672 posts, 34 pages, 199,121 views
-Linda-:
"Miks sä et hymyile?"
"Miks sä näytät aina niin masentuneelta?"
Hymyileminen on turhauttavaa ja ihmiset ei tajuu sitä, että mun perusilme on mikä on...
*wild peach*:
pitäis kieltää kokonaa toi sana...tyhmää kysyy toiselt jotain ja saada vastauksex kuis..ja sen jälkee selittää miksi kysyt ja sitten vasta saada se vastaus minkä halusi..
Epailija:
Ärsyttävistä sanoista puheen ollen... Kaikki sanat, missä "ks" on korvattu "x":llä tai "ts" "z":lla, pitäisi kieltää sanktioiden uhalla. Kysesellä tyylillä kirjoittaminen ei ole "hip", "cool" tai "original", vaan vain ja ainoastaan virheellistä. Eikö koulussa suostuta oppimaan näinkään yksinkertaisia asioita?
Pygmi:
ei ku mikään koulussa opetettava todellinen totuus ei ole hip hop eikä pop ja siksi dissattava täysiiiiiii
Epailija:
---
Pygmi:
ei ku mikään koulussa opetettava todellinen totuus ei ole hip hop eikä pop ja siksi dissattava täysiiiiiii
---
Nii just! Q me ollaan niinq nuoriso ja me kuljetaan omii polkui! Jo5 mUn fiILixeT oN seMmOisET, et kiRjOta niinq nÄin, ni mäHän vAIn ilMAis3n itSeäni p3rS00nallisella ja sill33 niinq taitEElliSel taVal syvÄLLisesti. Tajuux vai LYökö mun V3li suLTa l3g07 kurqquun??!?!?!??!?!?! P.S. Oon zaletizti h0t
Jep jep... Ja hiljaa niistä olkinukeista. *g*