Kesäloma!

86 posts, 5 pages, 11,774 views

#21 • • drS Guest
;(
#22 • • Daniel Braun Guest

Ihan vaan sellanen ilmoitusluontoinen asia, että mulla alkoi tossa ykstoista minuuttia sitten:

KESÄLOMA!

just ku alko syksy ja sateet. harmi :(

Hei, mulla alkaa loma vasta syyskuun 4. :(
Meinasin siitä päivästä lähtien kulkee koko loman shortsit jalassa, aurinkolasit silmilllä ilman paitaa ja bisseä litkien.
Satakoot vaikka räntää, mul o loma :mad:
#23 • • A-E Guest

Tuttu tunne todellakin. Mulla on kohta 3kk lorvimista takana kun en onnistunut saamaan kesätöitä. Kahden viikon päästä taas jatkamaan AMK-opintoja.

Samassa veneessä ollaan. Toukokuun alusta asti lomailua ja pallien raapimista. 4 syyskuuta sitten takaisin jatkamaan amk-opintoja.
#24 • • JussiS Guest

Ihan vaan sellanen ilmoitusluontoinen asia, että mulla alkoi tossa ykstoista minuuttia sitten:

KESÄLOMA!

Mitäs meinaat tehdä? Irkata ja surffata plattarilla?
#25 • • pie Guest

KESÄLOMA!

just ku alko syksy ja sateet. harmi :(

Joo ei nyt kannata henkseleitä paukutella siitä et on joutunut lomalistassa loppupäähän ja joutuu pitämään lomansa kun kesä on Suomessa käytännössä ohi.

Kyllä kesäloma on paras pitää heinäkuussa kun kesä tuntuu vielä kesälle ja Suomessa on yleensä silloin lämmintä. Harmi kun oma kesäloma ei osunu heinäkuulle, vaan kesäkuun ajalle. Mut hei loma on aina loma, olipa se milloin vaan.
#26 • • Ms. Piipi Guest
Joo, ilmoitusluontoinen asia, mä olen ollut nyt töissä viime viikon ja nyt kaks päivää....

KYSYMYS: Oliks mulla ikinä sitä lomaa? Unohtuu aika nopeesti se kesiksen ihanuus, kun palaa arkeen.... Nyt tuntuu, et emmä oo ollukaan 4 vko:a lomalla. :(
#27 • • Juki54 Guest
Oiskohan tää ny seitsemäs viikko :P Vois alkaa katteleen duunia :)
#28 • • Loopy Guest

WTF? Et sitten olekaan menossa kouluun?
#29 • • Juki54 Guest

WTF? Et sitten olekaan menossa kouluun?

E. Kerron sit ku nähään, kävi huonosti sen kans.
#30 • • Tapi T Guest

Mitäs meinaat tehdä? Irkata ja surffata plattarilla?

Toi ois tietty unelmaloma, mut on täs tullu oltuu jo viikko sukuloimassa pohjoisessa ja tää viikko on menny perhetutun kesämökkiä rakentaessa. Ens viikolla ajattelin olla tekemättä mitään ja sit lähden Teh Saarelle kaheks viikoks.

Joo ei nyt kannata henkseleitä paukutella siitä et on joutunut lomalistassa loppupäähän ja joutuu pitämään lomansa kun kesä on Suomessa käytännössä ohi.

Kateellisen panettelua! ;)

Jos nyt ei ole kesä, niin mikä sitten? Näin elo- ja syyskuussa lämpimiä päiviä piisaa aivan riittävästi ilman että on tukahduttavan kuuma. Mä oon kulkenut koko loman ajan vähissä vaatteissa erittäin miellyttävästä säästä nauttien.

En pahalla tahdollakaan keksi mitään moitittavaa niistä parista vähän viileemmästä sadepäivästä mitä tässä on ollut.
#31 • • Juki54 Guest
Pssst Tapi, tsek joor mail.
#32 • • Daniel Braun Guest
Nyt se alko \o/
#33 • • JussiS Guest
Heinäkuun 9. - Elokuun 6.

Elämäni ensimmäinen kuukauden palkallinen kesäloma. \\o//
#34 • • Daniel Braun Guest

Ja vielä hiton hieno aika pitää kesäloma :)
Mulla nyt sattu tällainen ns. "jämäkuukausi" mut ei se mitään, loma on silti loma :)
#35 • • JussiS Guest

Ja vielä hiton hieno aika pitää kesäloma :)
Mulla nyt sattu tällainen ns. "jämäkuukausi" mut ei se mitään, loma on silti loma :)

Mä oon siitä onnellisessa asemassa, että tasan samaa hommaa tekee mun kanssa vaan yks ihminen, joten saatiin keskenämme sopia lomat. Meitsillä tietty etuoikeus, kun oon sitä pidempään ollu töissä :)

Ei voi valittaa.
#36 • • drS Guest
23.7.-19.8.

sitte pääseeki jo kouluun.
#37 • • Tapi T Guest
Vaihdoin duunia tos maaliskuussa.

Tänä vuonna ei tartte lomailla. :angry:
#38 • • Loopy Guest

Nii, samoilla linjoilla, paitsi että lomailen viidesta viikosta neljä putkeen juhannuksesta eteenpäin.

Eka päivä meni leppoisasti vappuaattona, toinen helatorstain jälkeiseen perjantaihin ja kolme jää säästöön vaikkapa syksyistä etelän reissua varten.

Mut helvetti, maksavat palkkaa siitä että pysyy duunista pois. Luksusta.

Eipä oo tullut pidettyy kesälomaa about 12 vuoteen. Alkoi olemaan jo vähän tilaustakin sille.
#39 • • T82 Guest
4.6. - 4.7. + heti perään pitämättömät talvilomat.
#40 • • Daniel Braun Guest

Vaihdoin duunia tos maaliskuussa.

Tänä vuonna ei tartte lomailla. :angry:

Voi että, helpottaako yhtään jos sanon että olen pahoillani puolestasi :D