Ihan hyvä palaute kyllä.
Mut,
Toi on jo kuultu.
Ihan paskasti kirjoitettu, ei siinä...
Mut vaan joku tökkii tässä.
Sarkasmilla on paikkansa aina, nauratti kyllä itseänikin kun ton mun palautteen lukaisin nyt toiseen kertaan :D
Nii, jos sit käydään biisiä eritteleään että batorille käy palautteeksi, niin sitäpä sit tuleepi:
+ toi heti alusta lähtenyt taustapädi on melkoisen kivan kuuloinen, melodiakulku vaan tuo jonkun leffatunnarin tms mieleen
+ rumpu/perkkakilkkeet oikein mukavan kuuloisia, sopivan lämpöisen soundisia
+ noi reilusti kaiutetut kilahdukset ja kolahdukset on kyllä pehmeän kuuloisia, tekee fiilistä kyllä pirusti
+ haitsuista tykkään varsinkin, kivan sihahtavan, mutta ei liian terävän soundista
+ rakenne sopivan rento, kuitenkin pehmeästi eteenpäin soljuava mutta ei tuu eteen fiilistä että menis liian nopeesti eteenpäin. sanotaan vaikka et pirun seesteinen ja rauhoittava tunnelma.
+ kiva minimalistinen chillifiilis, kuitenkaan ei liian ambenttia
- melodiakulut on tosiaankin jotenkin liian kuluneen kuuloiset.
- puolenvälin tienoilla mukaan tuleva randompimputtelumelodia on ok, mut soundi ei vaan toimi siinä mun korvaan (kuunneltu senkkujen hd25:silla)
- loppuu jotenkin töksähtävän kylmästi, ehkä mä vaan en ymmärrä tän tyyppistä kamaa riittävästi, mä olisin ehkä jatkanu jollain padilla ennemmin loppuun kuin perkka/rumpuosastolla
Lopulta raidasta ei huonoa voi sanoa, mutta mun korviin jotenkin niin kuullun oloinen kuin olla ja voi, puuttuu ns se omaleimaisuus tms jotka näköradiomiehen biiseissä on mua aikaisemmin viehättäny.
Hyvä tämäkin on, mutta itte tykkään enemmän vähän teknommasta otteesta mitä oot tehny...