Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,246,616 views

zenny

#801 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kävin salin ovel vaan todetakseni et avainkortin lukija on rikki eikä pääse tänään sisälle... harmittaa..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Freja

#802 • • Freja Sihteeri
Miksi laitoin ensin ice poweria ja sitten vasta naamarasvaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

oooo

#803 • • oooo
Oi oi kun tää Golden Capin Green apple on hyvää. Kun sais kullan tänne juomaan tota mun kanssa. Se tykkäis tosta. Mutta kulta on kaukana *uuh*
Kolera

#804 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
alkais olee taas paha olo eli saiskoha nyt vihdoinki motivoiduttua tarpeeks tekemään jotain

Onko onni sitä ettei tiedä paremmasta?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aurinkoneiti

#805 • • Aurinkoneiti
Onko ikuisuus olemassa? Eilistä(menneisyyttä) ei ole enää olemassa,eikä huominen vielä. On vain tämä päivä. Mä haluaisin juoda yhden siiderin.
KooKie

#806 • • KooKie aka. Petress Pan
Lontoo, Praha, Rooma, Barcelona, Budapest, Varsova...? Minne sitä menis tekemään mielikuvista todellisuutta?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

rose

#807 • • rose vakaasti epävakainen
Voi vittu minkä kokonen muuttoressi *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

#808 • • sapeli jokukukamikä?

sapeli, 23.10.2006 19:35:
Just nyt tuntuu jännästi siltä että kaikki asiat, sekä ikävät että mukavat, tuntuu voimakkaammin... Tuntuu siltä että elää jotenkin täydemmin. Ja huomaa kuinka elämä on niin täynnä kaikenlaisia asioita ettei niitä voi mitenkään kaikkia huomata samanaikaisesti. Tärkeintä lienee tiedostaa ikävätkin asiat mutta elää keskittyen niihin mukaviin.

Paljon on kaikkea hienoa. *sydän*

Hmm, tämäkin oli maanantai. Nyt on taas ollut alkuviikko tämmöinen olo *hymy* Aika siistiä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Peikkotyttö

#809 • • Edited Peikkotyttö
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,ne hämmästyttää,kummastuttaa pientä kulkijaa...

*ding*eksyksissä*ding*

--
Groove is in the Heart

Bellezaaa

#810 • • Bellezaaa Afrodite*
farmakologia,farmakologia,farmakologia*hihu*
mut nyt maate*haukottel*
Miazu

#811 • • Miazu Päivänsäde
yliherkän kiitollisen onnellisen sumuttamia ajatuksia pää täynnä ja vaikea tyhjentää niitä mutta ehkä tälläinen liian hyvän saundin kuunteleminen ennen nukkumaan menoa ei ole kannattavaa ;D
typo

#812 • • typo Testaaja
Samperin samperi. Huolella valmisteltu farmi Travianissa meni ja deletoi accountinsa. *nyyh*

.pi.

--
.psychedelicious.

rose

#813 • • rose vakaasti epävakainen
Miten kannattaa sisustaa kaksiovinen huone fengshuin mukaan? Ja kestääkö mun huoneen energiat aloe veran tervävälehtisyyden nyt kun hankin vastapainoksi tollasen pyöreälehtisen kasvin. Pitäisköhän yrittää vielä elvyttää puoli vuotta melkein hengissä sinnitellyttää orkideaa vaikka siitä tulee huonoa energiaa? Toisaalta se on selvinnyt niin pitkään mun kanssa että ois sääli heittää se menemään..

--

KooKie

#814 • • KooKie aka. Petress Pan
Voisko joku muu päättää mun puolesta, mitä mä teen tänä iltana. En osaa yhtään päättää, kun en oikein tiedosta, miten löytyisi fiilistä eri vaihtoehdoille. *ding*

--

domi

#815 • • domi Työn sankari.

KooKie, 5.12.2006 16:46:
Voisko joku muu päättää mun puolesta, mitä mä teen tänä iltana. En osaa yhtään päättää, kun en oikein tiedosta, miten löytyisi fiilistä eri vaihtoehdoille. *ding*

Klubitus päättää puolestasi. Annat vain vaihtoehdot.
rose

#816 • • rose vakaasti epävakainen

mku, 5.12.2006 16:44:

Hmm.. tossa Fengshuissa on se perse, että jos sitä rupee liian tosissaan tekemään niin se kämpän hienosäätö ei kuulemma lopu ikinä. Toi sun case kuulostaa jo aika yksityiskohtaiselta?

Joskus tuli itsekin noita pintapuolisesti tutkittua mutten ole kauheasti jaksanut järjestellä. Kämpän rahanurkkaan vois tietty hommata jonkun pienen vesipulputtimen ja katsoa alkaako tuohta tulemaan *hymy*

No en mää ihan kauheen tosissani noita miettiny =) Varmaan teen niinkun parhaalta tuntuu ja uskon että se on "oikea" tapa. Silleen tulee varmaan just mulle sopivimmat energiavirrat *hihu* Rahapuuta oon hankkimassa kyl ehdottomasti ;) Tai vaikka kolme.

--

KooKie

#817 • • KooKie aka. Petress Pan

domi, 5.12.2006 16:49:
vaihtoehdot.

Eli meenkö kaveripossen kanssa "YO -juhliin" konemusadiggailemaan, Planet of Loveihin, vai Milluihin? Vai jäisinkö vaan kotiin jumittelemaan ja venailemaan huomista Millu -rundia? :)

--

domi

#818 • • domi Työn sankari.

KooKie, 5.12.2006 16:52:
---
domi, 5.12.2006 16:49:
vaihtoehdot.

---

Eli meenkö kaveripossen kanssa "YO -juhliin" konemusadiggailemaan, Planet of Loveihin, vai Milluihin? Vai jäisinkö vaan kotiin jumittelemaan ja venailemaan huomista Millu -rundia? :)

Tänään PoL, huomenna Millut. ^_^ Vaihtoehtoisesti Millut * 2.
KooKie

#819 • • KooKie aka. Petress Pan

domi, 5.12.2006 16:53:
Tänään PoL, huomenna Millut. ^_^ Vaihtoehtoisesti Millut * 2.

Fuck teh rest - kuolema kuittaa univelat. *jiihaa* :D

--