Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,180,687 views

sapeli

Posts: 11,768

#3402 • • sapeli jokukukamikä?
Viikonloppuna tuli itsestä kaikenlaisia juttuja esiin jotka vaatii aika paljon tunnustelua ja pohdiskelua. Kuinka paljosta olen valmis luopumaan?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#3403 • • sapeli jokukukamikä?
Oli taas silmiä avaava viikonloppu! Huomasin että suurin osa (ehkä jopa kaikki) mun elämän ahdistuksista nousee siitä että yritän kontrolloida asioita. Olin ihan varma että jos päästän kontrollin irti, siitä on pakko saada uudelleen kiinni, ja että se on vaikeaa.

Huomasin kuitenkin että kun sain lopetettua stressaamisen (mikä olikin vaikeaa), ei ollutkaan enää tarvetta aloittaa sitä uudelleen. Katsotaan saisinko pidettyä tästä fiiliksestä ainakin jonkin aikaa kiinni. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#3404 • • Annakins Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

450€ äkkilähdöllä viikko Turkissa... Hmm...

(Ei siel toisaalta oo kuin 10 astetta lämmintä, mut oispahan ympäristönvaihdos!)



Ma on viela jonkin verran etelaan Turkista ja taal on ollu vahan turhan kylmaa tana talvena...
sapeli

Posts: 11,768

#3405 • • sapeli jokukukamikä?
Oli pakko printtaa ja käsin täyttää tollaset kuukausittaiset kalenterit työpisteen seinälle kun en meinaa millään pysyä kaikkien menojen kanssa kärryillä! Jotenki menny ihan sumeaksi että minä viikonloppuna oli mitkäkin bileet, tai kurssi, jne.

Nyt on hienot pirteän värisillä tusseilla kirjoitetut kalenterit, ja huomasin heti että mulla on ihan kohta melkein viikon loma minkä vietän Monday Bar-risteilyllä - ja heti sen jälkeen on toinen 10 päivän loma, mille ei ole mitään ohjelmaa! (Vielä! *pahis*)

Vähän hankala kun oon periaatteessa koittanu pitää tääl klubbarissa mun pääkalenteria (tätä kun pääsee päivittämään mistä tahansa), mut bileitä en siihen oo yleensä jaksanu merkata (tai siis näkyyhän ne huutomerkkeinä, mut kun joka viikonloppu on kiinnostavia bileitä ni niit huutomerkkejä on sit joka paikassa). Sit jotkin jutut ilmoitetaan vaan Facebookissa (siis muut kuin bileet).

No, kokeillaan tätä systeemiä nyt jonkin aikaa. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3406 • • Aurinkoneiti
Samanlainen ilme. Samanlainen menetys menneisyydessä. Ainoa halu tyydyttää seksuaalisuuttaan.Molemmilla. Kumpikaan niistä ei päässyt siitä irti. Eivät halunneet päästää sitä tunnetta menemään, ja jatkamaan elämäänsä.
Toisella sisällään kuitenkin enemmän pahuutta. Ympärillään värinä musta.
En halua enää ikinä nähdä sellaista lähelläni.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3407 • • Aurinkoneiti


---
Samanlainen ilme. Samanlainen menetys menneisyydessä. Ainoa halu tyydyttää seksuaalisuuttaan.Molemmilla. Kumpikaan niistä ei päässyt siitä irti. Eivät halunneet päästää sitä tunnetta menemään, ja jatkamaan elämäänsä.
Toisella sisällään kuitenkin enemmän pahuutta. Ympärillään värinä musta.
En halua enää ikinä nähdä sellaista lähelläni.
---

Nyt jotain sutinaa, ja pian! ;D



Mitä, missä, milloin?? :)
Takyon

Posts: 2,945

#3408 • • Takyon Möwkö

Replying to Penni ajatuksistasi:


Vähän hankala kun oon periaatteessa koittanu pitää tääl klubbarissa mun pääkalenteria (tätä kun pääsee päivittämään mistä tahansa),



Androidin luurien kanssa voi käyttää google calendaria jota voi myöskin päivittää mistä vaan ja ne päivittyy sit automaagisesti myös sinne luuriin. Tosin jollakin vois olla jotain sanottavaa siitä että antaa tietojansa googlelle mut.. nii.. :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

rose

Posts: 1,047

#3409 • • rose vakaasti epävakainen

Replying to Penni ajatuksistasi:


