Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,184,994 views

Avatar
#2681 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

Aurinkoneiti, 23.11.2009 22:07:

Mie pidän tuosta sinun ajatuksesta, koska siitä on kokemuksia itsellänikin.*joo*



Oon pahoillani, mutta oikeastaan eniten niiden ihmisten puolesta, jotka näin toimivat. *joo* Joillain on pokkaa...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2682 • • Aurinkoneiti
Kaamoskokko voisi olla hyvä juttu tähän vuodenaikaan.
sapeli

Posts: 11,768

#2683 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Viimeisen puolen tunnin tunneskaalaa:

*haukottel* *whaat* *pökr* *whaat* *jiihaa* *hmph* *uuh* *joo* *eiei* *senkin* mut sit kuitenkin *hymy* *pepsodent* *tanssittel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#2684 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

sapeli, 24.11.2009 16:11:
Viimeisen puolen tunnin tunneskaalaa:

*haukottel* *whaat* *pökr* *whaat* *jiihaa* *hmph* *uuh* *joo* *eiei* *senkin* mut sit kuitenkin *hymy* *pepsodent* *tanssittel*



Ihanaa, hellyin :DD

My own penny:

Kivaa kipua havaittavissa lihaksistossa, huomenna vielä lisempää! <3
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2685 • • Aurinkoneiti
Mielikuvitukseni on saanut uudet ulottuvuudet.*tirsk*
Ergilion

Posts: 751

#2686 • • Ergilion
mietiskelin tässä, ettäh....

jos sitä yrittäis anoa Palvelukseenastumis päivämäärän aikaistamista

tällä näkymin intti ois 12.7.2010

niin mietin jos sitä tuota yrittäis päästä vielä tuohon 1/10 erään joka alkais 11.1.2010

kun ei tuo opiskelu tunnu maittavan tällä hetkellä niin sais sitten tuon intin ainaki pois alta ja samalla vähän vaihtelua ja rutiinia tähän elämään

*hmph*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

hane

Posts: 242

#2687 • • hane
Pessimisti mikä pessimisti mutta nämä 7-10 päivän työputket alkaa haiskahtaa siltä, että tässä on työnantaja polkemassa vanhaa kunnon 7 päivän työviikkoa vapaapäivineen sinne alhaisimpaan ja kohta eletään putkessa eikä millään päivällä oo mitään väliä ku ollaan aina niin auki ku ääliöt ei ehi ostaa ruokaa viikon kuudessa päivässä. V****.

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Avatar
#2688 • • Lilly Guest
*pihkassa*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2689 • • Aurinkoneiti
Kauneutta, romantiikkaa, eroottisuutta, arkea, pieniä ihania juttuja...
pululu

Posts: 1,102

#2690 • • pululu .jemmutti.
Miten niin ei muka toimi. Toimii se.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2691 • • Aurinkoneiti
Vuoden viimeinen kuukausi meneekin ihmetellessä. Tammikuussa taas sitten tapahtuu, ja alkaa uudet jutut. Niin kävi viime vuonnakin.*ding*
Fyysistä ja henkistä vetovoimaa se pitää olla. Se ei voi olla vain yhdenlaista.
Avatar
#2692 • • Muussika Guest
Tiettyyn pisteeseen asti sitä jaksaa yrittää. Sitten, kun on tehnyt parhaansa, voi yrittää rauhoittaa mielensä: Mä ainakin yritin ja tein kaikkeni. Enempää ei tarvitse. Kukaan ei pysty ihmeisiin yksin.

Bailey's hörpsy naamaan ja unille.
kinderi

Posts: 1,783

#2693 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kummastutaa vaan että miten ihmeessä noi 2veet jaksaa rymytä ihan täysillä tähän aikaan vielä *ding*
Ittee väsyttää selkeesti enemmän enkä mä varmasti ole remunnu yhtä paljoa tänään :DD

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#2694 • • Freja Sihteeri
Yläkropan lihakset niin jumissa että päätä särkee ihan julmetusti. Au. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#2695 • • sapeli jokukukamikä?
Päästäis jo muuttamaan! Haluu jo että tää hässäkkä on ohi!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

La Petite

Posts: 1,160

#2696 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Replying to Penni ajatuksistasi:

Vampyrella, 1.12.2009 22:31:
Tiettyyn pisteeseen asti sitä jaksaa yrittää. Sitten, kun on tehnyt parhaansa, voi yrittää rauhoittaa mielensä: Mä ainakin yritin ja tein kaikkeni. Enempää ei tarvitse. Kukaan ei pysty ihmeisiin yksin.

Bailey's hörpsy naamaan ja unille.


Kylläpäs näyttää ihan siltä mitä olin itse kirjoittamassa (paitsi toi baileys *vink* )

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#2697 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

La Petite, 2.12.2009 10:30:

Kylläpäs näyttää ihan siltä mitä olin itse kirjoittamassa (paitsi toi baileys *vink* )



Bailey's auttaa joka vaivaan. *vink*

Tämän päivän aatoksia:

Vaikeat kohdat on usein niitä hedelmällisimpiä. Välillä vaatii ihan pirusti uskallusta ja voimia kohdata omat kipukohtansa ja olla alaston ja haavoittuvainen, mutta prosessi on välttämätön ihmisen kasvun, eheyden ja onnellisuuden kannalta.
Jutu

Posts: 3,054

#2698 • • Jutu Blondi
Enää muutama viikko ja sitten saan lomailla. Ja nyt ihan oikeesti kyllä kieltäydyn sijaisuudesta jos sitä tarjotaan. Rupee tää mielenterveys menee sen verran kovaa vauhtia jonnekin metikköön. Täytyis varmaan varailla lekurille aikaa, mutta jotenkin musta tuntuu, että mua ei oteta siellä vakavasti.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#2699 • • Muussika Guest

Replying to Penni ajatuksistasi:

Jutu, 2.12.2009 23:15:
Enää muutama viikko ja sitten saan lomailla. Ja nyt ihan oikeesti kyllä kieltäydyn sijaisuudesta jos sitä tarjotaan. Rupee tää mielenterveys menee sen verran kovaa vauhtia jonnekin metikköön. Täytyis varmaan varailla lekurille aikaa, mutta jotenkin musta tuntuu, että mua ei oteta siellä vakavasti.



EHDOTTOMASTI varaat ajan. Mullakin kestää välillä liian kauan, että osaan myöntää itselleni tilanteen vakavuuden ja arvostaa itseäni tarpeeksi tässä vaatimusten ja suorittamisen viidakossa, mutta kenenkään ei tarvitse olla superihminen eikä kone. Jossain se raja tulee vastaan.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#2700 • • Aurinkoneiti
Olipas helevatun typerä suomiäiti Suomipopilla *grr*