Aurinkoneiti, 13.9.2008 15:31:
Jos minulla olisi lapsia, en ostaisi heille kananugetteja ruoaksi.
Miksi?
3,736 posts, 187 pages, 1,244,615 views
Aurinkoneiti, 13.9.2008 15:31:
Jos minulla olisi lapsia, en ostaisi heille kananugetteja ruoaksi.
Vampyrella, 15.9.2008 17:37:
...Mä olen perusluonteeltani optimisti, ja olen tähän kaikkeen koittanut suhtautua positiivisesti. Tottahan onkin, että mä todella tykkään työstäni, mutta kun vaan pystyisi samalla elelemään omaa elämäänsä... Voikohan tämmöinen yhtälö koskaan toteutua tällä alalla? Olisi hienoa löytää työ, jota haluaa ja jota on _mahdollista_ tehdä vaikka lopun elämänsä, mutta epäilenpä kovin kuinka onnistuisi oman pikkulapsen kasvattaminen ja hoitaminen tämmöisen työn kanssa. Todella harmi. :(
...
Zeratul, 15.9.2008 17:54:
Oon kans ihmetelly et löytyyks tolta alalta inhimillisiä hommia. Mitä täs oon seurannu vierestä ku yks parhaista kavereista tekee samansuuntasta vuoroo ja tosiaan viel kasvattaa sitä muksua, ja pahaa kyl tekee. Ja sen kerran ku kaverilla ois esim. viikonloppuna riittävä määrä vapaata et kerkeis viihdyttää itteensä nii sen muija viel jaksaa sotkee kaiken. Ehkä toi ois viel siedettävää jollei toisella puoliskolla ois menkat kuutena päivänä viikos, mut nykysellä menolla ei voi ku ihmetellä et kaverilla on pysyny pää kasassa.