36 posts, 2 pages, 5,571 views
Mä vähä odottelen, koska Klubbarin kansaa alkaa näkyä täällä. Vai onkohan Platinum vieläkin iso paha mörkö?
Mä vähä odottelen, koska Klubbarin kansaa alkaa näkyä täällä. Vai onkohan Platinum vieläkin iso paha mörkö?
Sanoisin et klubituksen käyttöliittymä vaan pesee plattarin 6-0.
Mut joo, on klubbarissa omat hyvätkin puolensa.
Kaivakoon joku sen esiin, jos tekee mieli taas vertailla näitä kahta foorumia :)
Sanoisin et klubituksen käyttöliittymä vaan pesee plattarin 6-0.
- "Miksaukset ja setit" - Sitä palautetta oikeasti tulee, Plattarilta ei juurikaan. Melko pitkälti samat naamat kirjoittavat molemmille foorumeille.
Voi olla että miksauksista kommentteja saakin, mutta harmi vain, että demobiiseistä siellä palautetta heruu aniharvoin. Käyttöliittymänä Plattari tykittää Klubbaria keveydellään ja silkalla selkeydellään mun mielestäni.
Käyttöliittymästä samaa mieltä. Toisaalta pikaviestiminen on klubbarissa paljon paremmin toteutettu.
Käyttöliittymästä samaa mieltä. Toisaalta pikaviestiminen on klubbarissa paljon paremmin toteutettu.
Pystyykö plattarissa lähettämään pikaviestejä :eek:
Noin keskimäärin klubbari on kavereiden kanssa viestimiseen aika pirun loisto keksintö... klubbarin avulla on ollut helppo kutsua/säätää esim. mökkiviikonloppuja, tupareita, etkoja, jatkoja ja ulkomaanmatkoja. Vastaavan homman vääntäminen ilman klubbaria olisi oikeesti ollut paljon paljon hankalampaa.
Eräs tuttu selitti kevättalvella silmät kiiluen eräästä ryhmäviestiketjusta, joka on elänyt jo muutamia vuosia. Hehkutus oli ilmeisen perusteltua.
Mut kyl sitä pikkuhiljaa on alkanut jopa pitämään Klubbarista jossain mittakaavassa - pitää omata vaan medialukutaitoa ja pelisilmää threadien lukemissa.