Itse en oikein tiedä.
13 posts, 1 page, 1,714 views
Mun mielestä reality-sarja "Platinum" vois olla aika kova sana.
teknonörtit istuu koneella ja kirjottelee nihkeilyä tai huonoa läppää? jaksaisko moista...
teknonörtit istuu koneella ja kirjottelee nihkeilyä tai huonoa läppää? jaksaisko moista...
No jaksais! Ainakin sellanen reaaliaikainen lähetys joskus aurinkoisena sunnuntaipäivänä jolloin kaikilla paitsi tapilla on krapula iskis ja kovaa! Kelaasny livenä kattoo kun esim. hempp@ heräilee liian pitkän illan jälkeen ja alkaa kelaileen tapahtumia ja kuvailemaan olotilaa :D
Näkisi myös livenä millaisen mielentilan ja sen pohjustuksen vaatii esimerkiksi Bump!-Topikkiin postaaminen. Saati sitten illanvietot Tamperelaisissa bileissä kypäräkameran kans olis varmaan viihdyttävää kattoo :D
... kaikki sais palkinnoks krapulan ja Norrisin munakarvoja. Ja tää kaikki tapahtuis yhtenä yönä.
HBO lienee aina jonkinlainen laadun tae
Sit ne finalistit yrittäis hakata Norrisin, mutta Norris potkaisisi tuplatakakiertopotkun ja kaikki sais palkinnoks krapulan ja Norrisin munakarvoja. Ja tää kaikki tapahtuis yhtenä yönä.
OZ, X-Files, Twin Peaks yhdistettynä Plattari-realityyn.
Tyypit kirjoittelee niin kauan koneellaan sekalaisia juttuja, että alkaa näkyä valkoisia hevosia keskellä olohuonetta. Kummallisia näkyjä nähneet pääsevät jatkoon, loput joko abduktoidaan tai muurataan seinän sisään.
Kelaasny livenä kattoo kun esim. hempp@ heräilee liian pitkän illan jälkeen ja alkaa kelaileen tapahtumia ja kuvailemaan olotilaa :D
OZ, X-Files, Twin Peaks yhdistettynä Plattari-realityyn.
Tyypit kirjoittelee niin kauan koneellaan sekalaisia juttuja, että alkaa näkyä valkoisia hevosia keskellä olohuonetta. Kummallisia näkyjä nähneet pääsevät jatkoon, loput joko abduktoidaan tai muurataan seinän sisään.