Hienoja kotisivuja olette tehneet!,katselin muutamia ja kuuntelin musiikkianne..vakuuttavan laadukasta soundia,mahtaa olla takana kans muutama tunti softiin ja hardiksiin paneutumista takana :=),piristävä kokemus!!!...pitäis just aloittaa macromedia dreamweaverin/ja flashin kaa puuhastelu,eikä oo viä hajuakaan macromedian tuotteista,onko selkeempi ja helpompi kun frontpage?
Tosta hintavasta Alesisa6:n soundista tulee ihan mac mavisin hieno levy mieleen ja peli "unreal"...onkohan kyseisestä synasta softa versioo?
Itse olen ainakin tähänsaakka pysynyt ambientin parissa.tässä vois olla kaikkia ambienttia harrastaville kiinnostavaa musaa ilmaiseksi giga kaupalla:
http://enoughrecords.scene.org/
tuosta linkistä vielä lisää että ainakin ennen kalastelin sieltä (
scene.org) upeita scene-demoja,kandee tsekata jos 3d grafiikka kiinnostaa synkattuna elektroonisella musiikilla,grafikkakorttien ajurit on hyvä päivittää ensin. Jos jotain suosittelis tsekkaan nii vois mainita vaikka h7 demon(heaven7)
trance demot lähettäisin itse novatek levyyhtiöön saksaan siel oli ainakin joskus sellaset kuin Alex ja Thorsten jotka olivat tosi mukavia ja aivan tavallisia ihmisiä, niille tulee satoja demoja joka päivä kuuneltavaksi ja heidän kautta saa ainakin levynsä/kappaleensa tunnetuksi.Tein joskus logic:illa pientä rytmisettiä jonka kokeeksi lähetin ja pitivät kovasti.raita oli pelkkä 8raidalle tehty rumpusetti ja logic:ista vähä tempokäyrää,mielestäni kanssa locig on erinomainen reverbit,delayt,timemachine yms..joskin oli työläs käyttää (mul oli "Logic audio gold")
0nce @gain cool websites U@ll got,KeepItUp!
:=)