---
sapsu:
Vähän hankala kun oon periaatteessa koittanu pitää tääl klubbarissa mun pääkalenteria (tätä kun pääsee päivittämään mistä tahansa),
---


Androidin luurien kanssa voi käyttää google calendaria jota voi myöskin päivittää mistä vaan ja ne päivittyy sit automaagisesti myös sinne luuriin. Tosin jollakin vois olla jotain sanottavaa siitä että antaa tietojansa googlelle mut.. nii.. :D



Google-kalenteri on ollu mulla käytössä pari kuukautta ja oon ollu tyytyväinen ^__^Erityisesti visuaalisen ajattelijan silmiä lämmittää palkit, jotka osoittaa mikä osa päivästä on jo varattu, ja eri menoille voi valita eri värejä. Toimii siis kivasti projektinhallinnassa.

Mutta parasta on se, että kalenterin voi jakaa muillekin, eli jos vaikka kavereilla on kalenterit googlessa niin vois vaan jakaa sen ja kattoa sopivat päivämäärät happeningeille =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#3410 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---
sapsu:
Vähän hankala kun oon periaatteessa koittanu pitää tääl klubbarissa mun pääkalenteria (tätä kun pääsee päivittämään mistä tahansa),
---


Androidin luurien kanssa voi käyttää google calendaria jota voi myöskin päivittää mistä vaan ja ne päivittyy sit automaagisesti myös sinne luuriin. Tosin jollakin vois olla jotain sanottavaa siitä että antaa tietojansa googlelle mut.. nii.. :D
---


Google-kalenteri on ollu mulla käytössä pari kuukautta ja oon ollu tyytyväinen ^__^Erityisesti visuaalisen ajattelijan silmiä lämmittää palkit, jotka osoittaa mikä osa päivästä on jo varattu, ja eri menoille voi valita eri värejä. Toimii siis kivasti projektinhallinnassa.

Mutta parasta on se, että kalenterin voi jakaa muillekin, eli jos vaikka kavereilla on kalenterit googlessa niin vois vaan jakaa sen ja kattoa sopivat päivämäärät happeningeille =)



Täytyy kokeilla! Mulla on joka tapauksessa osa sovituista menoista Facebookissa ja osa klubbarissa, ja kuitenkin tarvin jonkin kolmannen mihin teen "yhteenvedon".

Toisaalta tietokoneella on ihan tarpeeksi sovelluksia ja ikkunoita auki muutenkin, on välillä ihan kiva että on tuollainen konkreettinen, hands-on-kalenteri tuossa ilmoitustaululla aina "auki". *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rose

Posts: 1,047

#3411 • • rose vakaasti epävakainen

Replying to Penni ajatuksistasi:


--clip--

Täytyy kokeilla! Mulla on joka tapauksessa osa sovituista menoista Facebookissa ja osa klubbarissa, ja kuitenkin tarvin jonkin kolmannen mihin teen "yhteenvedon".

Toisaalta tietokoneella on ihan tarpeeksi sovelluksia ja ikkunoita auki muutenkin, on välillä ihan kiva että on tuollainen konkreettinen, hands-on-kalenteri tuossa ilmoitustaululla aina "auki". *hymy*



Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#3412 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Penni ajatuksistasi:


Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.



Joo siis mulla on nyt tossa ilmoitustaululla kolmen kuukauden kalenterit kaikki näkyvillä. Alkoi käymään vaan niin hankalaksi hahmottaa että milloin mulla on melkein viikon risteily, milloin on lomaa, milloin oon menossa isoihin bileisiin, ja milloin on muita sitoumuksia.

Mulla kävi nimittäin ekaa kertaa pitkästä aikaa niin että tuli paha tuplabookkaus... Nyt on jutut paremmin järjestyksessä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KeijoK

Posts: 1,495

#3413 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Jaahas.....tänään sitten vielä muutama olut ja sitten korkki kiinni pariksi kuukaudeksi. Jos sitten seuraavan kerran synttäreillä sitten....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

mariq

Posts: 2,154

#3414 • • mariq
Jos sitä vaikka pikkuhiljaa lakkais odottamasta..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#3415 • • Annakins Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

--clip--

Täytyy kokeilla! Mulla on joka tapauksessa osa sovituista menoista Facebookissa ja osa klubbarissa, ja kuitenkin tarvin jonkin kolmannen mihin teen "yhteenvedon".

