Työpaikka ongelmana?

44 posts, 3 pages, 9,713 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#1 • • Roger Roger Kentti
Tässä mietiskelin onko kenelläkään muulla ongelmana työpaikka biletyksen suhteen? Tarkoitan sitä, kun edustan tietyn sorttisia ihmisiä ja pitäisi elää ns "kilttiä" elämää... Mutta se ei vaan maistu. Vaihtoehtona olisi ainainen dokailu ja kännisten ihmisten katseleminen... Ei kiitos.

Olenkin ollut nyt paitsiossa bileiden suhteen, mutta päätin palata siihen elämään. Työpaikallani ei VARMASTIKAAN oteta tätä kovin hyvin vastaan, kun heillä on omat harhaluulot bilettäjistä (vaikka olen yrittänyt selittää heille toista).

Ideoita miten saan heidät ymmärtämään ja hyvällä omalla tunnolla biletettyä.

Jos joku miettii käytänkö mitään bileissä ja mitä mieltä olen niistä, niin lukekaa mottoni ja päätelkää siitä *pahis*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Panfobia

Posts: 521

#2 • • Panfobia
Tarvitseeko sitä työpaikalla kaikesta kertoa?

--
*sydän*

Avatar
#3 • • nörtti Guest
itse olen saanut oudon lisänimen (stygejunnu) työkavvereilta kun erehdyin kertomaan että tykkään käydä "teknobileissä" suhteellisen usein eli joka viikonloppu jossain *plur*
Avatar
#4 • • Pirpeli Guest
Tämän tirpan työpaikka ei todellakaan tuota ongelmia...Päin vastoin "street credibility" nousee...Tottahan sitä tarvii olla jonkinlainen auktoriteetti, mutta virkeä vapaa-aika pitää muutenkin sitten asiat kunnossa*vink* Muutenkaan esim. läväreistä ei ole haittaa (tosin olen aiheuttanut kasvavan lävärikuumeen myös muutamassa nuoressa...*hymy*)
cosmikki

Posts: 1,261

#5 • • cosmikki
huh. eihän nyt työpaikka voi rajoittaa vapaa-aikaa. miksi siis kertoa työpaikalla kaikki?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

anqqa

Posts: 4,034

#6 • • anqqa tirehtööri
ei mitää erityisen suuria ongelmia, tosin sanomista on tullu siitä etten juo tarpeeks :D useamminkin on pomo tullu vanhan viinan hajuisena duuniin ja uhannu juottaa mut joku päivä vielä kaatokänniin.. että näin meillä ;)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#7 • • Roger Roger Kentti
Osittain se luo paineita, kun sattuu olemaan työpaikan väliaikainen pomo. Olen kyllä rajannut omasta mielestä vapaa-ajan ja työajan selvästi. Pitää varmaan selventää vielä, ettei ne hypi nokalle!

Niin ja ensimmäisenä kun ne kuuli mun bileistä tuli kommenttia: Ai sinäkin olet nappisankari... Miksi hitossa ne mustamaalaa kaikki bilettäjät? Ei kaikki käytä. En tosin väitä itse toimivan ihan batterin voimin *enkeli*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#8 • • yana Guest
"nappisankari" *nauraa*
onpas fiksu pomo

mulla ei o ollu ikinä mitään ongelmaa duunin suhteen. ja onneksi on ollut sen verran joustavaa työaikaa että on voinut maanantain mennä vähän myöhemmin duuniin jos viikonloppu venyy (ellei ole mitään erikseen sovittua siis)

just tänään paltsussa pähkäiltiin maanantain miitin ajankohtaa, mun toivomus oli jälleen kerran ettei se olisi ennen puoltapäivää, just in case vaikka voisin olla mestoilla vaikka kasilt skarppina jos tarve vaatii.

yleisesti kannattaa hoitaa hommat mallikkaasti eikä antaa mitään aihetta joutua laiminlyöntien takia silmätikuksi
_atmos

Posts: 230

#9 • • _atmos
roger roger: eli oli siinä väitteessä jotain perää *ding*
Avatar
#10 • • Kirsikka Guest
No, mä oon sellasessa työssä ettei siellä silleen välitetä mitä tekee vapaa-aikana, siis kun se on iltatyötä ja käyn siel joku 3 kertaa viikossa.. Kesällä olin ihan kokopäivätyössä, ja siellä kyllä bilettämisestä puhuttiin aika paljon.. Mutta ihan positiiviseen sävyyn =) siel oli vakkareina 2 poikaa jotka ihan aktiivisesti käy bileissä ja toinen oli aina silleen pukeutunu ku ois just bileisiin matkalla =D Eli eipä oo tullu ongelmia.. *iloinen*
She

Posts: 717

#11 • • She
Eli.. Töitä ei viä'ä kotiin ja päinvastoin! Toisaalta.. Eipä piletyksestä työnantajan mielestä haittaakaan ole suurimmiksi määrin..

