Klubitus kiinni..??

36 posts, 2 pages, 5,555 views

#1 • • Van Danne Guest
Onko kellään mitään tietoo että mitä klubbarin sivujen kohtalo on ku ei niihin oo päässy sisään kahteen päivään? :confused:
#2 • • akir0 Guest
Jos en väärin käsittänyt, niin levyrikko. Toimii vissiin aikaisintaan maanantaina.
#3 • • A-E Guest
drphilkyynel.jpg
#4 • • JAYeL Guest

drphilkyynel.jpg

:) ei saa päivän pluriihqhalinyyhkyynel annosta täyteen... voisko joku postaa tänne vaikka sata erilaista hymiöö ohimennen, josko se halpottais vierotusoireita?
#5 • • R2 Guest
Mä vähä odottelen, koska Klubbarin kansaa alkaa näkyä täällä. Vai onkohan Platinum vieläkin iso paha mörkö?
#6 • • MikkiHiiri Guest
Kiksu & polcca is dead
#7 • • OCS Guest

Mä vähä odottelen, koska Klubbarin kansaa alkaa näkyä täällä. Vai onkohan Platinum vieläkin iso paha mörkö?

Kyllä mä ainakin veikkaan, että plattari on vielä se suuri tuntematon klubbarin kävijäkunnalle *igor* *plur* *hihu* *whatever* ;)
#8 • • jesus Guest

Hmmm..

Sanoisin et klubituksen käyttöliittymä vaan pesee plattarin 6-0.
#9 • • Loopy Guest

"ok".

En oo vieläkään saanut postattua siellä kuvaa juuri siihen haluamaani paikkaan, mihin sen haluaisin. Ehken vaan osaa.

Nää "pakettiratkaisufoorumit", kuten Plattarin tapauksessa phpBB toimii kohtuulisen samalla logiikalla kuin valtaosa muista foorumeista, ja siitä johtuen käyttäminen on vaivatonta Plattariin tottumattomienkin keskuudessa.

Mut joo, on klubbarissa omat hyvätkin puolensa.
- "Past Events" sekä pienellä varauksella myös "upcoming events"
- "Miksaukset ja setit" - Sitä palautetta oikeasti tulee, Plattarilta ei juurikaan. Melko pitkälti samat naamat kirjoittavat molemmille foorumeille.
- Kalenteri. Toimii hyvin ja on selkeä.
- Pikkujuttuja, kuten kaverilista sekä omat suosikit. On se vaan niin hirveän ihq ja plur, kun näkee ketä kavereista ehkä tulee samoihin pippaloihin kun mä.

Plattari vie Klubitusta etenkin Audio Techin puolella sekä (varauksin) Freestylessä. Lisäksi tuo "view new posts since last visit" Plattarille kirjautumisen jälkeen on jotain mikä ei vaan Klubbarilla toimi.
#10 • • OCS Guest

Mut joo, on klubbarissa omat hyvätkin puolensa.

Eiköhän tästä ole keskusteltu jo siihen tarkoitetussa topicissa. Kaivakoon joku sen esiin, jos tekee mieli taas vertailla näitä kahta foorumia :)
Caro²

#13 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Odottelinkin milloin plattaripuristit rupee nostattelemaan itsetuntoa tähän topikkiin.. Ei näemmä kovin kauaa tarvinu odottaa :excellent:
#14 • • Roz Guest

- "Miksaukset ja setit" - Sitä palautetta oikeasti tulee, Plattarilta ei juurikaan. Melko pitkälti samat naamat kirjoittavat molemmille foorumeille.

Voi olla että miksauksista kommentteja saakin, mutta harmi vain, että demobiiseistä siellä palautetta heruu aniharvoin. Käyttöliittymänä Plattari tykittää Klubbaria keveydellään ja silkalla selkeydellään mun mielestäni.
#15 • • MikkiHiiri Guest

Voi olla että miksauksista kommentteja saakin, mutta harmi vain, että demobiiseistä siellä palautetta heruu aniharvoin. Käyttöliittymänä Plattari tykittää Klubbaria keveydellään ja silkalla selkeydellään mun mielestäni.

