Sain kissani reilut kaksi vuotta sitten jätkäkaverini pikkusiskolta. Eli tuo Lucifer(di Frodo, niin kuin koko nimi menee)-nimi tulee jo sieltä ajalta. Mutta ei se niin pirullinen kissa ole, kuin nimestä voisi päätellä. Se on äitin(mun) vauva.
1,188 posts, 60 pages, 476,363 views
NukeCow:
Noh.
Mulla on kissa. Se on kilpikonnanvärinen ja sen nimi on Gabu.
Mulla on myös kilpikonna. Sitä kutsutaan yleensä tuttavallismielisesti Liemeksi. Ei että se kauheasti välttämättä nimensä päälle ymmärtäisi. Liemen lisäksi kotoota löytyy leopardigekko Geggonen, valkotäplägekko, sinikieliskinkki Matti/Mervi (kunhan sukupuoli aikuistuttua selviää), viljakäärme Pörrö, hiekkaboa Tri. Esko Hönö, mattopython Puff, amazoninpuuboat Vilkku ja Naani, Ukrainalainen kyy nimeltä Kia, puukyyhomopojat Pim ja Pom, nimetön keski-eurooppalainen kyy, eteläeurooppalaiset hietakyyt Isäntä ja Emäntä, akaattikotilo Kissa, chilentarantella, keisariskorpionit Pimppis ja Pömppis, aasialainen skorpioni Scraba sekä toistakymmentä muuta skorpionia.
Ja kolme ihanaa vesihämähäkkiä <3
[muokattu 23.6.2004 02:12]
remotion:
No huh sulla on varmaan suomen isoin terraario...
eikös tommoset oo aika vaarallisia ja vaikeasti pidettäviä eläimiä.
Roger Roger:
En ole kauheasti tykännyt eläimistä sen jälkeen, kun oma koira raateli mut (olin about 8 v.).
keisha:
...Sama juttu pätee kissan ottamiseen johonkin pieneen kerrostaloyksiöön, jossa eläessään se ei koskaan pääse ulos toteuttamaan metsästysvaistoaan.
Roger Roger:
pelkäsin