Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,244,542 views

sapeli

#1281 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian, 1.11.2007 13:47:
Jostain syystä ilahduin äsken ihan pirusti siitä, että puhelimeni näyttö on niin selkeä. Tiesin sen kyllä ennenkin, mutta äsken tuli ihan erikseen "onpas kiva juttu"-fiilis. :o

Ajattele kuinka upeata olisi omata sellainen valikoiva kultakalamuisti, että jokainen jäätelö on parasta ikinä ja jokainen kevät, kesä, syksy ja talvi olisi hienoin ikinä, jne... Mä oon jo kovasti harjotellu tota mut käytännössä mä vaan unohtelen randomeja asioita *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avernian

#1282 • • Avernian Kerettiläinen

sapeli, 1.11.2007 13:50:
Ajattele kuinka upeata olisi omata sellainen valikoiva kultakalamuisti, että jokainen jäätelö on parasta ikinä ja jokainen kevät, kesä, syksy ja talvi olisi hienoin ikinä, jne... Mä oon jo kovasti harjotellu tota mut käytännössä mä vaan unohtelen randomeja asioita *nauru*

Mut ainakin sopii hyvin Pohjois-Haagan traditioihin todeta jokaisen biisin kohdalla "Paras biisi ikinä!" *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

zenny

#1283 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
äkkiä kello kuuteen ja pois täält duunista.. ja ei noit asiakkaitakaa tarvis käydä turhan paljoo enää tänää...*igor* nii ja sit nopee myös sunnuntai ku tää lähtis kanarialle viikoks *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Zeratul

#1284 • • Zeratul Captain miserable
Meinasin kirjottaa "minka leffan katsoit viimeksi" topikkiin siitä että katottiin viime vkl Spiderman3 leffa ja rupes ottaa päähä ku niin moni asia oli väärin suhteessa sarjakuviin. No, onneks en oo kattonu ykköstä enkä kakkosta.
Sarjakuvanki lukeminen jäi jossain vaiheessa ku tarinat rupes menee liian sekaviks esim. toistakymmentä vuotta sarjiksessa seikkaillu hämis oliki vaan klooni alkuperäsestä, sun muuta paskaa.
Olihan se paljo hauskempaa joskus kasarin alkupuolella ku hämis oli hauska typpi joka pilkkas ja ärsytti vastustajiaan aina tilaisuuden tullen.

Päivän ajatus: Pitäiskö tän raivostuttavan tavan muodostamisesta oman käytökseni suhteen sittenki syyttää äitini käyttäytymisen sijaan hämähäkkimies-sarjakuvia?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Freja

#1285 • • Freja Sihteeri
En tiedä, mitä mun päässä liikkui kun päätin innoissani ruuvaa eteisestä ton hemmetin plafondin irti, ja ruuvaa se kahel ruuvil kii ku nyt se roikkui (ihan loistavasti ja pysyvästi) vain yhden ruuvin varassa.

Irrottaminen onnistui vallan helposti, takas kiinnilaittamisessa meinas niiiin mennä hermo! Kaiken lisäks oon nii lyhyt, et piti ottaa avuks tuolit ton yhen jakkaran alle. Se ny oiski puuttunu, jos oisin tippunut siitä.

Lopputulos: Sain plafondin takas kattoon, roikkumaan sillä hemmetin yhellä ruuvilla.

Tänään pitää käydä kaupungis palauttaas leffa, voisin samal käydä kukkakaupas ja ruokakaupas.

Ensin vaan vielä lisää siivousta. Kaikki ruuvattavat jutut jätän paikoilleen. Niille tehkööt sitten joku mies jotain kun tarvis.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

#1286 • • Heli vai kuka se oli
Mä en oikein tajuu, et miksei voi sanoo suoraan, jos tietää et vaik on tulos myöhemmin kotiin?
Pitää lasketella jotain ihme luikuria, kuten:

a) tuun heti aamusta
b) en huomannu sun soittoos, ku oli äänettömällä (mut äkäsen viestin jälkeen soittaa heti?)
c) no huomenna sit hengaillaan (ja kello on jo seittemän)
d) suunnitelmat voi muuttua (mut miksei niist voi ilmottaa?)

