mikä on ärsyttävin lause?

672 posts, 34 pages, 191,777 views

Maximum

Posts: 241

#361 • • Maximum digital boy
nää bileet oli nyt täs.lähetään himaan*dissaa*

--
....matkailu avartaa.....

Individual

Posts: 10,942

#362 • • Individual HYPNO!

Jocular:
Niitähän on paljon..mut ekana tuli mieleen ”kikkelis kokkelis, mitäs läksit”.. tai niiku mutsi heittää aina läpäl ku tulee himaan ”hei sie mustilaine”.. *igor*



Kikkelis, kokkelis vaan...Mitäs läksit, tää on tää maailma. Suuta hevosenkengälle niin...*jiihaa* *nauru*
henkka

Posts: 4,973

#363 • • henkka


---
Jocular:
Niitähän on paljon..mut ekana tuli mieleen ”kikkelis kokkelis, mitäs läksit”.. tai niiku mutsi heittää aina läpäl ku tulee himaan ”hei sie mustilaine”.. *igor*

---

Individual:

Kikkelis, kokkelis vaan...Mitäs läksit, tää on tää maailma. Suuta hevosenkengälle niin...*jiihaa* *nauru*




Sullo mun luonto, niin... ihhihhihehehehh...
Cloud

Posts: 2,162

#365 • • Cloud Game Freak
Oho! siis kun esim siivoo ja sit jotain menee paskaks oho.. Tai sit kun tyyliin "kumppanis heittää tavaroita roskiin ja sit huomataan et siinä meni miljoonien voittolotto mukana Oho! siis tollaset ohot ja hupsikset on suomen paskamaisimpia lauseita/sanoja

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Skrapa

Posts: 157

#366 • • Skrapa
"sillon ku mä olin nuori..."
Mulla ainakin menee toisest korvast sisäl ja toisest ulos,jos kuulee edes jotain tohon suuntaan alkavii lausei..
ja ärsyttää, suututtaa kunnol kans ku kuulee jotai tollast. *kivatsulle*
Ja viel et mitä faija on sanonu mulla aina lapsesta saakka jossai ruokailun yhteydes "..kyl nuor nahka venyy.." Sanoo vieläkin jos vaa satun olee hänen luo syömäs *grr*

--
No more pain, I'm floating away..

Dacey

Posts: 671

#367 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mä inhoon ku toistan "ja niin päinpois" sanontaa jatkuvasti ku joudun tohtorisedälle selittelemään asioita.. kai se on joku.. jännitys tai joku.. mut inhottaa ku huomaa jatkuvansa hokevansa tota *nauru*
tulee mieleen ihan ylä-asteen musiikinopettaja joka laitto sanan "siis" melkein jokaiseen mahdottomaankin väliin. "ja sitten siis me laulamme teille siis tämän biisin siis plaapplaaplaa jota olemme siis harjoitelleet joko kevätlukukauden siis"
Avatar
#368 • • greenie Guest
Ei niinkään, lauseet, mutta tietyt sanat;

tavallaan, niinku, sillai
Fucking Nobody

Posts: 393

#370 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
"Aikuisten oikeesti"
"et niinku oikeesti"

Sen lisäks mua on ruvennu ärsyttämään se, kuinka miehet on ruvennu puhuessaan käyttämään nousevaa intonaatiota. Esimerkisi tapa jolla Tuomas Kytömäki tai se Inno-ohjelman heebo puhuvat on ärsyttävä. Miehen ei mun mielestä pidä kuulostaa puhuessaan epävarmalta 16-vuotiaalta teinitytöltä.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#371 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Haista v*ttu*dissaa**dissaa**dissaa**kivatsulle*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Bedrock

Posts: 189

#372 • • Bedrock

greenie:
Ei niinkään, lauseet, mutta tietyt sanat;


"etkot" ja "bilettää"

--
Future Perfect

Avatar
#373 • • emppu Guest
"Parhaat bileet ikinä"*nauru*
Ei niinkään ärsyttävä vaan hyvin huvittava kun sen kuuli joka bileiden jälkeen.

Terveiset nöpölle*vink*
-P

Posts: 4,972

#374 • • -P

Bedrock:
---
greenie:
Ei niinkään, lauseet, mutta tietyt sanat;

---

"etkot"



etkothan ne rules

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Unik

Posts: 4,117

#375 • • Unik
"en mä tiedä" tai "ihan sama". Siinä on kaksi aika ärsyttävää lausetta ainakin välillä.
zenny

Posts: 1,145

#376 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
"mikää ei johdu susta vaan musta"...löytyyhän niitä...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Verano

Posts: 4,649

#377 • • Edited Verano Merituuli

Urjala:
"pitkässä juoksussa"


argh... en voi sietää...



komppaan aivan täysin!
tuo pitkässä juoksussa saa mut näkemään punaista ja se joka on suustaan tollasta päästäny kokee ainaki jonkun näkösen "arvon alennuksen" mun silmissä..

muita on sit etenki "antakaa iso käsi" *kivatsulle*

edith piaf: jos joku kysyy multa "miks sä oot noin negatiivinen" niin sen jälkeen suhtaudun varmuudella negatiivisesti kysymyksen esittäjään.
Avatar
#378 • • RINY Guest
"En mä nyt sitä silleen tarkottanu!" Ärsyttää jopa se että satun itse käyttämään kyseistä lausetta vähän turhankin usein, enkä ikinä osaa selittää mitä sitten oikeasti tarkoitin. *ding*
Verano

Posts: 4,649

#379 • • Verano Merituuli

Fucking Nobody:
"Aikuisten oikeesti"



ärsytys!!

aloin käyttää muotoa "lasten oikeesti".
vaikka huonohan sekin on.