No mielestäni lähinnä musiikkityyleissä ero. Plattarilla kommentoidaan nykyään demosissa lähinnä pelkkää teknoo, diipimpää housemusaa ja eksperimenttaalimpaa. Klubbarissa enemmän proge, kiksu, polkka ja vähemmän noita muita, jos ollenkaan.

Käyttöliittymästä samaa mieltä. Toisaalta pikaviestiminen on klubbarissa paljon paremmin toteutettu.
#16 • • ville Guest

Käyttöliittymästä samaa mieltä. Toisaalta pikaviestiminen on klubbarissa paljon paremmin toteutettu.

Pystyykö plattarissa lähettämään pikaviestejä :eek:

IMO klubbarin käyttöliittymä on ominaisuuksin nähden varsin jees: Yksityisvietit, pikaviestit, ryhmäviestit, online, sanoma, galleria, kalenteri, forumi, kaverit, suosikit ja ne miljoona pientä juttua jota en nyt muistanut aiheuttavat pakosti sen, että käyttöliittymään on aluksi hankalampi päästä sisälle.

Noin keskimäärin klubbari on kavereiden kanssa viestimiseen aika pirun loisto keksintö... klubbarin avulla on ollut helppo kutsua/säätää esim. mökkiviikonloppuja, tupareita, etkoja, jatkoja ja ulkomaanmatkoja. Vastaavan homman vääntäminen ilman klubbaria olisi oikeesti ollut paljon paljon hankalampaa.
#17 • • Loopy Guest

Pystyykö plattarissa lähettämään pikaviestejä :eek:

Taisi tarkoittaa yksityisviestejä.

Noin keskimäärin klubbari on kavereiden kanssa viestimiseen aika pirun loisto keksintö... klubbarin avulla on ollut helppo kutsua/säätää esim. mökkiviikonloppuja, tupareita, etkoja, jatkoja ja ulkomaanmatkoja. Vastaavan homman vääntäminen ilman klubbaria olisi oikeesti ollut paljon paljon hankalampaa.

Eräs tuttu selitti kevättalvella silmät kiiluen eräästä ryhmäviestiketjusta, joka on elänyt jo muutamia vuosia. Hehkutus oli ilmeisen perusteltua.

Mutta niinkuin itse tuossa sanoit, Klubbarin sielunelämästä jyvälle pääseminen oli tuskan ja työn takana, ensimmäinen kuva on vääjäämättömästi hymiöiden kaatopaikka.

Mut kyl sitä pikkuhiljaa on alkanut jopa pitämään Klubbarista jossain mittakaavassa - pitää omata vaan medialukutaitoa ja pelisilmää threadien lukemissa.
#18 • • ville Guest

Eräs tuttu selitti kevättalvella silmät kiiluen eräästä ryhmäviestiketjusta, joka on elänyt jo muutamia vuosia. Hehkutus oli ilmeisen perusteltua.

Olihan se ... harvalla kaveriporukalla on käytössä omaa phpbb forumia ja vaikka olisi niin sitä jengi tuskin katsoisi yhtä tiheästi kuin klubbaria.

Mut kyl sitä pikkuhiljaa on alkanut jopa pitämään Klubbarista jossain mittakaavassa - pitää omata vaan medialukutaitoa ja pelisilmää threadien lukemissa.

Kalenteri, yleinen keskustelu ja bilekeskustelu. Satunnaisesti miksaukset, tulevat-, menneet tapahtumat sekä muu maailma. Siihen se sitten jääkin, muu on aika rapaa.

Mä sanoisin, et klubbarissa ja plattarilla vietän yhtä paljon aikaa jos puhutaan varsinaisesta forumista. Kokonaisajassa klubbari vie plattaria kuin märkää rättiä juuri noiden viestiominaisuuksien takia. Kun kaikki kaverit löytyy klubbarista se on oikeesti paras paikka tavoittaa suurempi määrä jengiä tai välittää pikaviestejä.
#19 • • peepe Guest
:sad: ei vieläkään
#20 • • Miika Kuisma Guest
Äsken tuli jo "Forbidden" erroria, eli varmaan aika pian!