Kesäloma!

86 posts, 5 pages, 11,785 views

#41 • • tumpsi Guest

Vaihdoin duunia tos maaliskuussa.

Tänä vuonna ei tartte lomailla. :angry:

what he said.

sen lisäks tänään alettii kuumotteleen et jos pidettäski viikko palkatonta ku kesäl on nii hiljast.

VITUT.
MÄ SANON VITUT.
#42 • • akir0 Guest
Just viime viikolla pidin viime kesän vikat kesälomapäivät. Mut jospa heinäkuun olis vapailla ja ehkä vaihtelis viel jonku verran lomarahoja vapaiks ni vois olla 5-6 viikkoa lomilla.
#43 • • A-E Guest
Ei ole eikä tule. Koulu loppuu ensi viikolla ja sitten alkaakin pakollinen työharjoittelu jota jatkuu vuoden loppuun asti.
#44 • • ShapeShifter Guest
ni mikä? :scared:
#45 • • Homegrove Guest
2.8.-3.9.

Tässä voi vielä edes aamukampaa aloittaa. :(
#46 • • Paarma Guest
18.6.-22.7.

Reilut neljä viikkoo pitäs viel jaksaa sluibaa ;(
#47 • • Roz Guest
Kesä on muuten ihan jees mutta tarvii vaan tehdä töitä puolet enemmän kun ei saa opintotukea. Oiskin lomaa.
#48 • • Zwei Einsdrei Guest
isyysloma + kesäloma 15.6-15.8 säävarauksella
#49 • • carnice Guest
Pari vkoo tos 9.7-22.7 ja sit pitäis pari vkoo laittaa varmaa elokuulle...
#50 • • _U Guest
Itse en oikein tiedä miten erottelen loman nykyisestä elämästäni. Kai se kesäloma alkaa vasta sitten, kun kevätlukukausi loppuu. Meillä on siis kaksi pientä lasta, jotka eivät ole hoidossa. Vaimo on nyt tehnyt 50%- työjaksoa ja minä opiskelen ja käyn osa-aikatöissä, jossa voin aika pitkälti itse valita työvuoroni. Lapset ovat siis saaneet olla kotona. Välillä isovanhemmat ovat olleet hoitamassa mukuloita. Nyt kesällä vaimo tekee 80%-työjaksoa ja minä hoidan muksuja enemmän. Töitä teen kesällä noin 4-8h/vko. Odotan kesää innolla, koska saan viettää paljon aikaa muksujen kanssa ja vaimokin on paljon kotona, jotta voi tehdä yhteisiä reissuja koko perheen voimin.
#51 • • anton Guest
Mitään lomaa ole.. :mad:
#52 • • T82 Guest
4 viikkoa alkoi nyt
#53 • • djsakke Guest
heinakuus vast
#54 • • Loopy Guest
3 viikkoa vielä nollat taulussa duunissa, Juhannuksesta alkaa elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma. Tämä neliviikkoinen rykäisy alkaa leppoisasti viikolla Ibizalla ja päättyy porijazzailuihin.
#55 • • Hugo Guest
2 tuntia ja rapiat niin sitten alkaa :) Tosin nyt vasta vaan eka pätkä, mutta ihan jees päästä tuulettumaan toimistopölystä vihdoinkin.
#56 • • Hexe Guest
No nyt olis 7 pvä viel! Ol jo kyl aikaki :)
#57 • • nipa Guest
2 herätystä vielä..ai ai
#58 • • Hansu Guest
Enää 6 viikkoa...
#59 • • akir0 Guest
7 päivää lomaaaan
#60 • • drS Guest
enää kuukausi töitä, siitäkin kolme viikkoa yksin toimistolla kun muut on lomalla (=ei tarvi skarpata liikaa)