*enkeli*
Katrina

Posts: 605

#12 • • Katrina
Mun nykyisessä (viimeistä päivää) työpaikassani ei kukaan juuri välitä mitä teen vapaa-ajallani. Työ on muuten vaan karseeta ja ahdistavaa. Olen varmaankin maailman onnellisin, kun pääsen sieltä pois.... *ökkö*
Hexa

Posts: 98

#13 • • Hexa Toimittaja
Onhan se hyvä jostain sitä rahaa hommata, et on sit varaa lähtee suomea pidemmälle bilettää. Tosin siitä nyt sit ei hirveesti tääl voi puhuu, et mikä on oikeesti miehiään vapaa-aikana, mut ei se mun mielest kenellekään ees kuulu. Jos hommansa hoitaa töissä kunnolla, ni ei pienestä kaksoiselämän harrastamisesta oikeestaan mitään haittaa oo. Ja kyl nää tääl jo on huomannu, et aina pyörii täl sivul ja tajuu kyl mist on kyse, eikä kukaan sitä pahalla kato. Paitsi pomo tietysti nillittää, et pitäs keskittyy töihin enemmän.. Mut niinhän ne aina.. *hih*

--
24 / 7

UnityF

Posts: 15,721

#14 • • UnityF joo just se
Mä kerroin edellisessä työpaikassa et oon reivaaja... sen jälkeen mua selvästi välteltiin... seuraavassa työpaikassa en aijo kertoo et oon reivaaja... saavat luulla mitä tahtoo....*pahis*
Avatar
#15 • • Cera Guest
ööh. mun työpaikassa ne ei vaan lähinnä ymmärrä miten joku voi kuunnella semmosta musiikkia, mutta ei kukaan oo koskaan mitään ihmeellisempää sanonut. Siellä on pari semmoista joitten lapsetkin kuulemma käy 'tämmösissä', ja ne kerran päivitteli sitä että pojat käyttää hameita ja tytöt vaan rintsikoita ja plaaplaaplaa. vaatteista jotain..

niitä viehättää kovasti aina vknloppujen jälkeen jos käsissä näkyy vielä leimojen jälkiä ja ne kyselee että oliko kivaa tms.

ääh. muutenkin mulla on kyllä varmaan maailman paras työpaikka ihuihu *plur*
Avatar
#16 • • yana Guest
Unity(f):

Mä kerroin edellisessä työpaikassa et oon reivaaja... sen jälkeen mua selvästi välteltiin... seuraavassa työpaikassa en aijo kertoo et oon reivaaja... saavat luulla mitä tahtoo....*pahis*



apua. onkohan munkin työpaikalla reivaajia? pitäisköhän vakoilla ja vältellä
freba

Posts: 151

#17 • • freba
Unity(f):

Mä kerroin edellisessä työpaikassa et oon reivaaja... sen jälkeen mua selvästi välteltiin... seuraavassa työpaikassa en aijo kertoo et oon reivaaja... saavat luulla mitä tahtoo....*pahis*



Minäkin kerroin, vaikken kyllä käyttänyt termiä reivaaja, ja sit huomasin, että monet muutkin kävi bileissä. Kukaan vaan ei aluksi oikein viitsinyt mainita asiasta jostain syystä.
Katrina

Posts: 605

#18 • • Katrina
Lauantaina oli vika työpäivä edellisessä työpaikassa. Päättyi loistavasti, otin omin käsin kiinni varkaan. Tyhmä minä!
arikoo

Posts: 245

#19 • • arikoo Virallinen hörhö
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat!

Tuolla asenteella eteenpäin! Se ei nyt kuulu yhtään kenellekkään mitä teet vapaa aikana, kunhan ei häiritse työtä... Ei tartte tuoda esille yhtään mitään omasta vapaa-ajan vietostaan mitä ei halua kertoa. Ja jättää jutuista pois sellaiset "baarissa kävijät on juntteja", ellei nyt halua sitä välttämättä sanoa.

Mä olen ite kerran sössinyt tän homman... Mutta kyllä mä sain työni pitää ja yleninkin. Mutta kettumaisinta oli antaa muille fuduja sekoilusta... Oli siis niin valheellinen olo haukkua/irtisanoa muita varsinkin niitä jotka tunsi scenestä. Puhumattakaan että tein virheen jota en IKINÄ aio toistaa, palkkasin muijakaverini töihin omaan piiriini. Ja sitten oli tosi kiva kun pomo antoi huutia mulle sen töppöilyistä, rasitti hiukan suhdetta...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

ilarip

Posts: 731

#20 • • ilarip
Unity(f):

Mä kerroin edellisessä työpaikassa et oon reivaaja... sen jälkeen mua selvästi välteltiin... seuraavassa työpaikassa en aijo kertoo et oon reivaaja... saavat luulla mitä tahtoo....*pahis*


ai sellane ketä käy huumereiveis tanssiii huumeteknoo??