87 posts, 5 pages, 10,486 views
armomurhat erikseen. teloituksesta ilotseminen on vaan musta jotenkin omituista.
K18
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-3701318199025706415&q=saddam+execution
Miten niin "ei tietenkään vapaaehtoisesti"? Kukas sen sinne johtoon pisti alunperin? (Vinkki: Pähkinänkuori - se etusivun video.) En tykkää kuolemantuomiosta, mutta tasapuolisuuden nimissä:Jos hän loikkasikin USAn puolelle (ei tietenkään vapaaehtoisesti), ja nyt vaikuttaa taustajoukoissa antamalla tietoja (ei tietenkään vapaaehtoisesti)...
Ne CNN & BBC mehutukset alkaa menee vähä mediatapahtuman puolelle, mutta toihan oli jonku kännykameralla kuvattu ja ainakin todiste siitä, että se kuoli. Meneepähän pohja suurimmilta salaliittoteorioilta. (Nyt jää vaa ne jotka väittää ton olevan editoitu, teatteria tai kaksoisolento.)Tätä mä en just ymmärrä.
Helvetti, jos joku päästetään hengiltä vaan siitä ilosta että saadaan tappaa toinen (joka ei todellakaan ole oikeutettua, olis vaikka mieluummin virutettu sitä vankilassa loppuelämä) niin miksi vielä mehustella sillä ympäri mediaa jne.
Ei vaan voi tajuta.
Mitä tarkoittaa "ihmisoikeudet"?Oikeutettu olis varmaan ollu jollain lääkkeillä laittaa herran aivotoiminta liki kasvin tasolle ja sitten tuupata sinne vankilaan.
Oikeutettu olis varmaan ollu jollain lääkkeillä laittaa herran aivotoiminta liki kasvin tasolle ja sitten tuupata sinne vankilaan.
jos miettii mitä se saastanen paska testaili vähän hermokaasuja joihinkin pieniin kyliin viattomilla siviileillä niin vastaukseni on se että olis saanu paska kitua enemmän.
saddam oli vitun poikkeustapaus. ja ihan hyvä niin.
antaa kaikkien kukkien kukkia joo joo.
jos miettii mitä se saastanen paska testaili vähän hermokaasuja joihinkin pieniin kyliin viattomilla siviileillä niin vastaukseni on se että olis saanu paska kitua enemmän.
saddam oli vitun poikkeustapaus. ja ihan hyvä niin.
antaa kaikkien kukkien kukkia joo joo.
Elämä on aina kallisarvoista, tekipä sitten mitä hyvänsä.
Elämä on aina kallisarvoista, tekipä sitten mitä hyvänsä.
kaikki on siis samaa harmaata sontaa.
eli pedofiilit ja raiskaajat ovat yhtä tärkeitä kuin filantroopit. tietysti kontrastia oltava, jotta asioita voi ylipäätänsä erotella, mutta voi herttinen sentään..
mun on mahdotonta arvostaa sellaista elämää, joka ei arvosta elämää.
mun on mahdotonta arvostaa sellaista elämää, joka ei arvosta elämää.
Ja kaikki keitä et arvosta voi sitten teloittaa pois häiritsemästä?
Hmm... mikäli ihminen toisen / toisia kylmäverisesti ja tieten tappaa, onko mielestäsi tällä ihmisellä enää oikeutta vaatia yhteiskunnan suojaa omalle hengelleen?
Miten muuten valmistetaan marttyyreita?Kenelle maailma on konkreettisesti parempi paikka sen takia, että joku ihminen murhattiin eikä pistetty häkkiin loppuiäkseen miettimään tekosiaan?
Ja kaikki keitä et arvosta voi sitten teloittaa pois häiritsemästä?-)
Miten muuten voit arvostaa omaa elämääsi, jos et aina itse arvosta elämää?
Vuosikymmenten eristyksessä pahantekijä joutuu todella kohtaamaan tekonsa eikä pääse niitä pakoon, sen sijaan kuolemantuomio on tsap vaan ja vapaudut kaikesta kärsimyksestä.