mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 191,755 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#561 • • liikkuva muna an egg on the move
Tänään buusterissa oli sellasen hattupäisen misun haastattelu. Mikään yksittäinen lause ei käyny ärsyttämään, mutta se kävi, että se vastas kysymyksiin aina yhdellä tai kahdella sanalla, loput 50-100 sanaa oli jokseenkin seuraavaa täytesanasettiä:

et sillee
niinku
tota
sit
munmielest
tai jotain

*ding*

"Tota mun mielestä pettäminen niinku johtuu tota siitä, et sillee niinku ei oikeen niinku tota pysty sillee puhumaan niinku sen tota kumppanin kans ja sit tota niinku silleen sit tota pettää tai jotain mun mielest."
rec

Posts: 2,923

#562 • • rec
Oon kait maininnut tän aikasemminkin tässä topikissa, (?) mutta melkeen ärsyttävimmästä päästä on sanonta: "Aikaa aikaa kutakin." tai "Kaikella on aikansa!"

Nykyään saan duunissa kuulla melko useasti sanontaa: "Näin se homma etenee!"
.
.
.
S**TANA! *igor*
Avatar
#563 • • Viivi Guest
Älä vedä hernettä nenään silloin kun siihen on tosissaan syytä *senkin*
Saarre

Posts: 1,151

#564 • • Saarre
"kerro vähän .. "

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jago

Posts: 4,039

#565 • • Jago un-trained monkee

notkea RONTTI, 24.2.2006 18:46:
"kaaaattelen vaaaaan"
"eeeei kuuuhan kaaaattelen"


joo toi on mielenkiintoista.. ittekkin venytän noi sanat jostain kummasta.
tosin käytän lausetta eeeeii ku määäää vaaaaa kaatteelen*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#566 • • aaaaaaaaaa Guest
Inhoon kun ihmiset vastaa useaan asiaan "emmä tiedä".
Astraali Kalapuikko

Posts: 1

#567 • • Astraali Kalapuikko
Sillon ku pentuna rypäs pyörällä turvalleen asfalttiin niin et verta tuli kyynärpäist ja vähän muualtaki, niin siinä köpöttää pari mummoa ohi ja pysähtyy kysymään et "sattuko?" Tekis mieli sanoo et "no miltä &%¤/@ta näyttää?! hyvältä tuntuu asfaltti poskessa! noh, ei mitään mummoja vastaan mutta vois ehkä miettiä mitä tulee puhumaan kun hermot muutenkin jo pinnas..*igor*
sapeli

Posts: 11,768

#568 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 5.6.2006 18:34:
joo toi on mielenkiintoista.. ittekkin venytän noi sanat jostain kummasta.
tosin käytän lausetta eeeeii ku määäää vaaaaa kaatteelen*nauru*



Mä osaan niin kuvitella sut sanomassa tätä, pää sillee ihan vähän kallellaan *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#569 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 6.6.2006 01:49:
---
Jago, 5.6.2006 18:34:
joo toi on mielenkiintoista.. ittekkin venytän noi sanat jostain kummasta.
tosin käytän lausetta eeeeii ku määäää vaaaaa kaatteelen*nauru*

---


Mä osaan niin kuvitella sut sanomassa tätä, pää sillee ihan vähän kallellaan *hihu*


joo pään pitää ehottomasti olla vähän kallellaan ja naamalla pitää olla semmonen typerä hymyntapanen sitä sanoessa*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sallakat

Posts: 2,220

#570 • • Sallakat jungle, baby !
ei mene lause kategoriaan ihan tällaisenaan, mutta vihaan kun joku viljelee sanaa tavallaan lauseiden väliin.

Joskus koulussa jouduin istumaan joidenkin ihmisten lopputyön arviointitilaisuuksia ja parissakin esityksessä meni aihe kokonaan ohi korvien, kun jäin kuuntelemaan vain niitä tuhansia ja tuhansia "tavallaan" lisäyksiä.
Ajattelinkin, että tämä on varmasti tottumattomien puhujien ongelma, mutta olen havainnut sitä "ammatti"puhujissakin. Heti jos joku sanoo tavallaan, korvat lukkiutuu siihen väkisinkin :S
cloud-c

Posts: 328

#571 • • cloud-c Re-form
Ärsyttäviä lausahduksia on kyllä paljonkin, mutta tämä esimerkiksi ärsyttää:
"Asioilla on tapana järjestyä"

No totta hitossa asiat järjestyvät, mutta eivät kylläkään aina parempaan suuntaan!
Avatar
#575 • • Edited Annakins Guest
"Miten menee?" <-- kysymys jonka yksi pomoistani esittää pariin kertaan päivässä. Ei siihen voi vastata kuin että "Ihan jees" tai "Eitäs mitään" vaiok tekis mieli huutaa "teen täs samaan tapaamiseen kolmea eri taustaa eli teidän hommia enkä saa siitä edes palkkaa ja kaikki kiskoo eri suuntiin, et miten kuvittelet et menee?"

Luonnollisesti toinenkin ärsyttävä lauseiden viljelijä löytyy töistä, viereisellä pöydällä työskenetelvä henkilö joka AINA kiittäessään sanoo "mille grazie".

Joo, mulla on liikaa angsteja ja kaikki käy hermoille.

Noh.
Dana

Posts: 647

#576 • • Dana
kaikki tv lauseet, kuten "ihanan kallista" ja miljonääri jussin raiskaama "Siis Aikuisten Oikeesti" (ja viel oikein nasaalisti äännettynä) *toktok*
IInesAnkka

Posts: 656

#577 • • IInesAnkka
"Annetaan iso käsi" kun pitää aplodeerata
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#578 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Asiakas kysyy kampaajalta "osaatsä leikata?"... En vittu, mä oon vaan töissä täällä! *senkin*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

crissy

Posts: 1,958

#580 • • crissy
No kannan minäkin nyt korteni kekoon tässä aiheessa..

eli mulla savu nousee korvista jos kysyn esim. jotain et "voitasko mennä sillo sinne ja tänne ja jne.." nii vastaus on "noooooo katotaan nyt" tai katsotaan sitä sitten..

ja sana "ehkä" ... *igor**igor**igor*