Ei mua sillee ärsytä, mut ihmettelen vaan.
Mitä haittaa ois siit, et sanois et: "en tiä kauanko mul menee tai: "ei kai sua haittaa, kun sovittiin tällee näi.." ??

Enemmän mielipahaa/kummastusta aiheuttaa se, et kierrellään ja kaarrellaan eikä tulla oikein mihinkään tulokseen, ja kaiken saa lypsää toisesta irti.

En niinQ uhtaan ummarra.

miehet *ding*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

#1287 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 3.11.2007 19:00:

-juttu-

miehet *ding*

toi on niiiiii rasittavaa... et jos tietää, ettei oo tulossa, tai et suunnitelmat muuttuu, ni voishan sitä sit ilmottaa...
ku säkää et mikään pirttihirmu oo, et jos suunnitelmat muuttuis ni se ei ois maailmanloppu

mut miehet *toktok*

--
pinkki on pop!!!

Heli

#1288 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 3.11.2007 19:16:

ku säkää et mikään pirttihirmu oo, et jos suunnitelmat muuttuis ni se ei ois maailmanloppu

nimenomaan, en mä siit kilareit sais , jos on tunnin, kaks, tai vaik kaks päivää jäles aikataulusta.
*justjoo*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

#1289 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 3.11.2007 19:19:

nimenomaan, en mä siit kilareit sais , jos on tunnin, kaks, tai vaik kaks päivää jäles aikataulusta.
*justjoo*

sama tääl.... (jos ois vastaava tilanne siis)
vaik täl hetken tosin ei oo ketään, kelle "ei_vetäis_kilareita" *tirsk*
mut tolla periaatteella kuitenkin, ei sit tartte turhasta niuhoo!!

--
pinkki on pop!!!

Freja

#1290 • • Freja Sihteeri
Taas se meni tähän!
Winampista löytyi ihan ihme fiilistely-/muistelubiisejä ja ny mä si vaa jumitan käpertyneenä peittoon ja muistelen.

Ihme ihmettelyä.

Elämä on kivaa *hihu*

--

Freja

#1291 • • Freja Sihteeri
Taas tilasin uuden Dinersin. Pitäis pikkuhiljaa jo ostaa se uus lompakko, ettei koko aikaa menis magneettinauhat korteista paskaks.

--

Avernian

#1292 • • Avernian Kerettiläinen
Mikä on plafondi?

--

Avernian

#1294 • • Avernian Kerettiläinen
Thx.

--

Freja

#1295 • • Freja Sihteeri
Tää on taas niitä päiviä kun tarvis miehen vierelleen.

Tai ainakin tähän koneen ääreen tekemään ne asiat, mitä mä haluaisin mun koneelle ja netille tapahtuvan :D

--

Freja

#1296 • • Freja Sihteeri
harmittaa. Olin suunnitellu meneväni tänää messuille, mut huomasinkin et ne kestää vaan kuuteen. Pääsen vasta puol viis töistä, joten tänään on sinne ihan turha lähteä. Ehkä huomenna heti aamusta sitten.

--

Freja

#1297 • • Freja Sihteeri
En mä nyt ehkä ihan näin aikasin ois halunnu herätä.

Noh, jos nyt laittelis aamupalaa sun muuta (kun sisänen kello siinä ajassa kerran on), kävis siel messuil ja nukkuis vaikka päikkärit jossain vaihees jos siltä tuntuu.

--

Rubicon

#1298 • • Rubicon
Miks kaikki kiva on aina niin väärin?

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

RiD

#1299 • • Edited RiD Nukemi
Lasi viskiä tärkeälle ystävälle ja toivolle parantumisesta.

*uuh*

--
*super* *possu*

lostgone

#1300 • • lostgone
Nyt ei ole ihan jonkun hygieniatuotteen mainos onnellisten tähtien alla. Tähdätty selkeästikin isänpäivään mainoksen suunnittelussa, mut ei välttämättä ole tähän hetkeen paras mahdollinen kokonaisuus, kun samassa mainoksessa on viime viikon pääuutiset: päähenkilönä Jere Karalahti ja lisäksi isolla teksti Natura killer.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.