Unelmien tv-sarja

13 posts, 1 page, 1,705 views

#1 • • _U Guest
Koska me kaikki olemme erilaisia, ja me pidämme eri asioista (näin tuleekin olla), niin minkälainen tv-sarja olisi SE tv-sarja, jota jaksais kattoa?

Itse en oikein tiedä.
#2 • • Hansu Guest
Itselle ovat kovasti kolahtaneet mm. Twin Peaks, X-Files, Sopranos ja Deadwood. Jos näistä voi jotakin päätellä, niin mulle ainakin passaa sopiva määrä joko pitkäjänteisesti tehtyä mystistä ja tyylikästä jännitystä tai varsin realistista ja mustalla huumorilla sopivasti ryyditettyä draamaa. Odottelenkin kovasti syksyllä alkavaa Roomaa, siinä varmaan toteutuu ainakin laadukas draama (HBO lienee aina jonkinlainen laadun tae) ja muutenkin mielenkiintoinen ja tv:n puolella vähän vähemmän kaluttu historiallinen aikakausi.
#3 • • _U Guest
Mun mielestä reality-sarja "Platinum" vois olla aika kova sana.
#4 • • drS Guest

teknonörtit istuu koneella ja kirjottelee nihkeilyä tai huonoa läppää? jaksaisko moista...
#5 • • Hexe Guest

teknonörtit istuu koneella ja kirjottelee nihkeilyä tai huonoa läppää? jaksaisko moista...

No jaksais! Ainakin sellanen reaaliaikainen lähetys joskus aurinkoisena sunnuntaipäivänä jolloin kaikilla paitsi tapilla on krapula iskis ja kovaa! Kelaasny livenä kattoo kun esim. hempp@ heräilee liian pitkän illan jälkeen ja alkaa kelaileen tapahtumia ja kuvailemaan olotilaa :D
Näkisi myös livenä millaisen mielentilan ja sen pohjustuksen vaatii esimerkiksi Bump!-Topikkiin postaaminen. Saati sitten illanvietot Tamperelaisissa bileissä kypäräkameran kans olis varmaan viihdyttävää kattoo :D
#6 • • _U Guest

No jaksais! Ainakin sellanen reaaliaikainen lähetys joskus aurinkoisena sunnuntaipäivänä jolloin kaikilla paitsi tapilla on krapula iskis ja kovaa! Kelaasny livenä kattoo kun esim. hempp@ heräilee liian pitkän illan jälkeen ja alkaa kelaileen tapahtumia ja kuvailemaan olotilaa :D
Näkisi myös livenä millaisen mielentilan ja sen pohjustuksen vaatii esimerkiksi Bump!-Topikkiin postaaminen. Saati sitten illanvietot Tamperelaisissa bileissä kypäräkameran kans olis varmaan viihdyttävää kattoo :D

:D

Sellanen Big Brother-tyylinen reality vois myös olla aika viihdyttävää. 16 plattaristia karsintojen kautta samaan kämppään, johonkin hikiseen yksiöön ja kaikille tietokoneet ja musavehkeet ja viinaa. Sit jengi alkais avautua plattarissa ja Chuck Norris saapuisi tällöin apuun ja potkaisi takakiertopotkulla aina yhden kilpailijan pois, kunnes olis enää kaks jäljellä. Sit ne finalistit yrittäis hakata Norrisin, mutta Norris potkaisisi tuplatakakiertopotkun ja kaikki sais palkinnoks krapulan ja Norrisin munakarvoja. Ja tää kaikki tapahtuis yhtenä yönä.
#7 • • Ms. Piipi Guest

... kaikki sais palkinnoks krapulan ja Norrisin munakarvoja. Ja tää kaikki tapahtuis yhtenä yönä.

:rolleyes: Tjaa, taas on mk:t kehissä. Tommonen palkinto karsis kyllä mukavasti niitten halukkaitten määrää, kai.... Kaikki ei ehkä haluu Norrisin karvoja palkinnoksi, kai (?!?!?) Tai jos haluu, ni sit vois tulla jopa ihan hirvee määrä halukkaita kisailijoita, se vois jopa kannustaa ihmisiä :eek: :D

HBO lienee aina jonkinlainen laadun tae

Mun mielestä niiltä tulee kans ihan onnistuneita sarjoja.
#8 • • Loopy Guest

Sit ne finalistit yrittäis hakata Norrisin, mutta Norris potkaisisi tuplatakakiertopotkun ja kaikki sais palkinnoks krapulan ja Norrisin munakarvoja. Ja tää kaikki tapahtuis yhtenä yönä.

ZOMG! Teh Magic word!
#9 • • DeaconX Guest
OZ, X-Files, Twin Peaks yhdistettynä Plattari-realityyn.

Tyypit kirjoittelee niin kauan koneellaan sekalaisia juttuja, että alkaa näkyä valkoisia hevosia keskellä olohuonetta. Kummallisia näkyjä nähneet pääsevät jatkoon, loput joko abduktoidaan tai muurataan seinän sisään.
#10 • • Funkatronik Guest

Tyypit kirjoittelee niin kauan koneellaan sekalaisia juttuja, että alkaa näkyä valkoisia hevosia keskellä olohuonetta. Kummallisia näkyjä nähneet pääsevät jatkoon, loput joko abduktoidaan tai muurataan seinän sisään.

Tai niin että irkkailisit juuri #techno.fi:llä ja huoneeseesi ilmestyisi joku pitkä, mysteerinen mies joka sanoisi "the ops are not what they seem"
#11 • • DeaconX Guest
Jep... TAI

"There is a man in the smiling record bag"
"Without E, he points (at the lasers)"
"The kiksukarvat are not what they seem"
#12 • • Daniel Braun Guest

Kelaasny livenä kattoo kun esim. hempp@ heräilee liian pitkän illan jälkeen ja alkaa kelaileen tapahtumia ja kuvailemaan olotilaa :D

:D:D
Helvetti et repeilin nauramaan, naapurit varmaan oikeesti pitää mua hulluna.
Mutta, ei hätää, olen tyttöystävän kämpillä :D
#13 • • _U Guest

"...loput joko abduktoidaan tai muurataan seinän sisään." Aivan v*tun hyvä! Saa repeillä! :D