http://wiki.klubitus.org
45 posts, 3 pages, 6,940 views
Ei varmaan ole pahitteeksi jos plattarin melkein kaiken tietävät henkilöt käyvät täydentämässä wikipedian uutta osastoa :)
"pikaopas skeneen turisteille"
Techno for Dummies?"pikaopas skeneen turisteille" :)
Techno for Dummies?"pikaopas skeneen turisteille" :)
Toivottavasti tuo Wiki ottaa tuulta alleen. Tostahan voi nopeasti muodostua vaikka "pikaopas skeneen turisteille" :)
Taviksella tarkoitetaan henkilöä, joka käy klubeilla ns. tavallisesti pukeutuneena.
http://wiki.klubitus.org/Tavis
Taviksella tarkoitetaan henkilöä, joka käy klubeilla ns. tavallisesti pukeutuneena.
Just...
? eiks wiki.klubitus.org pitäisi olla wikikanta klubituksen 'ongelmista' ja faktoista?
? eiks wiki.klubitus.org pitäisi olla wikikanta klubituksen 'ongelmista' ja faktoista?
Jos nyt jätetään se pilkun kanssa jörniminen ja todetaan vaan että tämän tapauksen tarkoitus on olla klubikulttuurista kertova tietokanta. ;)
Vilpittömin mielin haluaisin myös ihmetellä asiaa, joka liittyy yleisesti Wikeihin, ei niinkään pelkästään KlubiWikiin.
- Miten ihmeessä tuolla navigoidaan? Kuinka tuolta löytää tietoa. Nyt olen pelkästään "satunnainen sivu" -linkin varassa. Menee melkoiseksi surffailuksi.
Vai onko tää nyt vaan "en vaan osaa"?
Paljon järkevämpää olisi saada sinne joku oma suomielektroonisen alue ja tehdä se sit kunnolla.
Paljon järkevämpää olisi saada sinne joku oma suomielektroonisen alue ja tehdä se sit kunnolla.
Mä luulen et tällä hetkellä suurin kynnys on avata uusi aihe tuonne. Luulen että jos tynkäartikkeleita olisi enemmän ja useammista aiheista, porukka myös kirjoittaisi tehokkaammin.
Asiavirheitäkään ei tarvitse pelätä - luulen että ne korjataan aika nopeasti tuolta pois, kuten Jussi edellä jo näppärästi osoitti.
Suomielektronisesta jotain pystyyn ja kasa valmiita sisäisiä linkkejä sinne niin johan alkaa tapahtumaan :)
joku hyvä nimi vaan pystyyn ja ei kun alue kasaan. olis erittäin jees jos sieltä löytyisi sit lopulta kiinteetä faktaa kuvioista ja toi klubitus jäis noille tavis ja muut määrittelyille...