-M
248 posts, 13 pages, 34,868 views
yana4000:
pvd, e-type, scooter. niin. eihän tollasta lineuppia o ennen nahnyt todentotta =)
vaan vakavasti ilmaistuna, kun toi on kuitenkin eurohuttu$promoottoriristeily niin sillä ei todellakaan ole mitään annettavaa mulle, pvd tai ei. onhan se tietenkin parempi kuin matkata ruotsiin eläkeläisten seurassa...
mielummin vietan sen ajan vaikka himabileissa kavereiden kanssa kuunnellen dj makuuhuonetta. tai hakkaan paatani tauotta vasaralla...
[muokattu 30.6.2003 10:40]
Mark:
hakkaat mielummin päätäs vasaralla ku kuuntelet pvd:tä livenä. taidat olla rauhotettu laji nykyään? Teit ei oo liikaa
Mut joo, PvD on nähty ja tullaan näkemään vielä tän kesän aikana, joten ehkä myös meitsi skippaa ton, ainaki jos liput on sikamaisen kalliit niinq epäilen..
Mark:
...mut oishan jotku kansibileet keskel kesää jossai europalla ihan pop, dykki levarien takana ja teepeet ja eetypet jossai muualla ku siellä..
-M
alex kunnari:
---
alien:
Mark:
---
niin, tähän voinen toistaa seuraavan tapahtuman goomilta pari vkoa sitten, discossa soittamassa oli siis club colorsin alex:
alex loppuspiikissään ennenq joku toinen dj tulee puikkoihin:Ja nyt hieman biisintunnistusta, kuka tunnistaa tämän yhden kaikkien aikojen suurimmista tranceklassikoista, herralta joka saapuu suomeen ensi syksynä.
for an angel alkaa soimaan, Markin jalat menee skipidiskipidi gogo dj-kopin viereen..
mä: AI siis TÄH?! PvD Suomeen syksyllä? Onks tää nyt taas jotai huhuja vai tiukkaa faktaa????
alex: faktaa.
meikkis takkas lattialle riahumaan..
Eli sellasta, katotaan nyt sit, toivossa on hyvä elää
-M
---
toivottavasti alex on luotettava kaveri...
---
[/q
]
No Goomillahan tulee hieman alkoholin alaisena kerrottua kaikenlaista..huomasin vasta nyt kommentin, kun selasin näitä foorumeja ihan ajankuluksi. Saas händä olenko luotettava kaveri ku moisia epätodellisia huhuja olen päästänyt suustani ulos...sorry!!!
alex kunnari:
No Goomillahan tulee hieman alkoholin alaisena kerrottua kaikenlaista..huomasin vasta nyt kommentin, kun selasin näitä foorumeja ihan ajankuluksi. Saas händä olenko luotettava kaveri ku moisia epätodellisia huhuja olen päästänyt suustani ulos...sorry!!!
Cloud:
Kysymys vaan kuuluukin onko ton keikan jälkeen enää mitään odotettavaa =(.
Dorka:
jep, ei siellä mahtunu edes hengittää... enkä edes viitsi ajatella minkälainen tungos siellä on jos PvD on soittamassa...
Dorka:
jep, ei siellä mahtunu edes hengittää... enkä edes viitsi ajatella minkälainen tungos siellä on jos PvD on soittamassa...