Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,177,260 views

Freja

Posts: 8,774

#1341 • • Freja Sihteeri

Zeratul, 24.11.2007 11:03:
Meinaatko nyt ihan tosissas ettei mun idea oiskaan nii huono ku luulen? :D ooämmgee

Tolle siittiölle pitäis olla joku tautinen versio joka ois väriltään joku oksennuksen vihree tai muu vastaava yhteyteen täysin sopimaton.
Oiva tapa kamppanjoida vaikka kumien käytön puolesta. Mukaan tietty 1kpl kumia ja semmonen pieni valistusvihkonen. *joo*



No ihan salee joku tollasii ostais! :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#1342 • • Freja Sihteeri
Mulla on iskeny joku hirvee vimma ostaa viherkasveja.

Mulla ei kuitenkaan tällä hetkellä oo niille muuta paikkaa kuin tää pöytä mis tietokonekin on, joten alkaa olemaan jo vähän ahrasta :D

Hmm. Vois lähtee pian shoppailemaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#1343 • • mariq
Nyt se sitten iski. Ei varsinaisesti matkakuume, vaan paniikki!

Tasan kuukauden päästä ollaan matkalla Ateenaan. Sitä ennen on joulu ja pikkujoulu ja vaikka mitä ja alko yhtäkkiä tuntua siltä etten ehi edes pakkaamaan.. *justjoo*

Ois kiva jos tuis nyt kuitenkii se matkainnostus kanssa kun ei oo viel yhtään sellai olo et on kiva reissu edessä.. *böö*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#1344 • • Annakins Guest
Kaipaisin niin selkähierontaa.
Freja

Posts: 8,774

#1345 • • Freja Sihteeri
Ihanaa, mua väsyttää, vihdoinkin ja viel oikeaan aikaan! Tunnin täs viel sinnittelen ja sitten meen nukkumaan, ja toivottavasti nukun aamuun saakka ja herään oikein pirteänä :)

Koko viikko menny siinä et on alkanu väsyttään myöhään, uni tullu vielä myöhempään ja aamusin oon noussu rättiväsyneenä ylös silloin kun on viimeistään ollut pakko, että on joutunu hieman kiirehtimään töihin.

Huomenna sitten taas siivousta ja paikkojen järjestelyy ja illal hieman tuulettumaan. Toivottavasti töissä olis rauhallista *hihu*

Ja tiistai on pian *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

iam

Posts: 3,085

#1346 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Jos kaikki antais ylimääräiset tavaransa pois ilmaiseksi, niin kaikilla olisi kaikki tarvittava eikä tulisi niin kalliiksi?
mummoankka

Posts: 369

#1347 • • mummoankka

Freja, 18.11.2007 16:05:
Mietin jo, et pitäiskö ottaa kolme kissaa itelleni....



Kolme kissaa on ihan hyvä määrä, kaks menee siinä ku yks, ja kolme siinä missä kaksi... mut siihen koira päälle (vaikkakin pienempi kun kissa) alkaa olla jo melkoinen zoo-landia... nimim. näin meillä *nauru*
m1kk3

Posts: 5,560

#1348 • • Edited m1kk3 no-life
Vittu että voikin monet asiat olla perseestä. Ihan kaikki, elämästä lähtien.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Freja

Posts: 8,774

#1349 • • Freja Sihteeri
Mitä helevettiä mä ostan systerille joululahjaks?
mikäs sen hankalempaa, ku miettiä et mikä ois tarpeeks pieni/kevyt lahja matkalaukkuun pakattavaks ja tarpeeks viisas jossai lämpimäs käytettäväks.
Eka tuli mielee et teen sille kynttilän, mut si tuli myös mieleen et se ei ehkä semmost tarvi keskel kesää.

On se nii hankalaa. Viime vuonna ostin sille paidan, ni en ny tänä vuonna samaa kehtaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1350 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Freja, 30.11.2007 08:24:
Mitä helevettiä mä ostan systerille joululahjaks?
mikäs sen hankalempaa, ku miettiä et mikä ois tarpeeks pieni/kevyt lahja matkalaukkuun pakattavaks ja tarpeeks viisas jossai lämpimäs käytettäväks.
Eka tuli mielee et teen sille kynttilän, mut si tuli myös mieleen et se ei ehkä semmost tarvi keskel kesää.

On se nii hankalaa. Viime vuonna ostin sille paidan, ni en ny tänä vuonna samaa kehtaa.