Toisaalta tietokoneella on ihan tarpeeksi sovelluksia ja ikkunoita auki muutenkin, on välillä ihan kiva että on tuollainen konkreettinen, hands-on-kalenteri tuossa ilmoitustaululla aina "auki". *hymy*
---


Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.



Welcome to the life of Personal Ass... *nauru* Mul on pakko olla koko ajan printattuna pomon kalenterin seuraavat 4 viikkoa et pysyy karryilla ja voi katsasti kokouksissa suoraan buukkaa seuraavat kokoukset (kannyssa nakyy vaan mun kalenteri), tosin joudun varmaan joka paiva printtaa uuden version kuluvasta viikosta kun tapaamiset muuttuu ja/tai niita tulee lisaa *justjoo* Outlookin kalenteri on kans katsy kun voi printtailla miten haluaa (tyoviikko, koko viikko, koko kuukausi) ja vaihtaa viikon aloituspaivaa jne.
rose

Posts: 1,047

#3416 • • rose vakaasti epävakainen

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

clipclip
---


Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.
---


Welcome to the life of Personal Ass... *nauru* Mul on pakko olla koko ajan printattuna pomon kalenterin seuraavat 4 viikkoa et pysyy karryilla ja voi katsasti kokouksissa suoraan buukkaa seuraavat kokoukset (kannyssa nakyy vaan mun kalenteri), tosin joudun varmaan joka paiva printtaa uuden version kuluvasta viikosta kun tapaamiset muuttuu ja/tai niita tulee lisaa *justjoo* Outlookin kalenteri on kans katsy kun voi printtailla miten haluaa (tyoviikko, koko viikko, koko kuukausi) ja vaihtaa viikon aloituspaivaa jne.

Annakins


Hehe *nauru* Onneks oon vaan oman itseni personal ass..

--
TwistedLife™ Amusement Park

KeijoK

Posts: 1,495

#3417 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Seuraava vastaantulija kuolee jos se on se ketä ei pitäisi olla!!!!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

KeijoK

Posts: 1,495

#3418 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Penni ajatuksistasi:

Seuraava vastaantulija kuolee jos se on se ketä ei pitäisi olla!!!!



Homman nimi on nyt se, että tässä kaupungissa on jotkut tuulenhuuhtomat perseet nyt pitäneet itseään kovina jätkinä ja kukkoilee tunkiolla ja jostain kumman syystä multa loppuu ymmärrys! .....ei tekisi pahaa joskus katsoa taaksepäin....eikä varsinkaan yllättyä lopputuloksesta. Tää kuulostaa taas joltain ihme yleistykseltä mutta ei.....ei......ei......asianomaiset tietää missä mennään!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

lopez

Posts: 1,972

#3419 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Penni ajatuksistasi:


---
Seuraava vastaantulija kuolee jos se on se ketä ei pitäisi olla!!!!
---


Homman nimi on nyt se, että tässä kaupungissa on jotkut tuulenhuuhtomat perseet nyt pitäneet itseään kovina jätkinä ja kukkoilee tunkiolla ja jostain kumman syystä multa loppuu ymmärrys! .....ei tekisi pahaa joskus katsoa taaksepäin....eikä varsinkaan yllättyä lopputuloksesta. Tää kuulostaa taas joltain ihme yleistykseltä mutta ei.....ei......ei......asianomaiset tietää missä mennään!


Väkivalta lopettaa perseilyn. Kitisijöillä on tapana tunnetusti kaivaa verta nenästään, ja luikkia koloihinsa nyyhkimään tosipaikan tullen. Pataan vaan jos tilanne sallii. Munattomia, kun on nyky-yhteiskunta turvoksissa.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3420 • • Aurinkoneiti
Hmmm, yläselkään sattuu kävellessä ja selälleen nukkuessa, mutta ei tanssiessa.