väkivaltaa vastaan

55 posts, 3 pages, 16,184 views

Sebastian

Posts: 904

#21 • • Sebastian RoboCock
Eiköhän niitä keinoja löydy, jos niitä vaan rupea kaivelemaan ...... erittäin perseestä, jos kyseinen porukka on niin kauan saannut olla Premisssä, kaikesta tapahtuneesta huolimatta. En tiedä johtuuko siitä, että pokella ei riitä pokka heittää ne ulos, vai johtuuko siitä että ne ovat kenties frendejä, kun osa siitä porukasta on toiminut aikaisemmin pokena .....

Oli eilen hieman ihmettelemistä, kun yks näistä henkilöistä (nimeltään Pete) löi eka Unikia nyrkillä päähän ja mua naamaan ja poke, joka seisoi melkein vieressä totea, että ei voi oikein tehdä asialle mitään, kun ei tiedä mistä toi johtui. Sen minäkin haluaisin tietää ....

Eilisen jälkeen selvis, että kyseinen porukka on hakanut samassa paikassa muitakin ilman syytä - miten on mahdollista, että ne päästetään ylipäätänsä enään sisään?

Ilmeisesti nämä henkilöt ovat Premieren henkilökunnalla niin tärkeitä, että ei haittaa vaikka sinne ei enään ketään muita tule, varmaan musiikkikin vaihtuu jatkossa johonkin rähinään, että jengi pääsee heti sisääntulleessa kunnon feelikseen vetää seuraavaa vastaantulevaa pataan.

Yksi keino, mikä varmaan tehoa on että tästä asiasta valitetaan paikan omistajalle - voi sitten itse valita haluako se nämä 5 henkilöä asiakkaiksi vai mielummin kaikki muut. Toinen mikä varmasti tehoa on, että promoottorit puuttuvat asiaan - niinkuin varmasti tulee tapahtumaan.
Hixxy

Posts: 522

#22 • • Hixxy HaroPup

Jone:
Niinpä niin, jos kyseessä olisi Highlightin kaltainen mesta niin olisin jo itse soittanut niille kytille, koska mua ei pätkääkään kiinnostaisi mitä kyseiselle raflalle käy koska en siellä kuitenkaan itse haluaisi käydä. Premissä olisi kuitenkin Essentialien ja Everien merkeissä hauska käydä vastaisuudessakin ja vaikka väkivallattomuus onkin prioriteetti nro 1 tässä tapauksessa niin en myöskään toivoisi että näiden bileiden järjestäjille (joista varsinkin toista pidän kovasti arvossa) Venuen menettämistä.

Mut joo, ei kai tässä kohta ole paljon vaihtoehtoja jos/kun meno ei tunnu muuttuvan.



Täysin samaa mieltä jonen kanssa, tosin vähä huonompaa suuntaa everitki menny sen jälkee ku omistaja vaihtu, eikä siitä oo pitkä aikakaa ku terry d seti aikana premi aamuissaki tapeltii,, mut se saatto mennä dj´n piikkii *vink**hih**iloinen*

Aika ikävän paljo näitä on alkanu sattuun nykyään, tästähän sen huomaa ku alkaa scene laajenee, mukaan mahtuu ties minkä näköstä porukkaa *eiei* kaipa niilleki pitäs syöttää muutama ravitsemus pilleri ni huhhei saatais pojilta tappelu halut pois ja tanssilattialle muiden kanssa! Jos tämäkään ei auta ni voivat mun puolesta painua V*****n!!!! *dissaa*

[muokattu 16.6.2003 23:49]
Tapi

Posts: 1,437

#23 • • Tapi Dreamstate
Kun tätä tappelua on näemmä jatkunut jo jonkin aikaa, niin miksi ihmeessä ihmiset eivät ole jo soittaneet asiasta poliisille?

Myös tuntomerkit ja kuvagallerioista mahdollisesti löytyvät kuvat olisivat kovin tervetulleita, jotta tietäisi pysyä pois alta.
Pumis

Posts: 816

#24 • • Pumis Kike / Fab4
Juh itse todistin juuri hallujen jälkeen kun yhtä kajautettiin oikein kunnolla turpaan :(
Mä en enää Premiin mene ja jos sellainen virhe tapahtuu niin ohjatkaa mut heti ulos.
Jaloilla äänestäminen on parasta, ja sitten tietty voi ihan kuka tahansa tehdä kantelun lääninhallitukselle.
Väkivalta Sucks!

