Paul van Dyk tulee Suomeen

248 posts, 13 pages, 34,920 views

#121 • • ikj Guest
kuilu:

iceman:Ja se miksi se tulee suomeen soittamaan selviää teille myöhemmin.
Hmmm. Veikkaan et siks ku sille maksetaan siitä et se tulee soittaa.

Vai onksen joku frendi tääl menos naimisii ja se tulee soittaa polttareihin saksalaista nahkahousuhumppaa tirolilaishattu päässä?

Tai voihan sen joku hämätä Suomen koneesee ja sanoo sille et se on Ruotsissa...

Totuus yllättää kuitenkin, pVd: "Koska se oli siellä!"*ding*

- rahahymiömäärää -

ehkä se tulee tekee hyväntekeväisyys keikan....*piis*
#122 • • yana Guest
idi:

vähänniinkun tiesto oli tulossa "varmana tietona" helsinkiin jäänmurtajalle soittamaan. joka sitten oli sponssattu privatilaisuus jota ei edes sitten tullut.

varma tieto oli merkintä tyypin keikkakalenterissa siis. ei kaikesta kannata vetää hätäisiä johtopäätöksiä.

[muokattu 28.2.2003 13:05]
Mark

#123 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
yana4000:

idi:

vähänniinkun tiesto oli tulossa "varmana tietona" helsinkiin jäänmurtajalle soittamaan. joka sitten oli sponssattu privatilaisuus jota ei edes sitten tullut.

ja mäku luulin et se oli PvD siel jäämurtajalla ja et ne pileet siis pidettiin joskus...?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ToniO

#124 • • ToniO Toimittaja
Ei ole pakko uskoo...

Mut Paul on varmojen (100%) tietojen mukaan tulos suomeen syksymmällä ja tapahtuma paikkana on ehkä yksi iso clubi Helsingissä minkä remonttia ei ole vielä aloitettu mut paikka selviää sitten myöhemmin *pahis*

Huhut on kivoja varsinkin jos tietää et näin tulee tapahtumaan, ken sen sitten uskoo jää nähtäväksi... *pahis*

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

E-man

#125 • • E-man
JOS nyt sattuis nii et herra PvD tänne pohjosee eksyis *justjoo* , ni pitäishän sitä päästä kuuntelee... vaa empä usko ennen ku nään *iloinen*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Karski

#126 • • Karski Pomon kätyri
iceman:

näin tulee tapahtumaan, ken sen sitten uskoo jää nähtäväksi... *pahis*

Pissin jannityksesta housuuni *blush*

Mutta onneksi tiedamme jo nyt keta kiinnostaa *nukkuu*
peoplewhocare.jpg

Ja ei, ma en epaile hetkeekaan etteiko tollasta
parhaat paivansa jo nahnytta wannabeta voitais
suomeen saadakin - taas. Ei mitaan uutta *ökkö*

[muokattu 28.2.2003 15:10]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mark

#127 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Tres:

Ja ei, ma en epaile hetkeekaan etteiko tollasta
parhaat paivansa jo nahnytta wannabeta voitais
suomeen saadakin - taas. Ei mitaan uutta *ökkö*

kovilla lauot nyt.. no mutta kaikillahan on oikeus mielipiteeseen. Mut jos dykki on nähny parhaat päivänsä, miten on meidän kotoisen joken laita?
*ding* Mun mielestä se on vielki iha vedossa..

-M

--

#128 • • yana Guest
iceman:

Mut Paul on varmojen (100%) tietojen mukaan tulos suomeen syksymmällä ja tapahtuma paikkana on ehkä yksi iso clubi Helsingissä minkä remonttia ei ole vielä aloitettu mut paikka selviää sitten myöhemmin *pahis*

kyseinen taho on kyl aiemminkin kussut noita tilaisuuksia ;)

ei mahdotonta vaan en ole vielakaan vakuuttunut

[muokattu 28.2.2003 15:29]
Karski

#129 • • Karski Pomon kätyri
Mark:

kovilla lauot nyt.. no mutta kaikillahan on oikeus mielipiteeseen. Mut jos dykki on nähny parhaat päivänsä, miten on meidän kotoisen joken laita?
*ding* Mun mielestä se on vielki iha vedossa..

Jokke on edelleen *super* Samahan se on viineissakin,
et ei ne kaikki yks'selitteisesti parane kypsyessaan *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mark

#130 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
No itse voin todeta että olen parhaan kiksusetin ikinä kuullu dykiltä, myös muut sen livesetit mitä oon käsiini saanu on ollu nannaa. En kiellä etteikö suamessa ois iha yhtä hyviä dj:tä jotka soittaa yhtä hyvin, mut kamoon, onhan se sentään PvD *plur**vink* q hehkutus on vaa nii kivaa...

