Työpaikka ongelmana?

44 posts, 3 pages, 9,772 views

Panfobia

Posts: 521

#21 • • Panfobia
yana4000:

apua. onkohan munkin työpaikalla reivaajia? pitäisköhän vakoilla ja vältellä


Joo. Siis ehdottomasti. Mä oon kuullu et ne on kauheeta porukkaa. Käyttää huumeita, harrastaa rivoo seksiä ja tekee kaikkee muuta hirveenkauheenkamalaa... *nauraa*

--
*sydän*

tuitui

Posts: 1,258

#22 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mun entisellä työpaikalla onnistuin mun ikäselle työkaverille mainitsemaan bileistä...eihän se mitään mut heti tuli kysymys: "mites ne huumeet siellä?" sanoin vaan et samalla lailla siellä kun täälläkin.Ei sit kommentoinut enää..näytin kuviakin bileistä koneelta ja se oli ihan "haltioissaan".Sit kerran aloin selittää jotain neonista kuinka se tulee aina samalla bussilla mun kanssa keskustaan et onkohan se töissäjossain siinä lähellä. (kerroin sille mikä/kuka neon on ja millainen) Ni siihen tää et hei mun isosisko oli muuten isosena riparilla ja siellä oli kans joku outo tyyppi joka pukeutu neon-värihin ja hiukset olin neon-väreillä värjätty..naurahdin että no johan on..näytin neonin kuvan netistä ja työkaveri siihen että: "herran jumala, toihan on se sama poika!"

sen jälkeen naureskeltiin vaan kaikelle bileisiin ja tavan rafoihin liittyvälle...
muut ei kyl kai olisi ymmärtänyt..niin vanhojakin oli mut mun ikäiset oli ihan et jees...ne meni keskiviikkoisin njr pool partyihin ja mä menin everiin..aamulla kaikki valitettiin yhessä pahaa oloamme! *pelle*

- hulivili hupakko -

*plur*

[muokattu 31.10.2002 21:52]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#23 • • tuntematon Guest
Unity(f):

Mä kerroin edellisessä työpaikassa et oon reivaaja... sen jälkeen mua selvästi välteltiin... seuraavassa työpaikassa en aijo kertoo et oon reivaaja... saavat luulla mitä tahtoo....*pahis*



Jos tota termiä käyttäisit ja oltaisiin samassa duunissa niin kyllä mäkin välttelisin sua. No offence intented.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#24 • • Lost-Soul los pallos
anqqa:

ei mitää erityisen suuria ongelmia, tosin sanomista on tullu siitä etten juo tarpeeks :D useamminkin on pomo tullu vanhan viinan hajuisena duuniin ja uhannu juottaa mut joku päivä vielä kaatokänniin.. että näin meillä ;)


Mulle kelpais kyllä tollanen pomo... Entinen pomo melkein erotti mut jos olin vähänkin väsynyt ja nykyistä pomoo ei näy täällä kun kerran viikossa... SEKIN ON JO VÄHÄN PLUSSAA

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

¡ Previous post about a year ago !
innae

Posts: 1,377

#25 • • innae PaskaJätkä
Hieman haittaa toimintaa kun tuppaa nuo viikonloput olemaan töitä... Ja kyllä ne tietää että kun on rahaa ja vapaata (eli harvoin) käyn bileis, mutta eipä se niitä haittaa...

--
PaskaJätkä

Avatar
#26 • • Enkeli Guest
mä en ole kertonut töissä oikein mitään, ei nää lapsiperheiden äidit kuitenkaan mitään tajuu ni on parempi olla ihan hiljaa koko yksityiselämästä...*niinon*
*hymy* saavat miettiä mitä haluavat....jos miettivät mitään...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#27 • • Jussi Soro choon!
Periaatteessa käytännön pakosta oon joutunu kertoon pomolle, et soittelen levyjä, kun välillä tarvii pyytää jotain muutoksia työvuoroihin. Tähän saakka on ainakin suhtautuminen ollut tosi asiallista, työvuorot on vaihtunu aina kun on tarvinnu, eikä ainakaan mitään kommentteja oo tullu. Voi tietty johtua myös siitä, että hoidan duunini aina ajallaan eikä muutenkaan oo ollu mitään ongelmii duuneis.
JG

