Just viime viikolla pidin viime kesän vikat kesälomapäivät. Mut jospa heinäkuun olis vapailla ja ehkä vaihtelis viel jonku verran lomarahoja vapaiks ni vois olla 5-6 viikkoa lomilla.
Itse en oikein tiedä miten erottelen loman nykyisestä elämästäni. Kai se kesäloma alkaa vasta sitten, kun kevätlukukausi loppuu. Meillä on siis kaksi pientä lasta, jotka eivät ole hoidossa. Vaimo on nyt tehnyt 50%- työjaksoa ja minä opiskelen ja käyn osa-aikatöissä, jossa voin aika pitkälti itse valita työvuoroni. Lapset ovat siis saaneet olla kotona. Välillä isovanhemmat ovat olleet hoitamassa mukuloita. Nyt kesällä vaimo tekee 80%-työjaksoa ja minä hoidan muksuja enemmän. Töitä teen kesällä noin 4-8h/vko. Odotan kesää innolla, koska saan viettää paljon aikaa muksujen kanssa ja vaimokin on paljon kotona, jotta voi tehdä yhteisiä reissuja koko perheen voimin.
3 viikkoa vielä nollat taulussa duunissa, Juhannuksesta alkaa elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma. Tämä neliviikkoinen rykäisy alkaa leppoisasti viikolla Ibizalla ja päättyy porijazzailuihin.