleeksi että kraftwerk-fiboja oli mukana, mutta joo olihan siellä etäisesti jotain sellaista. niitä olisi voinut vilejellä lisääkin, ei varmasti olis haitannut ollenkaan.. jatketaan taas
Avatar
#18 • • _U Guest

kun taas lähtee se vitun kliseinen kolkki-kikkailu kehiin, niin blaah... tääkin joutaa alelaariin, mutta tässä olisi potentiaalia kovaan biisiin. Nyt kertakuuntelukamaa. 2,5/5



no ihan ensimmäiseksi joutuu miettimään minkä vuoksi joku laittaa kliseisen kolkin biisiin, ei varmasti sen takia ettei tajuaisi että se on kliseinen vaan koska se kuuluu asiaan. mulla on jotain samatapaista matskua tehtynä ilman kolkkia, eli itse en olisi laittanut kun en kolkista välitä ja en ikinä sitä käyttäisi.. mutta hyväksyn sen kokin tuossa kun se on siihen laitettu.. eikä se pahalta kuulosta, ja hyvä niin. oisko tää parempi ilman kolkkia, tuskin, koska silloinhan siitä se kolkki puuttuis!!! :)

en tosiaan itse edes tullut ajatelleeksi että kraftwerk-fiboja oli mukana, mutta joo olihan siellä etäisesti jotain sellaista. niitä olisi voinut vilejellä lisääkin, ei varmasti olis haitannut ollenkaan.. jatketaan taas



Jep. Itse olen vain niin kyllästynyt kolkin narinaan. Ehkä siitä sai 90-luvulla yliannostuksen. Jatketaan.
Avatar
#19 • • crc Guest
onko se nyt näin että riffi on klisee vai itse vekotin? ...
Avatar
#20 • • _U Guest

onko se nyt näin että riffi on klisee vai itse vekotin? ...



Itse olen kyllästynyt kolkin ääneen eli itse vekottimeen. Sitä on niin paljon käytetty ja viljelty "puhtaana" kultakauden jälkeen et alkaa tökkimään kun sitä kuulee. En oikein usko, että kolkkia sellaisenaan voisi enää käyttää omaperäisesti. Toki jos saundin vetäis efuilla uuteen sfääriin, niin eri asia mut silloin se ei olis enää kolkki. ;)