108 posts, 6 pages, 17,589 views
Krisu:
Heitetiin vesi ilmapalloja kuudennesta kerroksesta ihmisten päälle*pahis* TV:stä ei tullu mitään hauskaa sit järjestettiin oma komedia SORI KETKÄ KÄVELI SIELLÄ ALHAALLA*piis**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
La Petite, 17.9.2007 12:49:
Tulipa taas etelän reissulla uima-altaassa polskiessa mieleen tämä:
3½-4 vuotiaana (about ) ihmettelin Miamin reissulla, kun kaikki muut ui ihan hienosti ja mulla piti olla käsissä "uimamansikat". Viskasin ne hiostavat perkuleet pois ja loikkasin altaaseen. Ja tietty painuin pohjaan kuin kivi. Kävelin sitten altaan pohjaa pitkin portaille ja kiipesin ne ylös. Vanhemmille motkotin: "On siinäkin mulla vanhemmat, kun antaa lapsensa hukkua!"
La Petite, 17.9.2007 12:49:
Tulipa taas etelän reissulla uima-altaassa polskiessa mieleen tämä:
3½-4 vuotiaana (about ) ihmettelin Miamin reissulla, kun kaikki muut ui ihan hienosti ja mulla piti olla käsissä "uimamansikat". Viskasin ne hiostavat perkuleet pois ja loikkasin altaaseen. Ja tietty painuin pohjaan kuin kivi. Kävelin sitten altaan pohjaa pitkin portaille ja kiipesin ne ylös. Vanhemmille motkotin: "On siinäkin mulla vanhemmat, kun antaa lapsensa hukkua!"
toisinaan näen vieläkin öisin unta siitä sinisestä vedenpohjasta, siellä oli niin kaunista ja rauhallista.
Muikku, 17.9.2007 20:30
Klipsis
Kerran tuli kova kova kakkahätä pihassa -> kakkasin ränniin ja pyyhin pyllyni kiveen :D
Santutar, 17.9.2007 18:45:
5 vanhana tipuin todella jyrkistä rappusista pää edellä alas mummilassa. Vaikka kuinka monta kertaa oli sanottu ettei kellariin saa mennä yksin, pakkohan se on aina koittaa*nauru*