Näköradiomies - sekamehu [umtsiitatshiiumtsiitatshii]

28 posts, 2 pages, 3,809 views

Avatar
#2 • • mad'ison Guest
Chill Out!!
Hyvä träkki,semmonen tunnelmallinen :)
Avatar
#3 • • crc Guest
hyvät tilulilut .. tulee hieman mieleen vanhat warpit jotenkin
Avatar
#4 • • näköradiomies Guest
no eikö perkele rakentavampaa kommenttia irtoo?
Avatar
#5 • • crc Guest
no tarviiks oikeesti jos homma toimii? ;)
Avatar
#6 • • näköradiomies Guest
hmm. mä en oo niin varma. tai en saanu tohon "sitä juttua" mitä halusin. siks kai ton tänne laitoinkin.
Avatar
#7 • • master bator Guest
Kyllä tuossa on "sitä juttua" ihan tarpeeksi. Hyvä biisi!
Avatar
#8 • • sektori Guest
tää on hieno. jotenki tulee mieleen että sopis jonnekki kylpylään taustamusaksi, rentouttavaa ja kaunista teknomusiikkia.
Avatar
#9 • • snt Guest
On muuten aika älyttömän hyvä raita.
Tunnelma on kohdallaan ja löytyy potkua alapäistäkin.
lisää tämmöstä ktos.
Avatar
#10 • • näköradiomies Guest
kiitoksia vaan positiivisesta palautteesta ja pahoittelut kännipostailuista yllä
Avatar
#11 • • Lauri Leino Guest
tää ei oo ihan jees..
tää on erittäin jees.
Avatar
#12 • • ya-zeed Guest
Erittäin mukavaa tunnelmointia. Sielukasta ja sopivan maalailevaa. Soundit kohdallaan.Eipä tuosta muuta osaa sanoa. Hiton hyvä!!!
Avatar
#13 • • blastic Guest

hmm. mä en oo niin varma. tai en saanu tohon "sitä juttua" mitä halusin. siks kai ton tänne laitoinkin.



En tiä mitä juttua oot hakenut, mutta tee se vaikka sitten toiseen biisiin ja pidä tää tässä.
Tää on helvetin hyvä. :happyroll:
Avatar
#14 • • Daniel Braun Guest
Hyvän kuuloinen raita kyllä.
Mut, tää on jo kuultu.
Ei tarjoa mun mielestä mitään uutta.

Soundit on jees, fiilis on tosi jees.
Mut vaan tökkii tää liian tuttu juttu tässä.

Kyl tää on hyvin tuotettu, ei siinä.
Menee varmasti kyllä soittolistalle yöllisiin nettisurfailusessioihin taustamusiikiksi...
Avatar
#15 • • master bator Guest

Hyvän kuuloinen raita kyllä.
Mut, tää on jo kuultu.
Ei tarjoa mun mielestä mitään uutta.

Soundit on jees, fiilis on tosi jees.
Mut vaan tökkii tää liian tuttu juttu tässä.

Kyl tää on hyvin tuotettu, ei siinä.
Menee varmasti kyllä soittolistalle yöllisiin nettisurfailusessioihin taustamusiikiksi...



Ihan hyvä palaute kyllä.

Mut,

Toi on jo kuultu.

Ihan paskasti kirjoitettu, ei siinä...
Mut vaan joku tökkii tässä.
Avatar
#16 • • Daniel Braun Guest

Ihan hyvä palaute kyllä.

Mut,

Toi on jo kuultu.

Ihan paskasti kirjoitettu, ei siinä...
Mut vaan joku tökkii tässä.


Sarkasmilla on paikkansa aina, nauratti kyllä itseänikin kun ton mun palautteen lukaisin nyt toiseen kertaan :D

Nii, jos sit käydään biisiä eritteleään että batorille käy palautteeksi, niin sitäpä sit tuleepi:

+ toi heti alusta lähtenyt taustapädi on melkoisen kivan kuuloinen, melodiakulku vaan tuo jonkun leffatunnarin tms mieleen
+ rumpu/perkkakilkkeet oikein mukavan kuuloisia, sopivan lämpöisen soundisia
+ noi reilusti kaiutetut kilahdukset ja kolahdukset on kyllä pehmeän kuuloisia, tekee fiilistä kyllä pirusti
+ haitsuista tykkään varsinkin, kivan sihahtavan, mutta ei liian terävän soundista
+ rakenne sopivan rento, kuitenkin pehmeästi eteenpäin soljuava mutta ei tuu eteen fiilistä että menis liian nopeesti eteenpäin. sanotaan vaikka et pirun seesteinen ja rauhoittava tunnelma.
+ kiva minimalistinen chillifiilis, kuitenkaan ei liian ambenttia

- melodiakulut on tosiaankin jotenkin liian kuluneen kuuloiset.
- puolenvälin tienoilla mukaan tuleva randompimputtelumelodia on ok, mut soundi ei vaan toimi siinä mun korvaan (kuunneltu senkkujen hd25:silla)
- loppuu jotenkin töksähtävän kylmästi, ehkä mä vaan en ymmärrä tän tyyppistä kamaa riittävästi, mä olisin ehkä jatkanu jollain padilla ennemmin loppuun kuin perkka/rumpuosastolla


Lopulta raidasta ei huonoa voi sanoa, mutta mun korviin jotenkin niin kuullun oloinen kuin olla ja voi, puuttuu ns se omaleimaisuus tms jotka näköradiomiehen biiseissä on mua aikaisemmin viehättäny.
Hyvä tämäkin on, mutta itte tykkään enemmän vähän teknommasta otteesta mitä oot tehny...
Avatar
#17 • • ipe Guest
no olipas hieno! todella tunnelmallinen ja jotenkin tuli samat fiilikset kun Luke Slater's 7th Plain - The Four Cornered Room albumilla. jopa varsin lyhyen kuuloinen ollakseen 7:26 pitkä biisi. oikeen toimivaa leijuntaa. lisää tämmösiä kiitos!
Avatar
#18 • • näköradiomies Guest
jeps, kiitoksia palautteesta:) nyt kun olen itsekkin tuota biisiä kuunnellut pariin kertaan niin kyllähän se toimii, (harvemmin en kuuntele omia biisejä paljoa) mutta tässä jollain ihmeen kaupalla onnistuin kyllä ihan hyvin. ja ipelle tiedoks että kyllä tämmöstä leijuntaa tossa on tekeillä aika hyvä määrä, mitä niistä sitten valmiiks saa ni onkin ihan eri juttu.
Avatar
#19 • • sonni Guest
noh, tämmönen fiilistely ei sais loopata näin paljon. joka kierroksella odottaa että jokos tapahtuisi jotain, mutta ei.. saundi ok, mutta tunnelmat jää puolitiehen.
Avatar
#20 • • Roz Guest
Groovea ja tunnelmaa löytyy rutkasti. Diggaan kyllä. Sori, ei irtoo mitään rakentavampaa :)