-M

--

Riku

#131 • • Riku The Little Prince
Faktaa nyt on enintään se, että vaikka kaikki olisi järjestäjälle itselleenkin jo olevinaan pelkkää pässinlihaa, niin maailma on hassu paikka ja kaikkea tapahtuu. Eli ei mahdotonta, mutta on täältä jokunen superstara jättänyt tulematta vaikka nimi on ollut jo flyerissa. Tässä on vielä pitkä aika... Puhumattakaan siitä että järjestäjilläkin on tapana liioitella näitä juttuja omia aikojaan, saati sitten jos ei kuule tarinoita herroilta itseltään vaan jonkun välikäden kautta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

#132 • • ALIEN Guest
prkl.... kyl mä mieluiten näkisin phil collinsin suomessa, kuin pvd:n. Kiksu bileitä tulee ja menee, mut Collinsia on ooteltu jo viimeiset 12 vuotta, eikä oo äijää näkynyt. Ja jokainen konsertti mitä se on soittanut ulkomaillakin on myyty loppuun alta aikayksikön... et semmoista....
kaaputin

#133 • • kaaputin pällikääliö
kävin hetkisitten kuuntelees keikalla ja ihan uskomatonta settii herra hetti joten jos nyt ei suomeen tuu niin voihan sitä aina sujahtaa ulkomaille kuuntelee :)

[muokattu 1.3.2003 01:19]

--
elämä on <3

Riku

#134 • • Riku The Little Prince
avb:

Olen lukenu jostain netistä dykin haastattleun ja se väitti siinä kiven kovaa et suomeen tullaan tänä vuonna soittelee......en usko ennen kuin näen sen!!!*nauraa*

Jos se oli se Street Beatin tekemä haastattelu, jossa siltä aiheesta kysyttiin, niin ei kyllä todellakaan väittänyt että tullaan. Se oli lähinnä sellainen kohtelias "olisihan se ihan kiva sinnekin tulla"-kommentti, ihmiset vain ovat innoissaan vääntäneet sen muotoon "ihan varmasti tuun 2003".

--
Kyseenalaista aina kaikki.

welmu

#135 • • welmu
kaaputin:

kävin hetkisitten kuuntelees keikalla ja ihan uskomatonta settii herra hetti joten jos nyt ei suomeen tuu niin voihan sitä aina sujahtaa ulkomaille kuuntelee :)

Yhdyn edelliseen täysin. Kuuden tunnin ajasta tuli raivotampattua ainakin se viisi tuntia. Iso virne aamukahdeksalta naamalla ja jalat ihan paskana, oi että sinä aamuna sai mennä tyytyväisenä tutimaan (Kaaputtimen viereen tietty:) *sydän**sydän*
Mark

#136 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
voivoi, tulee ihan kyynel silmäkulmaan ku ajattelenki omaa matkaa sheffieldiin kattoo kys. herraa, TÄSMÄLLEEN sama oli mieli sen jälkeen ku welmulla ja kaaputtimella *joo* Ne oli oikeesti varmaan parhaat bileet mis oon koskaan ollu, ei siit pääse mihkään et pauli soittaa sellasta musaa et meikkis on pelkkää hymyä sitä kuunnellessa *pihkassa*

-M

--

#137 • • täh?häh?mitä?missä? Guest
nii tuleeks se suomeen?? en jaksa lukee koko foorumii..okk, onko jotai kuullu et ois tulossa vai???
*ökkö*
henkka

#138 • • henkka
Mark:

voivoi, tulee ihan kyynel silmäkulmaan ku ajattelenki omaa matkaa sheffieldiin... ...Ne oli oikeesti varmaan parhaat bileet mis oon koskaan ollu,
-M

Aha... jätkä ei ilmeisesti koskaan sit käyny Planet funfunin Party Planeteissa... *nauraa**nauraa**nauraa*
Lost-Soul

#139 • • Lost-Soul los pallos
avb:

pHaze:avb:Olen lukenu jostain netistä dykin haastattleun ja se väitti siinä kiven kovaa et suomeen tullaan tänä vuonna soittelee......en usko ennen kuin näen sen!!!*nauraa*
Jos se oli se Street Beatin tekemä haastattelu, jossa siltä aiheesta kysyttiin, niin ei kyllä todellakaan väittänyt että tullaan. Se oli lähinnä sellainen kohtelias "olisihan se ihan kiva sinnekin tulla"-kommentti, ihmiset vain ovat innoissaan vääntäneet sen muotoon "ihan varmasti tuun 2003".

Eipä ollu kyseinen saitti.....se oli joku englannin kielinen saitti mistä luin.*hymy*

Joo, mut tuollakin haastattelu oli englanniksi.. joten veikkaan vahvasti että oli täysin sama haastattelu...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

avb

#140 • • avb - Sylvester -
Lost-Soul:

avb:pHaze:avb:Olen lukenu jostain netistä dykin haastattleun ja se väitti siinä kiven kovaa et suomeen tullaan tänä vuonna soittelee......en usko ennen kuin näen sen!!!*nauraa*

Eipä ollu kyseinen saitti.....se oli joku englannin kielinen saitti mistä luin.*hymy*

Joo, mut tuollakin haastattelu oli englanniksi.. joten veikkaan vahvasti että oli täysin sama haastattelu...

EI OLLU street beatin haastattelu.*mur*