-happyhappyface-
super-enkuli

Posts: 1,521

#25 • • super-enkuli
OhScaryn kans samoilla linjoilla asiassa. Premi pysyy boikotis niin kauan, kunnes omistajat vaihtavat asennettaan. Jos mua näkyy siel niin viekää mut kotiin nukkumaan, kiitos!

Virkavalta on oikeastaan ainoa joka pystyy auttamaan kyseisessä hommassa, muu menee väkivallaksi...valitettavasti.

todella surullista, että bileissä tapahtuu tälläista ja valitettavasti tuntuu että se vaan lisääntyy. =( pelottaa itseni, kavereideni ja kaikkien muidenkin puolesta. varsinkin kavereiden ja muiden.

jos joku keksii keinon ehkäistä väkivaltaa ja jos pystyn auttamaan niin autan mielelläni.

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se
Mitä jos mekin kirjoittettais esim omistajalle ja kerroittais mix me ei enää tykätä pahemmin käydä just aamuissa. Mä itte oon vältelly vähän paikkaa tiettyjen henkilöiden takii kun oon nähny mitä ne on tehny ja miten ne käyttäytyy muita kohtaan. Mä en tykkää kun omistaja ja henkilökunta sulkee silmät ja antaa tiettyjen henkilöiden olla miten lystää.


Mä olen pari kertaa nähny miten törkeesti ne käyttäytyy ja miten henkilökunta on sulkenu silmänsä, mä oon kuullu viel enemmän, joten ongelma on olemassa ihan selkeesti, kukaan ei kohta käy aamuissa premissä kun ei tiedä lähteekö siitä sairalaan vai mitä... Ei oo kummiskaan kivaa mennä bilettämään jos on pelko kokoajan päällä, entäs jos ne tekee tällä kertaa mulle jotain...

Kohta joutuu tosiaan ottamaan yhteyttä virkavaltaan. Jos omistaja ei tee pian jotain niin keinot on vähissä. Mut voiko olla niin että omistajakin pelkäis vähäsen niitä ja ei niin uskaltais sanoo vastaan?Et se pelkää et sille tehhään jotain jos niit tiettyjä tyyppejä ei päästetä sisään?

hmm.. en tiedä. Toivottavasti jotain saadaan aikasex ja pian.
n.

Posts: 599

#27 • • n.
Kyllä ne on illuissakin riehunut ja poket ei uskalla tehä mitään, vaikka muuten yrittävätkin olla niin päteviä...
pinkki

Posts: 308

#28 • • pinkki säätö et co.
uskomatonta touhua.
kyllä se poke voi myös kutsua virkavallan avuksi poistamaan tiloista harmia aiheuttavaa väkeä jos kokee omat rivit liian heikoiksi, ja tällä tavalla mestalle ei edes tule ongelmia poliisin puolelta. Ravintolat ovat kuitenkin suorassa vastuussa asiakkaittensa turvallisuudesta ja yleensä niissä kyllä tiedetäänkin minkälaisiin vaikeuksiin rettelijöitsijöiden paapominen voi johtaa. ..Varsinkin kun tämä kaupunki on aivan liian pieni tommoseen ja sana kiertää äkkiä *hmph*
Mark

Posts: 7,311

#29 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone:
Viimeksi eilen Premin aamuissa jouduin todistamaan sitä ”ihanuutta” kun muutama kpl joko itä- tai etelänaapurista lähtöisin olevaa kaveria ensin päätti ottaa oikeuden lähennellä ihan ketä tahansa ja kun tätä ei katsottu suopein silmin niin eräs seurueemme naisista sai nyrkistä. Tämän jälkeen ravintolasta oman turvallisuutensa nimissä poistui ko. nainen, ja poket eivät isoista puheista huolimatta heittäneet häiriköitä ulos vaan nämä jatkoivat ravintola-aamua kaikessa rauhassa pelon ilmapiirin vallitessa muiden keskuudessa. Räyhääjäpaskiaiset uskalsivat vieläpä sanoa pokeille että nyrkistä saanutta naista ei heidän puolestaan tarvitse poistaa ravintolasta koska tämä (peloissaan) pyysi heiltä anteeksi tapahtunutta.



