Homegrove - Tekno House

25 posts, 2 pages, 3,715 views

Avatar
#1 • • Homegrove Guest
Tekno:

1. Booka Shade - Night Falls [Get Physical]
2. Mayer & Aguayo - Slow [Kompakt Pop]
3. Ame - Basic Track [Innervisions]
4. Loco Dice - Carthago [Cocoon]
5. Ame & Henrik Schwarz - Where We At (Version 1)[Innervisions]
6. Oliver Moldan presents Prawler - Phat Laces (Harada Remix)
Avatar
#2 • • Tapi T Guest
House-pläjäys pyörii nyt jo toista kertaa. Biisit ovat kaikki hyviä ja muutama meni ostoslistallekin. Miksaus on sujuvaa, flow hallussa ja kokonaisuus toimii. Just näin se pitääkin tehdä. Suosittelen!

Koska toi teknosetti on mitä suurimmalla todennäköisyydellä liikaa mun musiikilliselle älykkyydelle, niin skippaan sen suosiolla. ;)
Avatar
#3 • • Shuffle Guest
real jazz on kova. teknoträkkilistaus on aika hmmm... nykytrendiä. ;)
ei se oo teknoo. tai ehken mä vaan tajuu.
Avatar
#4 • • Turan Guest

real jazz on kova. teknoträkkilistaus on aika hmmm... nykytrendiä. ;)
ei se oo teknoo. tai ehken mä vaan tajuu.



"nykytrendi"

siinäpä hieno uusi genre. onneks meillä on nää teknopuristit keksimässä näitä ;)
Avatar
#5 • • Jukk-kka Guest
Housumiksaus toimii! Tästä olis ollu hyvä jatkaa vähän rankempaan materiaaliin jos olis vielä tunnilla tai kahdella jatkanut..
Avatar
#6 • • timoteus Guest
House-mix oli jees :-) Uutena omalle hankinta listalle menneenä biisinä vois mainita tuon The Black Dogin, siis Vince Watsonin remiksin..:hearts: Kaikki muut omaan makuun kolahtavat setin kohokohdat olivatkin jo tuttuja.

Ja OT:

teknoträkkilistaus on aika hmmm... nykytrendiä. ;)
ei se oo teknoo.



Huoh...joku vaan jaksaa :scared:
Avatar
#7 • • Shuffle Guest
sori nyt kun jatkan offtopiccia.

tarvis varmaan laittaa enemmän hymiöitä niin ei menis herneet neniin.
:) ;) :) :) D: :D
tossa olis nyt alkuun muutama.
Avatar
#8 • • Homegrove Guest
Älä ny Shuffle, Helsinkiläiset ei vaan osaa Tamperetta.
Avatar
#9 • • timoteus Guest
Ja OT jatkuu (sori sori) ;-)

Helsinkiläiset ei vaan osaa Tamperetta.



Eiks tää oo havaittu jo aikaisemminkin...ja ei syytä huoleen, herneet on pysyny poissa nenästä :-)
Avatar
#10 • • jUSSi Guest
House oli kivaa kuuntelumusaa, mut teknossa täytyy kompata suffelia ja sanoa, et aikas trendikästä ja tylsää. Muutama ihan ok teknoralli, mut muuten meni kyl sinne makurajojen väärälle puolelle.
Avatar
#11 • • T82 Guest
House mixi toimii loistavasti, kaikki biisit helvetin kovia ja setti etenee hyvin melkein loppuun asti. Tomorrow on kova biisi mutta ei tyylillisesti toimi näiden muiden biisien kanssa. Rikkoo hyvän flown ainaki mun mielestä melko pahasti tuossa lopussa. Se vaan on aivan liian trance ollakseen puhdas house biisi...
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Siinä on se groove vaan. ;)

Aikamoista kiksuttelua se kyllä on muuten, mutta mainio biisi kuitenkin.
Avatar
#13 • • olliS Guest

mut teknossa täytyy kompata suffelia ja sanoa, et aikas trendikästä ja tylsää. Muutama ihan ok teknoralli, mut muuten meni kyl sinne makurajojen väärälle puolelle.


Siis mitä vitun trendikästä ja tylsää? Trendikäs = tylsä? Ja minkä mittapuun mukaan tää on trendikästä? Sen, että Homegrove PROGEDJ on nyt innostunut soittamaan teknoa?
Vai tarviiko aina kaiken olla ultimate deep carl craig teknoa vuodelta 92, joka on prässätty persekarvoilla asetaatteihin?

Vaikka en tätä saundia liiemmin kuuntele, Tekno-mixin kokonaisuus oli niin rautainen etten ole noin hyvää flow:ta ja tekniikkaa kuullut vähään aikaan.