Posts: 73

#28 • • JG Outo hymyMmiäs
Joo, moon kuullu et se mitä ei muut ei tiedä ei voi itseään vahingoittaa. Loppujen lopuksi se on toinen juttu mitä sä vapaa-ajallasi teet. Jos he luulevat et se on vaan huumeita päivin illoin, niin aika kapea kuva heillä, mut johtuupa siitä kun eivät itse ole käyneet teknoilemassa. Mullakin vaikeuksia että poltan ja olen kansanterveyslaitoksella töissä - kattovat ilkeästi aina kun käyn sauhuttelemassa tupakkia, mut I don\'t care! Se on oma päätökseni miten kahvitaukoni pidän, eikö? Eli varmaan kannattaa olla ihan hissun kissun yksityiselämästään ja pitää pelkkänä duunijutteluna kaiken *hymy*

--
® - Havi - ™

Juhgu

Posts: 7,921

#29 • • Juhgu Virnistelijä
Minä en ainakaan kerro näillä museotantoille vapaa-ajastani yhtään mitään ;)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ezzy

Posts: 8,060

#30 • • ezzy Droid-pappa
Kaikki työkaverit on pitkään tuntenu mut ja tietää mitä duunailen, pari muutakin kuuntelee konemusaa sujuvasti eli ei ongelmia.
Karski

Posts: 6,049

#31 • • Karski Pomon kätyri
Meillä käy koko firma bileissä ja rännää
yhdessä heroiinia. ^___^

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Elmiira

Posts: 1,446

#32 • • Elmiira
Itsekin olen kyllä pitänyt työn ja vapaa -ajan visusti erillään. Se onkin sinänsä helppoa, kun kioskilla olen aina yksin töissä ja nään työkavereita vaan vuoron vaihtuessa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Jussi Soro

Posts: 6,385

#33 • • Jussi Soro choon!

Tres:
Meillä käy koko firma bileissä ja rännää
yhdessä heroiinia. ^___^


Siisti lafka, rekrytoidaaks teille nyt?
Karski

Posts: 6,049

#34 • • Karski Pomon kätyri

JussiS:
---
Tres:
Meillä käy koko firma bileissä ja rännää
yhdessä heroiinia. ^___^
---
Siisti lafka, rekrytoidaaks teille nyt?



Valitettavasti ei tällä hetkellä, mut jos
jossain vaiheessa tulee tarvetta
niin tää on se paikka jossa mä
rekryyn *nauru*

[muokattu 2.4.2004 10:49]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#35 • • Jussi Soro choon!

Tres:
Valitettavasti ei tällä hetkellä, mut jos
jossain vaiheessa tulee tarvetta
niin tää on se paikka jossa mä
rekryyn *plur*


Siistii!

Oon vapaa töihin kesäkuun alusta, palkkatoive pyöreet 2000 / kk :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en menisi kertomaan bileissä käymisestä työpaikalla, ihan varmuuden vuoksi. Mutta jos jossain tulisi puhe siitä, kuinka kova meno oli taas viime lauantaina jossain lost & foundissa niin saattaisin ehkä vähän hymistellä *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#37 • • pia^^ Guest
Teen yötyötä yhes baaris ja siel kaikki tietää et käyn bileis, eikä mitää ongelmaa oo ollu. Yks työnantaja ei kauheesti tykkää et käyn, mut pitää sitä mun omana asiana. Sit siel on toinen tyttö joka ain sillo tällö käy kans nostamass jalkaa bileissä.

Nyt hain päivätyöhönkin ja jos sinne pääsen ni tuskin aluks ainakaa kerron et käyn pileis, ehkä sit joskus aikanaan. Tai jos huomaan et joku muu sielt käy, ni sit en tiiä. *hymy*
kilobitti

Posts: 2,419

#38 • • kilobitti 1-2-3 techno
en ole nähnyt mitään syytä piilotella tätä taustaa. Aika paljon toisten asenteisiin voi vaikuttaa ihan sillä mitä sanoo ja miten sanoo, esim. ”meen tänään kuuntelemaan teknoa” vs. ”meen tänään REIVEIHIN”.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

typ0

Posts: 1,892

#39 • • typ0 syntax error
porukka tietaa duunis et kayn bileis ja heittaa settii et mitas meinaat tanaa kuosaa. tosin eipa sinansa kaikki meian makis dokaa niin paljon ettei mitaan tajuu.. et vitsi linjalla kaikki on pomo nauraa mun hiusvareille lavistyksist kukaan sano enaa mitaan ja se on siin.. iha jees meininkii vaik onki orja duuni...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

miguel

Posts: 97

#40 • • miguel
Mä olen tällä hetkellä aika konservatiivisella alalla, mutta reivit ei ole ollut koskaan ongelma työkavereille. On juteltu avoimesti joidenkin kanssa, joka raveihin liittyvistä lieveilmiöistäkin.
Kaikkeen tosiaan vaikuttaa se miten asiat itse tuo esille.