mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 192,686 views

sapeli

Posts: 11,768

#381 • • sapeli jokukukamikä?
Mikä tahansa lause mihin sisältyy sana "saletisti" *eiei* mukaanlukien siis tämä lause itse *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Juhgu

Posts: 7,921

#382 • • Juhgu Virnistelijä
joidenkin ihmisten tapa sanoa "ketä" suomen kieliopin vastaisesti jurppii. "Se tyyppi ketä oli täällä".

"Et vain osaa" alkaa olla myös aika hohhoijaa. Noissa hokemissa ei ole yleensä sinänsä mitään vikaa, mutta alkaa tulla sellainen kivatsulle-olo kun noita hoetaan vielä 752 kertaa sen jälkeen kun ne lakkaavat huvittamasta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

skiZma

Posts: 165

#383 • • skiZma Sammakko
"itke lisää" - ärsyttävä lause, jota äijät hokee kun ne ei keksi muutakaan sanottavaa. ei johda mihinkään *eiei*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

Lin

Posts: 230

#384 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
"Miks sä et hymyile?"
"Miks sä näytät aina niin masentuneelta?"

Hymyileminen on turhauttavaa ja ihmiset ei tajuu sitä, että mun perusilme on mikä on... *grr*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

lostgone

Posts: 2,493

#385 • • lostgone

-Linda-:
"Miks sä et hymyile?"
"Miks sä näytät aina niin masentuneelta?"

Hymyileminen on turhauttavaa ja ihmiset ei tajuu sitä, että mun perusilme on mikä on... *grr*


Vähä sama ongelma, q ei jaksa näyttää Jokerilta joka hetki*hmph*
Viime aikoina mua on vituttanut lause: joo, mä hoidan sen*justjoo* niin varmasti hoidatkin..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

armed_ahmed

Posts: 35

#386 • • armed_ahmed armed_ahmed
"älä laita sitä sinne!"

--
korvat soi vieläkin.

*magia*

Posts: 536

#387 • • *magia* säheltävä takkutukka
kuis????

pitäis kieltää kokonaa toi sana...tyhmää kysyy toiselt jotain ja saada vastauksex kuis..ja sen jälkee selittää miksi kysyt ja sitten vasta saada se vastaus minkä halusi..

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

vike

Posts: 728

#388 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
vastaus / toteamus..."just" voi joskus olla nIIn ärsyttävä *iloinen*


-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

FAIRI

Posts: 558

#389 • • Edited FAIRI
kyllä se siitä
älä välitä

:(

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Epailija

Posts: 5,636

#390 • • Epailija Physicist, 2nd class.

*wild peach*:
pitäis kieltää kokonaa toi sana...tyhmää kysyy toiselt jotain ja saada vastauksex kuis..ja sen jälkee selittää miksi kysyt ja sitten vasta saada se vastaus minkä halusi..



Ärsyttävistä sanoista puheen ollen... Kaikki sanat, missä "ks" on korvattu "x":llä tai "ts" "z":lla, pitäisi kieltää sanktioiden uhalla. Kysesellä tyylillä kirjoittaminen ei ole "hip", "cool" tai "original", vaan vain ja ainoastaan virheellistä. Eikö koulussa suostuta oppimaan näinkään yksinkertaisia asioita?

*kielipoliisi-irviö*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#391 • • Pätkis Pikkis

Epailija:
Ärsyttävistä sanoista puheen ollen... Kaikki sanat, missä "ks" on korvattu "x":llä tai "ts" "z":lla, pitäisi kieltää sanktioiden uhalla. Kysesellä tyylillä kirjoittaminen ei ole "hip", "cool" tai "original", vaan vain ja ainoastaan virheellistä. Eikö koulussa suostuta oppimaan näinkään yksinkertaisia asioita?


ei ku mikään koulussa opetettava todellinen totuus ei ole hip hop eikä pop ja siksi dissattava täysiiiiiii *dissaa*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

shaderna

Posts: 157

#392 • • shaderna
"mitä sä mietit" - tosi ärsyttävä lause

--
just tryin` not to give a fuck

Epailija

Posts: 5,636

#393 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Pygmi:
ei ku mikään koulussa opetettava todellinen totuus ei ole hip hop eikä pop ja siksi dissattava täysiiiiiii *dissaa*



Nii just! Q me ollaan niinq nuoriso ja me kuljetaan omii polkui! Jo5 mUn fiILixeT oN seMmOisET, et kiRjOta niinq nÄin, ni mäHän vAIn ilMAis3n itSeäni p3rS00nallisella ja sill33 niinq taitEElliSel taVal syvÄLLisesti. Tajuux vai LYökö mun V3li suLTa l3g07 kurqquun??!?!?!??!?!?! P.S. Oon zaletizti h0t

Jep jep... Ja hiljaa niistä olkinukeista. *g*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pätkis

Posts: 1,038

#394 • • Pätkis Pikkis

Epailija:
---
Pygmi:
ei ku mikään koulussa opetettava todellinen totuus ei ole hip hop eikä pop ja siksi dissattava täysiiiiiii *dissaa*
---
Nii just! Q me ollaan niinq nuoriso ja me kuljetaan omii polkui! Jo5 mUn fiILixeT oN seMmOisET, et kiRjOta niinq nÄin, ni mäHän vAIn ilMAis3n itSeäni p3rS00nallisella ja sill33 niinq taitEElliSel taVal syvÄLLisesti. Tajuux vai LYökö mun V3li suLTa l3g07 kurqquun??!?!?!??!?!?! P.S. Oon zaletizti h0t

Jep jep... Ja hiljaa niistä olkinukeista. *g*


oH My, Epiksen housut roikkuu jo polvissa ja lippiskin on vinos *muhaha* (offtop-hik, antheeks-hik)

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Claquesous

Posts: 3,206

#396 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kui?

Kuullessani tuon, minulle tulee äkillinen halu kaivaa sydämeni rinnasta teelusikalla.

--
32. of December

KittysDead

Posts: 381

#397 • • KittysDead Trooper
"Hei mä tykkään susta, mut ollaanks vaa kavereita?" *uuh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Lauruska

Posts: 821

#398 • • Lauruska nihkee
"emmä vaan tiiä"
Jazmine

Posts: 1,009

#399 • • Jazmine Pösilö
Vittu, soitellaan...

Ite hoen tota all the time.. alkaa pikkuhiljaa rassaan *igor* *muhaha*

--
Polcca on parasta *sydän*

sbanc

Posts: 255

#400 • • sbanc

KittysDead:
"Hei mä tykkään susta, mut ollaanks vaa kavereita?" *uuh*



toi on ikävä, just sillee kiitti mut ei kiitti :(