41 posts, 3 pages, 24,008 views
Mark:anyways, nykyään toisten seläntakana puhuminen ja kieroilu tuntuu vaan lisääntyneen kokoajan, pikkupennusta lähtien jengi kusettaa ja puhuu paskaa suun täydeltä, kauniit & rohkeat syytteeseen?
pHaze:
Mulla on muutama ohjenuora siihen miten itse toimin. Kaikkea ei viitsi sanoa aina päin naamaa, jos siitä ei ole mitään hyötyä ja sillä vain pahoittaisi toisen mielen, mutta toisaalta siellä selän takana ei sanota mitään mitä ei voisi tarvittaessa sanoa päin naamaakin ja sanojensa takana pysytään. Toisaalta jos kokee tarpeelliseksi ja hyödylliseksi sanoa pahasti päin naamaa, niin siinä ei mielestäni ole mitään väärää niin kauan kuin asialla tosiaan hakee jonkinlaista kehittymistä sen kritiikin saajan toimintaan, eikä vain halua haistatella. Juoruja sun muita ei ylipäätään hirveästi halua levitellä, mutta jos puhuu jostain vastaavasta asiasta, niin tekee aina täysin selväksi että kyseessä on vain kuulopuhe eikä mikään fakta, eikä asiaan pidä siis luottaa.
UnityF:
Miksi sinä välität mitä sinusta on puhuttu selän takana?
Minä en välitä, mulle on ihan sama mitä musta ajatellaan ja suhtaudutaan koska ne jotka tuntee mut niin tietää millainen olen ja hyväksyy mut semmoisenaan kuin olen, jos ne uskoo juoruja niin siitä vaan vapaasti jos se tuo jotain mielihyvää ajatella mut erillaisena kuin olen.
Jokuhan voi puhuu musta epätietoisesti paskaa koska ei tunne minua juurikaan ja kertoo asioita jota se musta tietää mutta ne on virheellisiä koska se ei tiiä kokonaisuutta.
se että tässä topiikissa halutaan tietää kuka sen juorun on laittanu liikenteeseen niin onko siläkään loppupeleissä merkitystä? Mitä silä on väliä? ajattelette haluutte laittaa ihmisen tilittämään ja sitten te alatte mustamaalaaman sitä että toi puhui paskaa musta ja niin kuin juttu etenee niin se tarina muuttuu ja loppupeleissä tekin olette yhtä pahoja kun teijän paskanjauhaaja.
Jourut tulee ja menee niitä on aina, jokaisesta ja ei kenestäkään.