wiki.klubitus.org

45 posts, 3 pages, 6,943 views

#2 • • Tapi T Guest
Joutuu kyllä taas nostamaan hattua ja propsittamaan Lupituksen suuntaan. Mahtavaa! \o/
#3 • • sauce Guest
mielenkiintoista. sisältöä odotellessa..
#4 • • Loopy Guest

Ei varmaan ole pahitteeksi jos plattarin melkein kaiken tietävät henkilöt käyvät täydentämässä wikipedian uutta osastoa :)

Miten niin melkein! :angry:

:D

Toivottavasti tuo Wiki ottaa tuulta alleen. Tostahan voi nopeasti muodostua vaikka "pikaopas skeneen turisteille" :)
#5 • • anton Guest

"pikaopas skeneen turisteille"

:scared:
#6 • • Taedium Guest

"pikaopas skeneen turisteille" :)

Techno for Dummies?

No mutta ihan hyvä juttu. Parempi idea kuin hikipedia. Voi olla, että tulevaisuudessa noita joutuu linkkailemaan.
#7 • • Loopy Guest

"pikaopas skeneen turisteille" :)

Techno for Dummies?

Kyl.

Olishan se ollut mukava eepos silloin kun itte on hurahtanut tähän touhuun joskus vuonna miekka ja kypärä.
#8 • • anton Guest
Mut eihän se enään sit ole sama, jos kaiken löytää valmiina netistä. Silloin joskus olennainen osa jutustahan oli nimenomaan tiedon, musan tms. murusten kerääminen tuntemattomasta. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että nyt alkaisin torpedoimaan / dissaamaan hanketta millään muotoa. Vaikkakaan tarpeellisuutta en vielä tässä 'lapsenkenkä vaiheessa' allekirjoitakaan. Tosin onhan niitä huonompiakin harrastuksia..
#11 • • JussiS Guest

http://wiki.klubitus.org/Tavis

Taviksella tarkoitetaan henkilöä, joka käy klubeilla ns. tavallisesti pukeutuneena.

Just...

Eiks wikin idea oo, et omasta mielestä väärän informaation voi korjata?

edit: korjasin tota hiukan omasta mielestäni parempaan suuntaan.
#12 • • :t:c: : : Guest
? eiks wiki.klubitus.org pitäisi olla wikikanta klubituksen 'ongelmista' ja faktoista?

Paljon järkevämpää olisi saada sinne joku oma suomielektroonisen alue ja tehdä se sit kunnolla. Ja tehdä se ennen kun toi klubitus leviää käsiin, sinnehän pitäisi tehdä kuitenkin osioit aiheista "kuinka käytät hymiöitä liikaa", "flame, rant ja valitus", "paskat threadit 101" ja "piri toimii" jne ;)
#13 • • Quu Guest

? eiks wiki.klubitus.org pitäisi olla wikikanta klubituksen 'ongelmista' ja faktoista?

Jos nyt jätetään se pilkun kanssa jörniminen ja todetaan vaan että tämän tapauksen tarkoitus on olla klubikulttuurista kertova tietokanta. ;)
Caro²

#14 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Odottelinkin, koska tulee plattariin ensimmäinen napina siitä, että joku teksti on päin helvettiä. Helppo on napista, valitettavasti kynnys tekstin omatoimiselle korjaamiselle tuntuu olevan asteen verran vaikeampi. Joillekin silloin tällöin jopa ylivoimasen haastava.
#15 • • :t:c: : : Guest

Jos nyt jätetään se pilkun kanssa jörniminen ja todetaan vaan että tämän tapauksen tarkoitus on olla klubikulttuurista kertova tietokanta. ;)

Ei tässä nyt pilkkua jörnitä vaan wikipedian sääntöjä?

Ihan vilpittömin mielin kyselen, vaikka viestini loppu olikin vähän raflaava :D
#16 • • Loopy Guest
Vilpittömin mielin haluaisin myös ihmetellä asiaa, joka liittyy yleisesti Wikeihin, ei niinkään pelkästään KlubiWikiin.

- Miten ihmeessä tuolla navigoidaan? Kuinka tuolta löytää tietoa. Nyt olen pelkästään "satunnainen sivu" -linkin varassa. Menee melkoiseksi surffailuksi.

Vai onko tää nyt vaan "en vaan osaa"?
#17 • • Quu Guest

Vilpittömin mielin haluaisin myös ihmetellä asiaa, joka liittyy yleisesti Wikeihin, ei niinkään pelkästään KlubiWikiin.

- Miten ihmeessä tuolla navigoidaan? Kuinka tuolta löytää tietoa. Nyt olen pelkästään "satunnainen sivu" -linkin varassa. Menee melkoiseksi surffailuksi.

Vai onko tää nyt vaan "en vaan osaa"?

En ole asiaa oikeastaan aikaisemmin edes ajatellut, se searchi on ainoa mitä olen tarvinnut.
#18 • • -orion- Guest

Paljon järkevämpää olisi saada sinne joku oma suomielektroonisen alue ja tehdä se sit kunnolla.

Mä luulen et tällä hetkellä suurin kynnys on avata uusi aihe tuonne. Luulen että jos tynkäartikkeleita olisi enemmän ja useammista aiheista, porukka myös kirjoittaisi tehokkaammin.
Asiavirheitäkään ei tarvitse pelätä - luulen että ne korjataan aika nopeasti tuolta pois, kuten Jussi edellä jo näppärästi osoitti.

Suomielektronisesta jotain pystyyn ja kasa valmiita sisäisiä linkkejä sinne niin johan alkaa tapahtumaan :)
#19 • • :t:c: : : Guest

Paljon järkevämpää olisi saada sinne joku oma suomielektroonisen alue ja tehdä se sit kunnolla.

Mä luulen et tällä hetkellä suurin kynnys on avata uusi aihe tuonne. Luulen että jos tynkäartikkeleita olisi enemmän ja useammista aiheista, porukka myös kirjoittaisi tehokkaammin.
Asiavirheitäkään ei tarvitse pelätä - luulen että ne korjataan aika nopeasti tuolta pois, kuten Jussi edellä jo näppärästi osoitti.

Suomielektronisesta jotain pystyyn ja kasa valmiita sisäisiä linkkejä sinne niin johan alkaa tapahtumaan :)

joku hyvä nimi vaan pystyyn ja ei kun alue kasaan. olis erittäin jees jos sieltä löytyisi sit lopulta kiinteetä faktaa kuvioista ja toi klubitus jäis noille tavis ja muut määrittelyille...
#20 • • -orion- Guest

joku hyvä nimi vaan pystyyn ja ei kun alue kasaan. olis erittäin jees jos sieltä löytyisi sit lopulta kiinteetä faktaa kuvioista ja toi klubitus jäis noille tavis ja muut määrittelyille...

Ahaa, sä siis ehdotit toisen wikin avaamista tuon Klubituksen rinnalle. En mäkään hirveästi välitä noista tavis- tms jutuista siellä, mut pohja on hyvä ja jos tuonne lois kattavan tietopankin niin a) toi perushirveys ei riistäytyisi siellä käsistä (kun olisi "oikeaakin" infoa tarjolla) ja b) matskut voisi tarvittaessa siirtää joskus omaan wikiinsä. How about that :)