Siis mitä vitun trendikästä ja tylsää? Trendikäs = tylsä?
Minä ymmärtäsiin sanan trendikäs tässä kontekstissa seuraavasti: suosittu uusi tyyli, kaikkien huulilla/korvilla.
Ja minkä mittapuun mukaan tää on trendikästä? Sen, että Homegrove PROGEDJ on nyt innostunut soittamaan teknoa?
Sanoinko minä niin? Ei minua kiinnosta progedeejiit tai deejiit yleensä, mua kiinnostaa musiikki ja minusta täma uudehko tyyli on tylsää eikä oikein maistu. Kunnon PA:sta tämä voisi kuulostaa paremmalta. Ja minusta on loistavaa, että homekorva on alkanut kuuntelemaa juuri sitä ainoaa oikeaa musiikkityyliä, eli teknoa. Kehitystä sano.
Vai tarviiko aina kaiken olla ultimate deep carl craig teknoa vuodelta 92, joka on prässätty persekarvoilla asetaatteihin?
Jos minulta kysytään niin kyllä, mutta se onkin tämän tällaisen hauskan jutun, jota myös omaksi musamauksi kutsutaan, paras puoli. Jokaisella on omansa.
Vaikka en tätä saundia liiemmin kuuntele, Tekno-mixin kokonaisuus oli niin rautainen etten ole noin hyvää flow:ta ja tekniikkaa kuullut vähään aikaan.
Miksaus ja progressio olivatkin hyviä, taisin mielestäni silti kritisoida vain sisältöä? Ja etkös tuossa itsekkin totea, että mielestäsi saundi on tylsää? Heh, saako siis vain progedeejiit sanoa jotain negatiivista progedeejiistä :D
Mulle tää oli kaukana trendikkäästä.
Mut sä ootkin progedeejii ja otit herneen nenään homekorvan puolesta, aika ritarillista <3. Se on niin kauhiaa, jos kaikki ei diggaa just sitä sun kaveris juttua.