Lyönyt naista? voi jumalauta sentään.. Ei paljon kusipäillä liiku päässä. Mut joo, ensimmäisenä voisi mun mielestä kokeilla virallista valitusta paikan omistajille, esim. seuraavissa suosituissa bileissä voisi kierrättää jonkunlaista paperia, mihin ihmiset voivat lykätä allekirjoituksensa joka sit voitais antaa premin omistajille / bilepromoottoreille. Jos ei toi auta, niin kai se virkavalta täytyis kutsuu paikalle, mut siinäkin ois muutama ongelma, noin yleensä ku kattoo premissä ympärilleen aamuissa, on porukka niin _sekasin_ jostain ihan muusta ku viinasta et tuskin kukaan soittaa kyttiä paikalle. Ainahan sitä voi ite soittaa, mut herää vaan kysymys et huvittaako, jos kytät tulee paikalle, kieltääkö hlökunta koko tappelun mikä on tapahtunut? -> kytät tulee kyselee just MULTA tappelusta -> nämä ihanan pasifistit ihmiset jotka pieksee jengiä näkee kenen luokse kytät tulee -> mä makaan varmaan arkussa viikon sisällä *uuh*

-M

[muokattu 17.6.2003 08:05]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Nadifa

Posts: 326

#30 • • Nadifa
Tää kaikki on ihan v***n ankeeta!!!!!! *dissaa*
Uhuu

Posts: 844

#31 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
omistajalla on varmasti pelko persuksessa lupiensa puolesta. ne nimittäin kyllä saattavat kadota kuin tuhka tuuleen yhdenkin ns. onnistuneen ratsian myötä. siksi hän pyrkii todennäköisesti välttämään virkavallan paikalle kutsumista kaikin tavoin.
taustalla saattaa olla myös muita motiiveja, joista meillä kenelläkään ei ole hajuakaan. mistä sitä tietää... omistaja on käsittääkseni ulkomaalainen... olisikohan kiinasta tms.

kuitenkin omistaja pitäisi saada tietoiseksi siitä, että suuri osa aamujen asiakaskunnasta pelkää terveytensä puolesta ja haluaa tilanteeseen muutosta. luulisi, että se jollakin tapaa vaikuttaisi toimintamalleihin ja siihen, mitä omistaja ravintolassaan hyväksyy. uskonpa, että juuri pelon takia kukaan ei aamuissa mene valittamaan tai kertomaan näkemystään siitä, kuka pahoinpiteli ja ketä. jos promoottori tms. veisi asiaa eteenpäin yleisenä mielipiteenä, voisi tilanne olla helpompi hoitaa ja kukaan ei joutuisi omilla kasvoillaan hankalaan tilanteeseen tai ns. kasvojensa menetykseen =) (ei saisi pilailla vakavalla asialla... )

-tehdäänjotainuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

mushi

Posts: 714

#32 • • mushi laura
hmm aika paljon kaikkee turhaa arvailua täällä.. printtasin nää jutut ja vein premin omistajalle, ehkäpä se huomenna antaa jotain palautetta.
Roger Roger

Posts: 3,372

#33 • • Roger Roger Kentti
HAAVE: Olishan se hiton hienoa olla bileissä, jossa ei tarvi pelätä.

En tiennyt nuista törkeistä tapahtumista mitään, mutta pelkkä ajatuskin saa kylmät väreet aikaseksi.

Heikkohan se on, joka joutuu käyttämään väkivaltaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka ei osaa selvittää asiaa puhumalla. No ne kuuluukin mun kategotriaan: RAUKAT (jopa alempaa kastia kuin minä, eli nynny... En todellakaan ole väkivaltainen, mutta varovainen). No se siitä. Jäänkin toivomaan, että väkivalta kytketään jollain ihmeen keinolla pois.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#34 • • Relic Guest
niinkuin tää topic monine vastauksine osoittaa ni tilanne on tosiaa pahasti käsistä *uuh*
Ja riehujat saa vaan lisää kicksejä kun tietää ettei tekoihin puututa... mikäs sen kivempaa ku piestä jengiä ja nauraa perään ...jos sinne poliisit pyytäs niin todennäkösesti menis bilekansan piikkii rähinä... ja kun taas siellä tosiaan on ihmisiä _sekaisin_ niin ketäpä virkavalta uskoo ?