Osta joku cd?! Tai sit jotain kauneudenhoitotuotteita. Niistähän kaikki naiset tykkää! Taii sit ostat jonkun kirjan..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,774

#1351 • • Freja Sihteeri

Super-Kerttu, 30.11.2007 08:28:
Osta joku cd?! Tai sit jotain kauneudenhoitotuotteita. Niistähän kaikki naiset tykkää! Taii sit ostat jonkun kirjan..



Hmm, mä kyl itseasias voisin tehdä sille jonkun kivan levyn suomalaisista hiteistä "right now", sais si koti-ikävän iskiessä kuunnella jotai joikuja! Eli tuo CD-idea oli aika jees!

Tätä suunnitelmaa täytyy hioa, tänks!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#1352 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

mikke, 30.11.2007 01:31:
Vittu että voikin monet asiat olla perseestä. Ihan kaikki, elämästä lähtien.



o/ tee tilaa, ollaan samas jonos.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mariq

Posts: 2,154

#1353 • • mariq
Food to the Rescue! *aplodit*
Puoli tuntia sitten ärsytti vielä ihan possuna, mut kun söi ni alkaa jo helpottaa *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

anniharha

Posts: 1,937

#1354 • • anniharha
Kukaan ei usko puoliakaan, jos kerron elämästäni mitään. Tääkin ilta taas, ei oo todellista :D:D:D Hysteeristä loistavuutta. Traagista komediaa. Eikä oo todellista sekään, miten taas yks juttu sössiytyi totaalisesti. Niin mun mäihää. Arnoldsin kahvikoneetkin hajoaa aina mun kohdalla jonoa. Eipä oo enää epävarmuuttakaan. Vituttaa se kadonnut huivi vaan entistä enemmän. Mhh.

Töihin yhdekstoista. Vielähän tässä kerkee kolme tuntia nukkua.

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,774

#1355 • • Freja Sihteeri
Se ois sit joulukuu.
Vois mennä nukkumaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#1356 • • Freja Sihteeri
Mä oon tainnu eilen alustavasti luvata entiselle pomolleni et lähen sen kaa Thaimaata kiertään tos keväällä. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

MiMoSa

Posts: 1,664

#1357 • • MiMoSa
Mä en käsitä, miten jotkut miehet voi olla niin itsekkäitä. Oon tässä nyt vierestä kattonu parin vuoden ajan, miten yks jätkä pompottelee mun kaveria, joka on siihen ihan rakastunut. Taas vaihteeks tää jätkä on jättänyt "lopullisesti" mun kaverin ja se on ihan paskana. Sit kuuluu hetki ja se alkaa pääsemään jo erosta yli kunnes se jätkä taas alkaa sille soittelee... Ärsyttää!*grr* Oon kyllä varma, että tää jätkä tykkää oikeestikin tästä mun kaverista, mutta niiden seurustelusta ei yksinkertasesti vaan mitään tule, joten vois sitten päästä sen menemään.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,774

#1358 • • Freja Sihteeri
Kun on yksin, tulee ajateltua iha hirveesti kaikkee ja tulee muisteltua ihan ylipaljon kaikkee ja si tulee ihan masis ja apea mieli.
Pitäis varmaan koko ajan olla jonkun ystävän tai kaverin kanssa ni ei pääsis vahingossakaan yksinäisyys iskemään.

Onneks Wilma tulee jo ylihuomenna, ni si on 24/7 joku seurana, ainakin muutaman päivän ajan. :)

Tuo lämpöpuhallin lämmittää ihanasti. On tosi mukava olla vähissä vaatteissa kotonaan.

Huomenna forza, loistoo <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#1359 • • Kit^ ihme höpöttäjä
täst esseest ei tuu yhtää mitää.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#1360 • • astaroth Guest
olipas taas turha, tylsä ja rutiinikaavaan jämähtänyt viikonloppu. ensi kerralla haistatan kaverille ennen alkujaan paskat, kun kysyy lähdenkö hänen kanssaan ulos

tulipa sitten tehtyä taas kaikki pakolliset virheet ja mokat, joita saa sitten selvitellä tässä pari päivää. mutta jottei pelkästään huonoa, niin sangen mukavaa huomata että henkisestä morkkiksesta huolimatta seuraamukset eivät loppupeleissä kiinnosta juuri vittuakaan. eli siltä osin alkaa pikkuhiljaa parantumaan ylisentimentaalisuudesta ja olemaan inhimillisen kyyninen. ja tulipa taas kohdattua uusia pohjanoteerauksia käsityksille, miten nuijia ihmisiä maailmasta löytyykään