Mulle tää oli kaukana trendikkäästä.
Avatar
#14 • • miinus Guest
come on barbie, let's go party

:) <--acid
Avatar
#15 • • jUSSi Guest

Siis mitä vitun trendikästä ja tylsää? Trendikäs = tylsä?



Minä ymmärtäsiin sanan trendikäs tässä kontekstissa seuraavasti: suosittu uusi tyyli, kaikkien huulilla/korvilla.

Ja minkä mittapuun mukaan tää on trendikästä? Sen, että Homegrove PROGEDJ on nyt innostunut soittamaan teknoa?



Sanoinko minä niin? Ei minua kiinnosta progedeejiit tai deejiit yleensä, mua kiinnostaa musiikki ja minusta täma uudehko tyyli on tylsää eikä oikein maistu. Kunnon PA:sta tämä voisi kuulostaa paremmalta. Ja minusta on loistavaa, että homekorva on alkanut kuuntelemaa juuri sitä ainoaa oikeaa musiikkityyliä, eli teknoa. Kehitystä sano.

Vai tarviiko aina kaiken olla ultimate deep carl craig teknoa vuodelta 92, joka on prässätty persekarvoilla asetaatteihin?



Jos minulta kysytään niin kyllä, mutta se onkin tämän tällaisen hauskan jutun, jota myös omaksi musamauksi kutsutaan, paras puoli. Jokaisella on omansa.

Vaikka en tätä saundia liiemmin kuuntele, Tekno-mixin kokonaisuus oli niin rautainen etten ole noin hyvää flow:ta ja tekniikkaa kuullut vähään aikaan.



Miksaus ja progressio olivatkin hyviä, taisin mielestäni silti kritisoida vain sisältöä? Ja etkös tuossa itsekkin totea, että mielestäsi saundi on tylsää? Heh, saako siis vain progedeejiit sanoa jotain negatiivista progedeejiistä :D

Mulle tää oli kaukana trendikkäästä.



Mut sä ootkin progedeejii ja otit herneen nenään homekorvan puolesta, aika ritarillista <3. Se on niin kauhiaa, jos kaikki ei diggaa just sitä sun kaveris juttua.
Avatar
#16 • • olliS Guest
Damn, sä vastailitkin paljon asiallisemmin mitä kuvittelin :D

Välillä lähinnä itkettää ja naurattaa teidän teknopuristien automaattinen dissaus kun joku muu yrittää soittaa teknoa kuin #techno.fi:n sisäpiiriläinen ;)
Avatar
#17 • • jUSSi Guest

Damn, sä vastailitkin paljon asiallisemmin mitä kuvittelin :D



Se on kato taito osata väistää selkeät provot :-P

Välillä lähinnä itkettää ja naurattaa teidän teknopuristien automaattinen dissaus



Ei se oo automaatiota, ja jos muistelet oikein tarkkaan olen ylistänyt sinunkin miksauksiasi, ainakin yhtä :-)

Ja ainakin me yritetään! Minäkin kuuntelen usein muita kuin teknomiksauksia. Viimeisin d/l tais olla Rikun lepakkomuistelumiksaus :-)

kun joku muu yrittää soittaa teknoa kuin #techno.fi:n sisäpiiriläinen ;)



:DDD Onks homekorva taas pastennut furher-kanavalle #techno.fi:n lokeja! Pikku vakooja :D

Ja mitä te muuten välitättä pikkupippelisten, sisäsiittoisten ja itsetunto-ongelmista kärsivien pojusten puheista? Ei aina jaksa ymmärtää :-P
Avatar
#18 • • JAYeL Guest
Lisäisin vielä, että kaikki #techno.fi kannulla on homoja... ainakin ankeita teknohomoja jos ei muuta. ;)
Avatar
#19 • • jUSSi Guest

Lisäisin vielä, että kaikki #techno.fi kannulla on homoja... ainakin ankeita teknohomoja jos ei muuta. ;)



Onks sul jotain homoja vastaan vai :panic:
Avatar
#20 • • Edited crc Guest

Damn, sä vastailitkin paljon asiallisemmin mitä kuvittelin :D

Välillä lähinnä itkettää ja naurattaa teidän teknopuristien automaattinen dissaus kun joku muu yrittää soittaa teknoa kuin #techno.fi:n sisäpiiriläinen ;)



kyl mun mielestä homegrove on ollu kanavalla jo pitkään :) ... ja onko se nyt joku ihme ettei kaikki pitkän linjan pierut jaksa innostua hirveesti näist uusista jutuista?

taitaa herra itse olla mielipiteillään enemmän "#techno.fi" kuin shuffle ja jussi yhteensä, mitä lienee se nyt tarkottaakaan...