Joop.. ei tämä valitus auta.. mutta kyllä asialle täytyy tapahtua jotain .. henk. koht. en mene enää Premiin .. mulle riittää se et joutuu tuijottaa lattiaan puolet ajasta ja yrittää pysyä näkymättömänä... tiiä vaikka sukkien merkki ei miellytä *ding**justjoo**

[muokattu 17.6.2003 15:08]
Hixxy

Posts: 522

#35 • • Hixxy HaroPup

Roger Roger:
HAAVE: Olishan se hiton hienoa olla bileissä, jossa ei tarvi pelätä.

En tiennyt nuista törkeistä tapahtumista mitään, mutta pelkkä ajatuskin saa kylmät väreet aikaseksi.

Heikkohan se on, joka joutuu käyttämään väkivaltaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka ei osaa selvittää asiaa puhumalla. No ne kuuluukin mun kategotriaan: RAUKAT (jopa alempaa kastia kuin minä, eli nynny... En todellakaan ole väkivaltainen, mutta varovainen). No se siitä. Jäänkin toivomaan, että väkivalta kytketään jollain ihmeen keinolla pois.



Eikö se tällästä ollu ennen, tarvinnu katsella selkänsä taakse että vaaniiko siellä joku gerbiili tuopin kanssa vaanimassa seuraavaa uhriaan.. tollaset paikat vaa boikottii,, unity(f) oli kans iha hyvä idea jos lähettäs jonku kirjeen,, saattas ehkä jopa auttaa jos kaikki esim klubituksessa kävijät laittas siihen alle nimensä tai jotai... *nyyh*
nokua

Posts: 305

#36 • • nokua viidakko vekara
niin .. jone & mark + muut ihan oikeassa *plur* ei se oo kivaa jos joku bodari saa raivarin jostai *justjoo* turvallisuus nro 1 ja muut tulee perässä silti vaikka onki vip henk ei niitä tartte sietää jos ne sikailee ulos, vippi pois & porttari 5kk aluks sit katsotaan miten käyttäytyy vai suoraa häirikön polvet paskaks ettei enää uskaltais tehdä samaa uudestaa *nauru* vai oliks mun idea liian radikaalinen mut bile paikat turvalliks muuten ei kannata mennä ellei pysty olee vilkuilematta olan taakse joka 2 nanosekuntti
*dissaa* niiin se missäs se adressi olikaa johon voi laittaa nimen alle *piis*
UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se

Bella:
hmm aika paljon kaikkee turhaa arvailua täällä.. printtasin nää jutut ja vein premin omistajalle, ehkäpä se huomenna antaa jotain palautetta.



Sä oot enkeli. Toivottavasti jotain tapahtuu ja pian.
toivottavasti saadaan palautetta siltä omistajalta et mitä mieltä hän on itse tästä koko tapahtumasta.

*hymy*
mushi

Posts: 714

#38 • • mushi laura
joo juttelen sen kanssa asiasta huomenna.
oon ollu 1½ vuotta everis/solaris lipunmyyjänä eikä siellä oo kertaakaan näkyny noita bodareita sun muita.. mut ehkä noi aamubileet on niiden juttu.
toivotaan et meno muuttuu jatkossa! ^____^
UnityF

Posts: 15,721

#39 • • UnityF joo just se

Bella:
joo juttelen sen kanssa asiasta huomenna.
oon ollu 1½ vuotta everis/solaris lipunmyyjänä eikä siellä oo kertaakaan näkyny noita bodareita sun muita.. mut ehkä noi aamubileet on niiden juttu.
toivotaan et meno muuttuu jatkossa! ^____^



juup ei ne käy oikeastaan kun aamuissa... kyl se omistaja tietää ne tyypit.. mä oon ihan 100 varma.. toivottavasti tilanne muuttuu...*hymy*
florx

Posts: 532

#40 • • florx
Mun mielestä koskaan bileissä eioo yhtään sen vähempää vakivaltaisia ihmisiä kuin missään muuallakaan esim. teinidiskoteekissa tai rokkibaarissa. Aina on mulkkuja ja niitä on kaikkialla ja mulkut avautuu paikasta riippumatta. Not cool*uuh* Ja varsinkin essosonnit joilla silmät seisoo päässä on pahimpia*dissaa*